santafe windshield
شیشه سانتافه
سپتامبر 7, 2022
Prado 2007 windshield
قیمت شیشه پرادو
نوامبر 10, 2022

شیشه اتومبیل غرب تهران ، با برند شیشه اتومبیل پرشین ، برای رفاه حال ساکنین غرب پایتخت راه اندازی شده است . حال سوال اینجاست که چه خدماتی در این زمینه ارائه می شود.

در ادامه این مقاله ، بطور مختصر ، در مورد خدمات شیشه ماشین با شما صحبت خواهیم کرد.

فروش و نصب شیشه اتومبیل پرشین

مهمترین و اصلی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز ، فروش و نصب شیشه اتومبیل می باشد. در بازار ایران ، شیشه خودرو ، تنوع بالایی دارد . به چه معنا؟ یعنی برای یک خودروی مشخص ، برندهای مختلفی اقدام به تولید شیشه کرده اند که از لحاظ کیفیت و قیمت متفاوت می باشند. با یک مثال ادامه می دهیم. مثلا برای خودرویی مثل پژو پارس یا پژو 405 ، برندهایی همچون : سپهر ، بهنور ، ونوس ، امید و چند برند متفرقه جدید دیگر ، شیشه تولید و به بازار عرضه کرده اند.

برای ماشین های وارداتی نیز تنوع شیشه وجود دارد. برای خودرویی همچون سانتافه IX45 ، شیشه های ایرانی ، چینی و اصلی قابل عرضه است که از لحاظ قیمت و کیفیت ، تفاوت زیادی دارند. این تنوع باعث سردرگمی مشتریان می شود . بنابراین مشتریان عزیز ، قبل از خرید ، نیاز به مشاوره با کارشناس خواهند داشت. بنابراین کسب اطلاعات مفید و البته واقعی در مورد محصولات بسیار ضروری است.

در ادامه ، نصب شیشه توسط نصاب مجرب و متعهد ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است . لذا مراجعه به فروشگاهی که نسبت به خدمات خود به مشتری ، متعهد عمل می کند و پاسخگو هست ، بسیار اهمیت دارد.

فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی ، با تنوع جنس و کیفیت ، با ضمانت نصب ، اولین خدمت از خدمات شیشه اتومبیل پرشین می باشد.

شیشه اتومبیل غرب تهران

انواع شیشه اتومبیل
انواع شیشه اتومبیل

ترمیم سنگ خوردگی شیشه غرب تهران

از دیگر خدمات شیشه اتومبیل پرشین ، ترمیم شیشه جلو اتومبیل می باشد. البته در مورد ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه خودرو در مقالات دیگر به طور کامل توضیحات داده شده است که در صورت نیاز به آن مقالات مراجعه فرمایید.

لازم به ذکر است که ، ترمیم فقط روی شیشه لمینت یا طلقی انجام می شود.( مثل شیشه جلو ) البته برای ترمیم مناسب شرایطی وجود دارد که قبل از هر اقدامی باید نسبت به آن اطلاعات لازم را کسب بفرمایید.

ترمیم شیشه اتومبیل
ترمیم شیشه اتومبیل

تعمیر شیشه بالابر غرب تهران

تعمیر شیشه بالابر یکی دیگر از خدمات ما در شیشه اتومبیل پرشین می باشد. سوال اینجاست که چرا تعمیر؟ با توجه به بالا رفتن شدید قیمت شیشه بالابر انواع خودرو و یا حتی نایاب بودن برخی شیشه بالابرها ، بهترین گزینه تعمیر آن می باشد. گاهی با تعویض یک قطعه کوچک از دستگاه بالابر ( مانند چرخ دنده یا سیمگیر ) مشکل کاملا رفع می شود. پایین بودن هزینه تعمیر مهمترین مزیت آن می باشد. لذا بهتر است اولین گزینه ، تعمیر شیشه بالابر باشد و در صورتی که تعمیر آن میسر نباشد ، گزینه نهایی تعویض کامل آن می باشد.

اجزا شیشه بالابر برقی ماشین
اجزا شیشه بالابر برقی ماشین

نصب برچسب دودی شیشه ماشین

دودی کردن شیشه اتومبیل از دیگر خدمات ما می باشد. شیشه های بسیاری از خودروها بصورت فابریک سبز رنگ می باشد و صاحبان خودرو بخاطر گرمای زیاد و تابش اشعه مضر یو وی ، به فکر دودی کردن شیشه های خودرو خود می افتند.

دو گزینه برای دودی کردن شیشه ها ، پیش روی صاحبان خودرو می باشد. یا تعویض شیشه های فابریک با شیشه های دودی سولار و یا ، استفاده از برچسب های دودی سولار می باشد.

برچسب های دودی سولار از لحاظ کیفیت و درصد دودی و حتی رنگ متنوع می باشند ولی طول عمر محدودی دارند. این روش هزینه کمتری را گردن صاحب خودرو می اندازد.

راه دوم ، تعویض شیشه های سبز با شیشه های دودی سولار می باشد.( البته در صورتی که شیشه دودی آن خودرو موجود باشد.) این روش هزینه بالایی دارد و نیاز است شیشه های فابریک جایگزین شود ولی کاری ماندگار و همیشگی است.

مراحل نصب برچسب دودی شیشه ماشین

دیگر خدمات شیشه اتومبیل غرب تهران

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس