MVM 315 windshield
شیشه ام وی ام 315
آگوست 31, 2021
mvm 530 windshield
شیشه ام وی ام 530
آگوست 31, 2021

شیشه آریزو 6 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو سدان شرکت چری چین در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو آریزو 6، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ تولید می شوند و از نظر آپشن ، دارای آپشن سنسور باران نیز می باشد.


Chery arrizo 6

چری آریزو 6 نام محصول سدان چینی شرکت چری است که در سال 97 و توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران عرضه شد.

این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتر بهره می برد که قادر است 147 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس اتومات cvt این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد.

قیمت شیشه جلو آریزو 6

قیمت شیشه جلو آریزو ۶
قیمت شیشه جلو آریزو ۶

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو تمام رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. این محصول از نظر آپشن دارای سنسور باران است.

شیشه جلو این مدل آریزو از لحاظ ابعاد با مدل آریزو 5 یکسان است و تفاوت آن در داشتن سنسور باران است.

شیشه جلو آریزو 6
شیشه جلو آریزو 6

در حال حاضر این محصول شیشه خودرو( شیشه جلو ) بصورت اصلی وارداتی و همچنین محصول تولید شرکت داخلی قابل عرضه می باشد. شرکت هایی همچون شرکت شیشه آسیا این شیشه را تولید و عرضه کرده اند. از لحاظ قیمت ، شیشه های ساخت داخلی قیمت پایین تری دارند و مقرون به صرفه می باشند. برای نصب شیشه جلو ایرانی لازم است ، پایه سنسور باران به شیشه جدید انتقال پیدا کند.

توجه فرمایید که سنسور باران با چسب ژله ای مخصوص نصب می شود و نصب آن نیاز به تجربه فنی دارد. برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.


شیشه عقب اریزو

قیمت شیشه عقب آریزو 6
قیمت شیشه عقب آریزو 6

قیمت شیشه عقب آریزو 6

شیشه عقب آریزو 6 را در تصویر بالا مشاهده می فرمایید. این شیشه دورمشکی و از جنس سکوریت تولید و عرضه می شود و دارای خطوط گرمکن است که در هنگام بخار کردن شیشه ، کمک زیادی به دید راننده می کنند.

این محصول شیشه اتومبیل در ایران و توسط شرکت های داخلی همچون شرکت امید تولید و عرضه شده اند و البته شایان ذکر است که نمونه اصلی چینی این شیشه نیز در سبد فروش قرار دارد. مشتریان عزیز به این نکته توجه داشته باشند که ، شیشه عقب اصلی چینی نسبت به نمونه ایرانی آن ، از قیمت و کیفیت بالاتری برخوردار است. در ضمن ، شیشه عقب با چسب پلی اورتان اصلی مشکی رنگ نصب و آب بندی صحیح می شود.

این شیشه سبز رنگ تولید می شود لذا برای دودی کردن آن می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید. برای انتخاب درصد دودی ، عدد 25 الی 35 درصد پیشنهاد می شود.

قیمت شیشه آریزو 6
قیمت شیشه آریزو 6

نگاهی به شیشه های بغل این خودروی سدان داشته باشیم. شیشه های جانبی آریزو 6 شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی درب عقب است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت ، سبز رنگ هستند و توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا تولید و عرضه می شوند. البته این محصول بصورت اصلی چینی نیز موجود است که قیمت بالاتری نسبت به نمونه داخلی دارد.

این شیشه ها همگی سبز رنگ هستند ، لذا برای دودی کردن شیشه ها ، لازم است از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل آریزو

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

تعویض شیشه جلو اریزو 6

شیشه جلو این خودرو تمام رنگ دورمشکی و دارای آپشن سنسور باران روی شیشه می باشد. این محصول توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا تولید و عرضه شده است که کیفیت مطلوبی دارد و نسبت به نمونه چینی قیمت پایین تری دارد. برای نصب شیشه ایرانی لازم است پایه سنسور باران، از شیشه قدیم به شیشه جدید انتقال پیدا کند. در نمونه اصلی ، پایه سنسور باران بصورت فابریک روی شیشه قرار دارد.

قیمت شیشه جلو آریزو ۶
قیمت شیشه جلو آریزو ۶

تعویض شیشه درب جلو

در تصویر زیر نمونه ای از تعویض شیشه درب جلو این خودرو را مشاهده می فرمایید که بخاطر برچسب دودی روی شیشه ، تکه های خرد شده شیشه به اطراف پخش نشده اند.

قیمت شیشه درب جلو آریزو 6
قیمت شیشه درب جلو آریزو 6

قیمت شیشه عقب آریزو 6

قیمت شیشه عقب آریزو ۶
قیمت شیشه عقب آریزو ۶

قیمت شیشه درب عقب آریزو ۶ پرو

شیشه درب عقب آریزو 6 پرو
شیشه درب عقب آریزو 6 پرو
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: آریزو 6
  • مدل سال خودرو : 1399
  • نوع شیشه : شیشه جلو سنسوردار
  • سایر توضیحات تکمیلی : —

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئو تعویض شیشه جلو اریزو 6


ویدئو تعویض شیشه عقب اریزو 6

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.
شیشه عقب آریزو 6
شیشه عقب آریزو 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس