شیشه موهاوی

kia soul windshield
شیشه کیا سول
آگوست 28, 2021
Kia Cadenza windshield
شیشه کادنزا
آگوست 28, 2021

شیشه موهاوی ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این محصول کراس اوور شرکت کیا ( نمایندگی کیا : اطلس خودرو ) در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو موهاوی از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند و از نظر آپشن ، فاقد آپشن سنسور باران و یا هیتر است.


Kia Mohave 2009-13

کیا موهاوی نام محصول شاسی بلند سایز متوسط شرکت کیا است که اولین بار در سال 2008 رونمایی شد و تنها در یک نسل این خودرو عرضه گردید. این خودرو بین سال های 2009 الی 2013 به بازار عرضه شد. این خودرو با دو پیشرانه مختلف به بازار ایران عرضه شد: 6 سیلندر و 8 سیلندر . این محصول بزرگترین محصول شاسی بلند کیا محسوب می شود.

از لحاظ فنی ، موهاوی از یک پیشرانه 6 سیلندر خورجینی 24 سوپاپ با حجم موتور 3.8 لیتر بهره می برد که قادر است 271 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس  5 دنده اتومات تیپ ترونیک ، این نیرو را به هر چهار چرخ انتقال دهد. مدل 8 سیلندر دارای حجم موتور 4.7 لیتر است که قادر است 340 اسب بخار نیرو تولید کند.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4880 میلیمتر ، عرض خودرو : 1915 میلیمتر و ارتفاع آن : 1765 میلیمتر است.

قیمت شیشه جلو موهاوی

قیمت شیشه جلو موهاوی

در تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودرو را مشاهده می فرمایید. همانطور که در تصویر مشخص است ، شیشه جلو دور مشکی بالا رنگی و تنها دارای پایه آینه است و از لحاظ آپشن این شیشه ، فاقد امکانات خاص همچون سنسور باران و یا دوربین می باشد. این محصول شیشه خودرو، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا ، با کیفیت متوسط ، تولید و عرضه شده است ولی نمونه های وارداتی چینی و اصلی نیز در سبد فروش قرار دارد و قابل عرضه می باشد. از لحاظ قیمت ، شیشه های ایرانی قیمت پایین تری دارند و مقرون به صرفه هستند.

این شیشه توسط چسب پلی یورتان اصلی نصب و آب بندی خواهد شد که در نصب شیشه اتومبیل ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استفاده از چسب های متفرقه ارزان قیمت ( مانند آکواریوم ) در نصب شیشه ، مشکلات اساسی در آب بندی را در پی خواهد داشت.

شیشه عقب موهاوی

شیشه موهاوی
شیشه موهاوی

نگاهی به بغل خودرو داشته باشیم. شیشه های بغل این خودرو شامل :شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه روستونی عقب است. تمامی این شیشه از جنس سکوریت هستند و بصورت سبز رنگ سولار عرضه می شوند. شیشه های درب این خودرو در داخل نیز تولید شده اند و نمونه ایرانی دارند ولی نمونه های اصلی و متفرقه چینی نیز در سبد فروش قرار گرفته است.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه موهاوی

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو موهاوی

شیشه جلو موهاوی
شیشه جلو موهاوی

قیمت شیشه موهاوی

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: کیا موهاوی
  • مدل سال خودرو : 2012
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


شیشه جلو موهاوی

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس