Actyon windshield
شیشه اکتیون
آگوست 31, 2021
Tiggo 5 windshield
قیمت شیشه تیگو 5
آگوست 31, 2021

شیشه آریزو ۵ ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو سدان شرکت چری چین در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو آریزو ۵، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ تولید می شوند و از نظر آپشن ، فاقد آپشن هایی همچون سنسور باران یا دوربین است.

در انتهای این مقاله نمونه ای از ویدئو چگونگی تعویض شیشه این خودرو قرار داده شده است که شما را به دیدن این کلیپ دعوت می نماییم.

Chery arrizo 5

چری آریزو 5 نام محصول سدان شرکت چری است که در سال 1395 و توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران عرضه شده است و تا به امروز ادامه دارد.

از لحاظ فنی ، این خودرو دارای پیشرانه 1.5 لیتری است که قادر است 116 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس اتومات cvt به چرخ های جلو انتقال دهد.

شیشه جلو اریزو ۵

قیمت شیشه جلو اریزو ۵
قیمت شیشه جلو اریزو ۵

قیمت شیشه جلو آریزو ۵

در تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودروی سدان چینی را مشاهده می فرمایید . همانطور که مشخص است ، این شیشه فاقد امکاناتی همچون سنسور باران و یا هیتر یا رادار می باشد و تنها پایه آینه روی آن نصب می شود. البته در مدل های جدید آریزو 5 ، فیس جدید ، شیشه جلو این خودرو به مانند آریزو 6 ، دارای سنسور باران و سنسور نور می باشد و تفاوتی با شیشه جلو آریزو 6 ندارند. در مدل های قبلی اریزو 5 ، این آپشن روی شیشه قرار نداشت.

این شیشه در ایران و توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و عرضه شده است . البته نمونه اصلی آن نیز در سبد فروش قرار دارد که نسبت به نمونه ایرانی قیمت بالاتری دارد. یکی از تفاوت های شیشه اصلی با ایرانی این است که ، پایه سنسور باران بصورت فابریک روی شیشه قرار دارد ولی در نمونه های ایرانی ، مثل تولید شیشه آسیا ، پایه سنسور باران روی شیشه نیست و فقط جای آن وجود دارد ، لذا باید پایه سنسور ، از شیشه قبلی به شیشه جدید انتقال پیدا کند. البته کیفیت شیشه های ایرانی مثل امید یا آسیا ، قابل قبول هستند و با توجه به قیمت پایینی که دارند ، ارزش خرید بالایی پیدا می کنند.

شیشه جلو آریزو 5

شیشه جلو توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود که استفاده آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قیمت شیشه عقب اریزو
قیمت شیشه عقب اریزو

قیمت شیشه عقب اریزو۵

شیشه عقب آریزو 5 را در تصویر بالا مشاهده می فرمایید. این شیشه دورمشکی و از جنس سکوریت تولید و عرضه می شود و دارای خطوط گرمکن است که در هنگام بخار کردن شیشه ، کمک زیادی به دید راننده می کنند.

این محصول شیشه اتومبیل در ایران و توسط شرکت های داخلی همچون شرکت امید تولید و عرضه شده اند و البته شایان ذکر است که نمونه اصلی چینی این شیشه نیز در سبد فروش قرار دارد. مشتریان عزیز به این نکته توجه داشته باشند که ، شیشه عقب اصلی چینی نسبت به نمونه ایرانی آن ، از قیمت و کیفیت بالاتری برخوردار است. در ضمن ، شیشه عقب با چسب پلی اورتان اصلی مشکی رنگ نصب و آب بندی صحیح می شود.

این شیشه سبز رنگ تولید می شود لذا برای دودی کردن آن می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید. برای انتخاب درصد دودی ، عدد 25 الی 35 درصد پیشنهاد می شود.

قیمت شیشه عقب آریزو 5

قیمت شیشه آریزو
قیمت شیشه آریزو

حال نگاهی به شیشه های جانبی این خودرو داشته باشیم. شیشه های بغل اریزو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت و سبز رنگ هستند. لذا برای دودی کردن شیشه ها می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید که تنوع زیادی در درصد دودی دارند.

این محصول بصورت ایرانی و چینی اصلی قابل عرضه می باشد. در ایران شرکت هایی همچون شرکت شیشه آسیا این محصول شیشه را تولید و عرضه می کنند.

آینه-بغل-برقی-آریزو-5
آینه-بغل-برقی-آریزو-5

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل اریزو

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

تعویض شیشه جلو آریزو 5

شیشه جلو آریزو 5
شیشه جلو آریزو 5

قیمت شیشه عقب آریزو 5

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت ساخته می شود به آن معنا که این شیشه مقاومت بالایی دارد ولی در اثر ضربه بسیار شدید ، کاملا خرد شده و به ذرات ریز تبدیل می شود. این شیشه ، بصورت فابریک ، به رنگ سبز تولید می شود و دودی نیست . در تصویر زیر نمونه ای از قبل و بعد تعویض شیشه به نمایش در آمده است. این محصول بصورت ایرانی و اصلی وارداتی قابل عرضه است که نمونه ایرانی قیمت به مراتب پایینتر نسبت به شیشه اصلی دارد.

قیمت شیشه عقب آریزو 5

قیمت شیشه جلو اریزو ۵

شیشه آریزو 5
شیشه آریزو 5
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: چری آریزو 5
  • مدل سال خودرو : 2016
  • نوع شیشه : شیشه درب جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : اصلی

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


شیشه عقب آریزو 5



نصب شیشه درب جلو آریزو



شیشه جلو اریزو ۵


شیشه جلو اریزو 5 جدید ( دارای سنسور باران)


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.
قیمت شیشه عقب اریزو۵
قیمت شیشه عقب اریزو۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس