cerato 2008 windshield
قیمت شیشه سراتو
آگوست 28, 2021
kia rio windshield
شیشه ریو
آگوست 28, 2021

شیشه پیکانتو ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این خودرو سدان هیوندای در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در مورد شیشه جلو پیکانتو ، از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند . شیشه جلو این خودرو فاقد آپشن هایی همچون سنسور باران و یا هیتر می باشد.

در انتهای این مقاله ، ویدئویی کوتاه از چگونگی تعویض شیشه جلو این خودرو قرار داده شده است که شما را به دیدن این ویدئو دعوت می نماییم.


Kia Picanto 2012-2017

کیا پیکانتو نام محصول هاچ بک کوچک شهری است که اولین بار در سال 2004 رونمایی شد . نسل دوم این خودرو در سال 2011 معرفی شد و در حال حاضر نسل سوم آن در حال تولید است. مدل 2012 الی 2015 که مدنظر ما نیز می باشد مربوط به نسل دوم این محصول کیا است.

از لحاظ فنی ، پیکانتو ، از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.3 لیتر بهره می برد که قادر است ، 83 اسب بخار نیروو تولید کرده و توسط گیربکس 4 سرعته اتوماتیک ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد.

قیمت شیشه جلو پیکانتو

قیمت شیشه جلو پیکانتو

در تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودرو را مشاهده می فرمایید. همانطور که در تصویر مشخص است ، شیشه جلو دور مشکی بالا رنگی و تنها دارای پایه آینه است و از لحاظ آپشن این شیشه ، فاقد امکانات خاص همچون سنسور باران و یا دوربین می باشد. این محصول شیشه خودرو، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا ، با کیفیت متوسط ، تولید و عرضه شده است ولی نمونه های وارداتی چینی و اصلی نیز در سبد فروش قرار دارد و قابل عرضه می باشد. از لحاظ قیمت ، شیشه های ایرانی قیمت پایین تری دارند و مقرون به صرفه هستند.

این شیشه توسط چسب پلی یورتان اصلی نصب و آب بندی خواهد شد که در نصب شیشه اتومبیل ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استفاده از چسب های متفرقه ارزان قیمت ( مانند آکواریوم ) در نصب شیشه ، مشکلات اساسی در آب بندی را در پی خواهد داشت.

شیشه عقب پیکانتو

قیمت شیشه عقب پیکانتو
قیمت شیشه عقب پیکانتو

شیشه عقب این خودروی هاچ بک ، دورمشکی سبز رنگ و دارای خط هیتر و برف پاک کن نیز می باشد. این شیشه با چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود. این محصول شیشه ، بصورت متفرقه وارداتی و اصلی قابل عرضه است.

نگاهی به بغل خودرو هاچ بک کره ای داشته باشیم. شیشه های بغل این خودرو شامل :شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب است. تمامی این شیشه از جنس سکوریت هستند و به صورت سبز رنگ عرضه می شوند. شیشه های درب این خودرو در داخل نیز تولید شده اند و نمونه ایرانی دارند ولی نمونه های اصلی و متفرقه چینی نیز در سبد فروش قرار گرفته است.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه کیا پیکانتو

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و به صورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

خرید شیشه جلو پیکانتو

قیمت شیشه جلو پیکانتو
قیمت شیشه جلو پیکانتو

شیشه عقب پیکانتو

شیشه عقب پیکانتو
شیشه عقب پیکانتو
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: پیکانتو
  • مدل سال خودرو : 2014
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


شیشه جلو پیکانتو


قیمت شیشه عقب پیکانتو

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس