خرید آنلاین شیشه اتومبیل

lamary windshield
شیشه لاماری
می 17, 2022
respect windshield
شیشه رسپکت
می 24, 2022

خرید آنلاین شیشه اتومبیل ، یکی دیگر از خدمات شیشه اتومبیل پرشین می باشد. البته ، قبل از خرید ، باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید.

با توجه به عدم شناخت مشتریان عزیز به دنیای شیشه اتومبیل ، لازم است مخاطبین عزیز ، قبل از هر چیزی ، مشاوره لازم را بصورت شفاهی دریافت نمایند. برای یک خودروی مشخص ، برندهای متنوعی شیشه تولید می کنند که قیمت و کیفیت متفاوتی دارند. بطور مثال ، برای خودروهای ساخت داخل مانند پژو 405 و یا پژو 206 ، یک برند واحد وجود ندارد. با ذکر یک مثال ، مطلب را ادامه می دهیم.

فروش اینترنتی شیشه اتومبیل

فرض کنید ، قصد خرید شیشه جلو 206 را دارید. قطعا در سبد فروش مجموعه شیشه اتومبیل ، مارک های متنوعی وجود دارد . برندهایی همچون : شرکت شیشه ونوس ، شرکت شیشه بهنور ، شرکت سپهر گیلان ، شرکت امید اصفهان ، شرکت آسیا و غیره .

حال سوال اینجاست که آیا قیمت و کیفیت این برندها متفاوت می باشد؟ یا اینکه کدام از این برندها شیشه فابریک خودرو محسوب می شود ؟ برای پاسخ به این دست سوال ها نیاز است با کارشناسان این امر مشورت کنید. ( بطور کلی بهترین مارک برای 206 ، برند ونوس است که البته قیمت بالاتری هم دارد. )

در مورد خودروهای وارداتی موضوع خرید ، از این هم سخت تر می شود. بطور مثال : خرید شیشه جلو سانتافه 2015 . قبل از خرید نیاز به تحقیق در مورد شیشه های موجود در بازار ایران است.

خرید اینترنتی شیشه خودرو
خرید اینترنتی شیشه خودرو

خرید آنلاین شیشه اتومبیل

شیشه های موجود در بازار برای این خودرو، شیشه های ایرانی ، شیشه های متفرقه چینی و شیشه اصلی جنیون است. شیشه های ایرانی و چینی نیز تنوع دارند و از لحاظ قیمت و کیفیت متفاوت هستند. در ایران شرکت هایی همچون شرکت شیشه آسیا ، شرکت شیشه امید و برخی شرکت های متفرقه ایرانی ( با کیفیت پایینتر ) ، شیشه تولید می کنند . شیشه های چینی نیز متنوع هستند. برند هایی همچون زاینی ، فوآیو و بنسون در بازار موجود هستند که برای انواع خودرو شیشه تولید می کنند. قیمت شیشه های ایرانی نسبت به شیشه های وارداتی چینی پایینتر است. ولی به هر حال ، برای انتخاب نهایی از بین برندهای متنوع ، نیاز به مشاوره دقیق دارید.

اگر در تهران هستید، که خرید آنلاین شیشه اتومبیل توجیه اقتصادی ندارد! شیشه اتومبیل بسیار آسیب پذیر است و خرید غیر حضوری ، خطرناک است. حتما قبل خرید ، شیشه را بصورت حضوری ، رویت کنید. در ضمن نصب شیشه اتومبیل کاری تخصصی است و نیاز به نیروی متخصص دارد. بنابراین ، بهتر است شیشه را از جایی تهیه بفرمایید که خدمات نصب نیز ارائه شود تا هزینه اضافی پرداخت نفرمایید.

فروشگاه اینترنتی شیشه خودرو

خرید اینترنتی شیشه اتومبیل
خرید اینترنتی شیشه اتومبیل

در صورتی که شهرستان هستید و امکان خرید در شهر خود را ندارید ، می توانید به صورت آنلاین شیشه مورد نظر را تهیه بفرمایید. خرید به این صورت است که پس از گرفتن مشاوره لازم و تصمیم نهایی ، مبلغ را واریز کرده و سپس محصول مورد نظر شما ، بسته بندی اصولی شده و از طریق اتوبوس و یا هوایی ، محصول خود را دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی شیشه اتومبیل
فروشگاه اینترنتی شیشه اتومبیل

سایرخدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.


خرید آنلاین شیشه اتومبیل

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس