Kia Mohave windshield
شیشه موهاوی
آگوست 28, 2021
Sportage windshield
شیشه اسپورتیج 2014
آگوست 28, 2021

شیشه کادنزا ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو سدان کره ای در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو کادنزا ، از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند و از لحاظ امکانات روی شیشه جلو ، این خودرو دارای سنسور باران نیز می باشد.

در انتهای این مقاله ، ویدئویی کوتاه از تعویض شیشه جلو این خودرو را به اشتراک گذاشته ایم که شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.


شیشه جلو کادنزا

تصویر پایین نمونه ای از شیشه جلو این خودرو را به نمایش گذاشته که شیشه دارای سنسور باران در کنار پایه آینه وسط است.

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دور مشکی و از جنس لمینت می باشد. این محصول ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید و یا شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت نسبتا مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه وارداتی چینی و همچنین اصلی کره ای این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت و کیفیت بالاتری خواهند داشت.

قیمت شیشه جلو کادنزا

قیمت شیشه جلو کادنزا

برای استعلام قیمت روز محصولات ، با ما در تماس باشید. قیمت ها متغیر می باشد. ( به روز رسانی قیمت : مهر ماه 1402 )

قیمت شیشه جلو کادنزاهزینه چسب پلی یورتان خارجی مصرفیهزینه نصب شیشه جلو قیمت تمام شده ( ریال)
ایرانی28,000,0002,000,0006,000,00036,000,000

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.


قیمت شیشه عقب کادنزا

قیمت شیشه عقب کادنزا
قیمت شیشه عقب کادنزا

شیشه عقب این خودرو دورمشکی ، دودی سولار و از جنس سکوریت می باشد. این شیشه بصورت وارداتی چینی و اصلی قابل عرضه می باشد. البته کیفیت و قیمت شیشه اصلی به مراتب بالاتر از محصولات چینی می باشد.


شیشه بغل کادنزا

قیمت شیشه بغل کادنزا
قیمت شیشه بغل کادنزا

نگاهی به نمای بغل خودرو داشته باشیم. شیشه های بغل این خودروی سدان کره ای شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب می باشد. شیشه های کابین عقب این خودرو معمولا دودی سولار می باشد و شیشه درب جلو سبز رنگ است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت می باشند. شیشه درب جلو و شیشه درب عقب بصورت ایرانی و توسط شرکت آسیا تولید و عرضه شده است البته سبز رنگ . شیشه های این خودرو بصورت وارداتی چینی و اصلی نیز موجود می باشد و قابل عرضه است.


Kia Cadenza 2011 – 14

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل کادنزا

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه درب عقب کادنزا

شیشه درب عقب نصب شده برای این خودرو ، اصلی دودی سولار می باشد. شیشه های کابین عقب کیا کادنزا دودی است و بصورت چینی و اصلی قابل عرضه می باشد.

قیمت شیشه درب عقب کادنزا
قیمت شیشه درب عقب کادنزا

قیمت شیشه جلو کادنزا

شیشه جلو کادنزا
شیشه جلو کادنزا
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: کیا کادنزا
  • مدل سال خودرو : 2013
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


Kia Cadenza Windshield Replacement

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس