قیمت شیشه هایما

شیشه هیوندای
قیمت شیشه هیوندای
آگوست 23, 2021
شیشه دانگ فنگ
قیمت شیشه اچ سی کراس
آگوست 24, 2021

شیشه هایما ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات مشترک هایما چین و شرکت ایران خودرو در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. تصویر 2 محصول از این برند چینی را در زیر مشاهده می فرمایید. جفت این محصولات در کلاس بدنه شاسی بلند قرار می گیرند. شیشه جلو هایما ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ یا بالا رنگ تولید می شوند و از نظر آپشن ( مانند سنسور باران ) متفاوت می باشند که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات شیشه اتومبیل :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل هایما

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: هایما s7 توربو
  • مدل سال خودرو : 96
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : دارای سنسور باران

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس