Toyota Land Cruiser windshield
شیشه لندکروز
آگوست 29, 2021
fj cruiser windshield
شیشه اف جی کروز
آگوست 29, 2021

شیشه تویوتا راوفور ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این محصول کراس اوور شرکت تویوتا ژاپن در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو تویوتا راوفور از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند و از نظر آپشن دارای سنسور باران نیز می باشد.

در انتهای این مقاله ، ویدئو نمونه از تعویض شیشه این خودرو را مشاهده می فرمایید.


Toyota Rav4

تویوتا راوفور نام محصول شاسی بلند شرکت تویوتا است که از مدل 2010 الی 2018 این محصول در بازار خودروی ایران یافت می شود. این خودرو توسط شرکت ایرتویا به بازار عرضه می شود.

تویوتا راو4 2016 از یک موتور 2.5 لیتری بهره می برد که قادر است 177 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتومات ، این نیرو را ، به چرخ های جلو انتقال دهد.

شیشه جلو راوفور

شیشه جلو تویوتا راوفور
شیشه جلو تویوتا راوفور

قیمت شیشه جلو تویوتا راوفور

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این محصول شاسی بلند تویوتا ، بالا رنگ و دارای سنسور باران مربع در کنار پایه آینه وسط است. این شیشه توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و عرضه شده است ولی در سبد فروش نمونه های چینی واصلی شرکتی این شیشه نیز قرار گرفته و عرضه می شود. البته شیشه های ایرانی از نمونه های وارداتی قیمت پایین تری دارند.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور نیز با چسب مخصوص ژله ای سنسور نصب می شود تا عملکرد درستی داشته باشد.

شیشه تویوتا راوفور
شیشه تویوتا راوفور

قیمت شیشه عقب راوفور

نگاهی به بغل خودرو داشته باشیم. شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو و شیشه درب عقب و شیشه روستونی و شیشه لچکی درب عقب است.

تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت سبز رنگ هستند . البته معمولا شیشه های کابین عقب بصورت دودی سولار نیز عرضه می شوند. توجه داشته باشید که شیشه های درب جلو و شیشه درب عقب این خودرو در داخل و توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و عرضه شده اند. البته که نمونه های چینی و اصلی ژاپنی این شیشه ها نیز قابل عرضه هستند که نسبت به نمونه ایرانی قیمت بالاتری دارند.

در ضمن برای دودی کردن این شیشه ها لازم است از برچسب های دودی سولار با کیفیت مناسب استفاده فرمایید که درصدهای متنوعی نیز دارند.

شیشه عقب تویوتا راوفور

شیشه عقب راوفور
شیشه عقب راوفور

قیمت شیشه عقب راوفور

نگاهی به نمای عقب خودرو داشته باشیم. شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت ، دور مشکی و دارای خطوط هیتر و سوراخ برف پاک کن عقب است. این شیشه بصورت سبز رنگ و نیز دودی سولار عرضه می شود. در حال حاضر این شیشه در ایران تولید و عرضه نشده است. البته نمونه چینی و اصلی این شیشه بصورت دودی و سبز رنگ در سبد فروش قرار گرفته است.

برای نصب این شیشه از چسب پلی اورتان مشکی اروپایی استفاده می شود که باعث آب بندی صحیح شیشه می شود.

شیشه جلو تویوتا راوفور

قیمت شیشه جلو تویوتا راو۴
قیمت شیشه جلو تویوتا راو۴

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل تویوتا راوفور

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه درب عقب تویوتا راوفور
شیشه درب عقب تویوتا راوفور

قیمت شیشه جلو راوفور

راهنمای خرید : برای تهیه شیشه جلو تویوتا راوفور گزینه های مختلفی پیش روی مشتریان عزیز می باشد. این محصول شیشه خودرو، بصورت ایرانی ، چینی و اصلی در دسترس می باشد. توجه داشته باشید که شیشه این خودرو در دو مدل سنسوردار و بدون سنسور عرضه می شود که بسته به امکانات خودرو متفاوت خواهد بود. این شیشه در ایران توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه آسیا و یا امید اصفهان تولید می شوند که نسبت به نمونه های وارداتی قیمت پایین تری دارند. نمونه ی دیگر شیشه های وارداتی چینی هستند که با درجه کیفیت های یک و دو وارد بازار ایران شده اند و قیمت و کیفیت متفاوت دارند. این شیشه ها نسبت به شیشه های داخلی قیمت بالاتری دارند. با کیفیت ترین و گران ترین شیشه ، شیشه های اصلی هستند که قابل عرضه می باشند.

قیمت شیشه جلو تویوتا راوفور
قیمت شیشه جلو تویوتا راوفور

شیشه درب جلو راوفور
شیشه درب جلو راوفور
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: تویوتا راوفور
  • مدل سال خودرو : 2017
  • نوع شیشه : شیشه درب عقب
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


قیمت شیشه عقب راوفور



قیمت شیشه جلو تویوتا راوفور


شیشه درب جلو تویوتا راو۴


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس