Toyota Prius windshield
شیشه پریوس
آگوست 29, 2021
camry 2007 windshield
قیمت شیشه کمری
آگوست 29, 2021

شیشه پرادو ، معرفی انواع شیشه های این شاسی بلند و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این محصول جذاب ژاپنی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو پرادو ، از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند و از لحاظ امکانات روی شیشه ، شیشه فاقد آپشن هایی همچون سنسور باران و یا رادار است.

در ادامه مدل های مختلف پرادو مورد بررسی قرار میگیرند.

در انتهای این مقاله نمونه ای از ویدئو تعویض شیشه های این خودرو را مشاهده می فرمایید. شما را به دیدن این کلیپ های کوتاه دعوت می نماییم.

Toyota Land Cruiser Prado

تویوتا ‏پرادو چهار در 2013-2010

قیمت شیشه درب پرادو 2012
قیمت شیشه درب پرادو 2012

در تصویر ذیل ، نمونه ای از شیشه روستونی تویوتا پرادو در مدل چهار درب را مشاهده می فرمایید که نمونه اصلی این محصول به نمایش در آمده است. این شیشه ها بصورت هیتر دار عرضه می شوند.

لچکی شیشه عقب پرادو چهار در

شیشه روستونی پرادو 2012

تویوتا ‏پرادو دو در 2013-2012

شیشه جلو پرادو ۲۰۱۲

قيمت شيشه جلو پرادو 2012
قيمت شيشه جلو پرادو 2012

در تصویر بالا نمونه ای شیشه جلو این خودرو در مدل 2012 را مشاهده می فرمایید. این شیشه بالا رنگی و بسیار ساده است و تنها دارای پایه آینه می باشد . این محصول توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا و یا شرکت شیشه امید تولید و عرضه می شود . البته نمونه های متفرقه چینی و اصلی نیز در سبد فروش قرار دارد که البته قیمت بالاتری دارند و برای خرید این شیشه ها لازم است مبلغ بالاتری را پرداخت بفرمایید. البته با توجه به کیفیت مناسب شیشه های داخلی ، محصولات شرکت های معتبر ایرانی نیز قابل تایید می باشند.

قیمت شیشه جلوی پرادو

بطور کلی با توجه به کیفیت مطلوب شیشه های داخلی و نیز ساده بودن شیشه جلو این خودرو ، محصولات ساخت داخل پیشنهاد می شود و نیازی به هزینه برای شیشه های وارداتی نیست.

این شیشه ها با چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شوند که اهمیت ویژه ای در نصب اصولی دارند. لازم به ذکر است که شیشه جلو مدل دو درب و چهار درب تفاوتی ندارد.

شیشه عقب پرادو ۲۰۱۲

شیشه عقب تویوتا پرادو 2012
شیشه عقب تویوتا پرادو 2012

در تصویر بالا نمونه ای از شیشه عقب تویوتا پرادو 2012 را مشاهده می فرمایید. این شیشه نیز دورمشکی سبز رنگ و دارای خطوط هیتر می باشد . این محصول بصورت اصلی و متفرقه چینی در سبد فروش قرار دارد و قابل عرضه می باشد.

توصیه می شود در صورت امکان ، شیشه عقب بصورت اصلی و اورجینال تهیه و نصب شود زیرا از لحاظ کیفیت نسبت به نمونه های متفرقه ، تفاوت زیادی دارند.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل تویوتا پرادو

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر که در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

تعویض شیشه جلو پرادو 2012

قیمت شیشه جلو پرادو

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: تویوتا پرادو
  • مدل سال خودرو : 2012
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.



تعویض شیشه جلو پرادو 2012


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس