تعویض شیشه آریو
شیشه آریو
آگوست 26, 2021
Kia Picanto windshield
شیشه پیکانتو
آگوست 28, 2021

شیشه سراتو ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این محصول شرکت کره ای کیا در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو سراتو از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند .


کیا سراتو 2008-2009

نسل اول از کیا سراتو

در این صفحه به بررسی شیشه های سراتو 2008 یا همان نسل اول سراتو می پردازیم.

شیشه جلو سراتو 2008
شیشه جلو سراتو 2008

شیشه جلو سراتو 2008

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این خودرو ساده و فاقد آپشن خاصی می باشد. این محصول ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید و شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.

شیشه عقب سراتو 2008
شیشه عقب سراتو 2008

قیمت شیشه عقب سراتو

شیشه عقب این خودروی سدان کره ای از جنس سکوریت ، دور مشکی و سبز رنگ و دارای خطوط گرمکن است. این شیشه توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه امید تولید و عرضه شده است ولی به هر حال ، نمونه چینی و اصلی کره این محصول نیز با کیفیت متفاوت و قیمت بالاتر در سبد فروش قرار دارد. شیشه عقب نیز با چسب پلی اورتان اروپایی نصب و آب بندی می شود. برای دودی کردن نیز می توانید از برچسب دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید که درصد های متنوعی هم دارد.

شیشه درب سراتو 2008

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو و شیشه درب عقب است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت سبز رنگ هستند .برای خرید این شیشه ها گزینه های متنوعی پیش روی شما می باشد . شیشه های ساخت ایران مانند شیشه های ساخت شرکت شیشه آسیا و یا شیشه های وارداتی متفرقه چینی و نیز شیشه های اصلی جنیون کره . به هر حال تمامی این شیشه ها کیفیت لازم را برای نصب دارند ولی اختلاف قیمت و نیز کیفیت شیشه متنوع است و برای همین لازم است قبل از خرید با کارشناسان ما در این امر مشورت داشته باشید.

در ضمن برای دودی کردن این شیشه ها لازم است از برچسب های دودی سولار با کیفیت مناسب استفاده فرمایید که درصدهای متنوعی نیز دارند.


کیا سراتو 2014 – 2018

نسل سوم از کیا سراتو یعنی مدل 2014 الی 2018 توسط شرکت اطلس خودرو به عنوان نمایندگی کیا در بازار ایران عرضه می شود.

قیمت شیشه جلو سراتو 2017

برای اطلاعات بیشتر روی تصویر ذیل کلیک بفرمایید
شیشه جلو سراتو 2017
شیشه جلو سراتو 2017


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل کیا سراتو 2008

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو سراتو 2017

قیمت شیشه جلو سراتو 2017

قیمت شیشه جلو سراتو 2008

شیشه جلو این خودرو ، بالا رنگی و فاقد آپشن است یعنی تنها پایه آینه دارد . این شیشه در ایران ، توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه آسیا و یا شرکت شیشه امید تولید و عرضه می شود. البته نمونه های چینی نیز در سبد فروش قرار دارد. نصب شیشه توسط چسب پلی یورتان اصلی انجام می شود .

شیشه جلو سراتو 2008
شیشه جلو سراتو 2008
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: کیا سراتو
  • مدل سال خودرو : 2008
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس