benz e class windshield
شیشه بنز e250
آوریل 19, 2022
lamary windshield
شیشه لاماری
می 17, 2022

شیشه دایون y5 ، معرفی انواع شیشه آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این محصول شاسی بلند چینی شرکت دایون در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو دایون y5 از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شود و فاقد آپشن خاصی است.


Dayun y5

دایون y5 نام اولین محصول کراس اوور شرکت خودروسازی ایلیا است که به بازار ایران عرضه شده است. فروش این محصول توسط شرکت کیان موتور وارنا انجام می شود.

گروه دایون مجموعه ای از شرکت های مختلف است که در سال 1987 تاسیس شد. شاسی بلند y5 تنها یکی از محصولات این شرکت بزرگ چینی است که توسط شرکت ایلیا مونتاژ و عرضه می شود.

از لحاظ فنی ، این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ توربو با حجم موتور 2 لیتر بهره می برد که قادر است 202 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتومات این نیرو را به هر چهار چرخ انتقال دهد.

قیمت شیشه جلو دایون y5

شیشه جلو دایون y5
شیشه جلو دایون y5

در تصویر بالا نمونه ای از نمای شیشه جلو این خودروی شاسی بلند را مشاهده می فرمایید. این شیشه تمام رنگ و فاقد آپشن هایی همچون سنسور باران و یا هیتر می باشد.

با توجه به جدید بودن این خودرو ، در حال حاضر ( تا این تاریخ ) شیشه های این خودرو تنها بصورت وارداتی چینی موجود است و تولید این محصول شیشه ، توسط شرکت های داخلی در دست اقدام می باشد و به زودی عرضه شیشه های داخلی آغاز می شود. البته تولید داخل بشرط توزیع مناسب این خودرو توسط شرکت مبدا می باشد.

شیشه جلو توسط چسب پلی اورتان مشکی اروپایی نصب و آب بندی می شود . توجه داشته باشید که استفاده از چسب متفرقه ارزان قیمت کمکی به آب بندی شیشه نخواهد کرد و مشکلاتی را برای صاحب خودرو بوجود می آورد . برخی از همکاران برای پایین آمدن قیمت تمام شده نصب شیشه ، از چسب های ارزان قیمت و نامطلوب استفاده می کنند !

شیشه عقب دایون y5

شیشه عقب دایون y5
شیشه عقب دایون y5

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت ، دور مشکی سبز رنگ و دارای خطوط هیتر است. نمونه اصلی چینی این محصول نیز در سبد فروش قرار خواهد گرفت.

قیمت شیشه جلو دایون y5
قیمت شیشه جلو دایون y5

ابعاد خودرو :

دایون y5

نگاهی به شیشه های بغل این خودروی شاسی بلند آفرودی سایز بزرگ داشته باشیم.

شیشه های بغل این خودرو شامل: شیشه های درب جلو و شیشه درب عقب ، شیشه لچکی عقب و شیشه روستونی می باشد. تمام این شیشه ها از جنس سکوریت و سبز رنگ می باشند.

برای دودی کردن شیشه ها می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل دایون y5

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: دایون y5
  • مدل سال خودرو : 1400
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :. –

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس