قیمت شیشه اسپورتیج 2008

Kia Sportage 2017 windshield
شیشه اسپورتیج ۲۰۱۷
آگوست 28, 2021
kia sorento windshield
قیمت شیشه کیا سورنتو
آگوست 28, 2021

شیشه اتومبیل اسپورتیج 2008 – 2010 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو کیا در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو اسپورتیج 2008 ، از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند . این شیشه آپشن خاصی ندارد و تنها پایه آینه دارد.


Kia Sportage 2008-10

کیا اسپورتیج نام محصول کراس اوور سایز کوچک شرکت کیا کره می باشد که نسل اول آن در سال 1993 وارد بازار شد و نسل دوم آن که مدنظر ما نیز می باشد در سال 2005 رونمایی شد. این خودرو از سال 2008 به بازار ایران نیز راه پیدا کرد و تا سال 2010 عرضه آن ادامه داشت. از سال 2011 نسل سوم این خودرو عرضه شد.

خب بریم به سراغ مشخصات فنی این خودرو. اسپورتیج 2008 از یک پیشرانه 6 سیلندر 24 سوپاپ با حجم موتور 2656 سی سی بهره می برد که قادر است 175 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 4 سرعته اتومات تیپ ترونیک ، این نیرو را به هر چهار چرخ آن انتقال دهد. شتاب صفر تا صد این خودرو در حدود 10.5 ثانیه است .

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4350 میلیمتر ، عرض خودرو : 1800 میلیمتر و ارتفاع آن : 1730میلیمتر است .


قیمت شیشه جلو اسپورتیج 2010

قیمت شیشه جلو اسپورتیج 2010
قیمت شیشه جلو اسپورتیج 2010

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید ، شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی است .این شیشه تنها پایه آینه دارد و بسیار ساده است و از آپشن هایی همچون سنسور باران و یا دوربین رادار خبری نیست .

قیمت شیشه جلو اسپورتیج ۲۰۰۸

این شیشه توسط شرکت های ایرانی همچون : شرکت شیشه اتومبیل آسیا و یا شرکت شیشه امید اصفهان با کیفیت متوسط تولید و عرضه می شود . به هر حال با توجه به نیاز بازار ، شیشه های وارداتی متفرقه و حتی اصلی نیز در سبد فروش قرار گرفته و قابل عرضه است.

در مورد نصب شیشه : شیشه جلو توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود که در نصب بسیار اهمیت بالایی دارد.


قیمت شیشه اسپورتیج 2008

شیشه عقب اسپورتیج

شیشه عقب اسپورتیج 2010

نگاهی به عقب این خودرو داشته باشیم. شیشه عقب این خودرو شاسی بلند ، از جنس سکوریت ، دورمشکی و سبز رنگ ساخته می شود. این شیشه بصورت جکی نصب می شود و برای نصب از چسب استفاده نمی شود. شیشه عقب این خودرو دارای برف پاک کن عقب نیز می باشد که پایه آن روی شیشه قرار می گیرد. این محصول توسط شرکت های داخلی نیز تولید شده که کیفیت متوسطی نسبت به نمونه های وارداتی اصلی دارد.


قیمت شیشه بغل اسپورتیج 2010

قیمت شیشه درب عقب اسپورتیج

نگاهی به شیشه های بغل این خودرو داشته باشیم. شیشه های بغل این نسل از اسپورتیج ، شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه روستونی عقب.

تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت ( نشکن) و سبز رنگ هستند. این محصول نیز توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا تولید و عرضه شده است ولی نمونه های اصلی و چینی نیز در سبد فروش قرار دارد. شیشه های کابین عقب این شاسی بلند کره ای ، بصورت دودی نیز قابل عرضه هستند.

شیشه روستونی اسپورتیج 2010
شیشه روستونی اسپورتیج 2010

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل اسپورتیج 2008 -2010

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو اسپورتیج 2010
قیمت شیشه جلو اسپورتیج 2010
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: اسپورتیج
  • مدل سال خودرو : 2010
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


قیمت شیشه جلو اسپورتیج ۲۰۰۸

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس