opel windshield
شیشه اپل
سپتامبر 12, 2021
persian auto glass
خدمات شیشه اتومبیل سیار
سپتامبر 15, 2021

شیشه اس دبلیو ام g01 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این محصول کراس اوور چینی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو اس دبلیو ام g01 ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ تولید می شوند و از نظر آپشن ، دارای دوربین جلو می باشد که روی شیشه نصب می شود.

در انتهای این مقاله ، ویدئویی کوتاه از نمونه نصب شیشه جلو این خودرو را قرار داده ایم که شما را به دیدن این کلیپ کوتاه دعوت می کنیم.


swm g01

اس دبلیو ام g01 نام محصول کراس اوور چینی است که سیف خودرو آن در ایران مونتاژ می‌کند.

از نظر فنی این خودرو از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.5 لیتر بهره می برد که قادر است 155 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس اتومات 6 سرعته به چرخ های جلو انتقال دهد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4610 میلیمتر ، عرض خودرو : 1855 میلیمتر و ارتفاع خودرو : 1725 میلیمتر

برخی امکانات این خودرو : شیشه سانروف پانوراما ، آینه بغل تاشو برقی دارای راهنما و گرم کن ، شیشه بالابر های برقی چهار درب ، تیغه برف پاک کن ژله ای ، دوربین 360 درجه

شیشه جلو swm
شیشه جلو swm

قیمت شیشه جلو اس دبلیو ام g01

به تصویر بالا و پایین توجه بفرمایید. شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت ، تمام رنگ و دارای آپشن دوربین روی شیشه است. در اصل دو دوربین روی شیشه سوار می شود ولی جای سنسور باران روی شیشه خالی است. این شیشه در حال حاضر ، در ایران نیز تولید و عرضه می شود.

برای نصب شیشه از چسب پلی یورتان اصلی استفاده می شود که در نصب و آببندی شیشه از اهمیت ویژه ای بر خوردار است.

شیشه swm

شیشه عقب swm g01
شیشه عقب swm g01

شیشه عقب swm g01

شیشه اس دبلیو ام
شیشه اس دبلیو ام

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل اس دبلیو ام g01

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو swm

قیمت شیشه جلو swm
قیمت شیشه جلو swm
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: اس دبلیو ام g01
  • مدل سال خودرو : 1398
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : سنسوردار

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس