swm windshield
شیشه اس دبلیو ام g01
سپتامبر 12, 2021
audi windshield
شیشه آئودی
سپتامبر 17, 2021

خدمات شیشه اتومبیل سیار ، از دیگر خدمات مهم شیشه اتومبیل پرشین می باشد که برای رفاه حال مشتریان عزیز راه اندازی شده است.

هرگاه شیشه خودرو شما شکست و بصورت اورژانس نیاز به تعویض شیشه اتومبیل داشتید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید ، تا مشاوره لازم نسبت به انواع شیشه های مورد نیاز شما و نیز قیمت محصولات و خدمات ارائه گردد. در انتهای این مقاله راه های ارتباطی با ما درج شده است.

شیشه جلو ix35
شیشه جلو ix35

نصب شیشه اتومبیل در محل

تعویض شیشه خودرو در محل
تعویض شیشه خودرو در محل

در این روزهای شلوغ و با توجه به ترافیک سنگین شهری و نداشتن وقت کامل ، تمایل به ارائه خدمات در محل بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. برای همین ، ما تصمیم گرفتیم تا جایی که امکان داشته باشد ، تمامی خدمات تعویض و نصب شیشه اتومبیل را بصورت سیار در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. البته مشتریان عزیز نگران کیفیت کار خدمات نباشند. تمام خدمات شیشه اتومبیل در محل شما و با بالاترین کیفیت توسط پرسنل متعهد و کاربلد انجام خواهد شد.

نصب شیشه اتومبیل سیار
نصب شیشه اتومبیل سیار

ترمیم شیشه اتومبیل سیار ( در محل )

خدمات شیشه اتومبیل سیار
ترمیم شیشه اتومبیل در محل

از خدمات شیشه خودرو در محل شما می توانیم به ترمیم شیشه اتومبیل اشاره کنیم. البته ترمیم شیشه شرایطی دارد که در مقاله ای در همین مورد به طور کامل توضیح داده شده است.

نصب شیشه دودی در محل

نصب شیشه دودی در محل
نصب شیشه دودی در محل

برای اطلاعات بیشتر در مورد نصب برچسب دودی شیشه اتومبیل اینجا کلیک بفرمایید.


خدمات شیشه اتومبیل سیار در تهران

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های خودرو و سایر خدمات شیشه اتومبیل سیار ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

تصویر ذیل نمونه ای از تعویض شیشه خودرو را نشان می دهد که بصورت سیار و سرویس در محل مشتری انجام شده است.

قیمت شیشه جلو کوراندو 2007
قیمت شیشه جلو کوراندو 2007

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: هیوندای سانتافه ix45
  • مدل سال خودرو : 2017
  • نوع شیشه : شیشه درب عقب چپ
  • سایر توضیحات تکمیلی : دودی سولار اصلی



تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس