mg 3 windshield
شیشه ام جی 3
ژانویه 17, 2022
mg gs windshield
شیشه ام جی جی اس
ژانویه 17, 2022

شیشه ام جی 360 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این محصول سدان چینی کمپانی سایک در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو ام جی 360 از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و فاقد آپشن هایی همچون سنسور باران می باشد.


MG 360

ام جی 360 نام محصول سدان شرکت سایک چین است که در ایران توسط شرکت خودروسازی آذربایجان مونتاژ و عرضه شده است. این خودرو برای اولین بار در سال 2015 رونمایی شد و از سال 2016 بطور رسمی در بازار عرضه گردید.

ام جی 360 با سه مدل موتور مختلف عرضه می شود. موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با گیربکس 5 دنده دستی ، 1.5 لیتری با گیربکس 4 سرعته خودکار و 1.5 لیتری توربو شارژ و گیربکس 6 سرعته خودکار

از لحاظ فنی ، ام جی 360 توربو ، از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.5 لیتر بهره می برد که قادر است 130 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتومات ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. شتاب این خودرو در حدود 9.7 ثانیه می باشد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4579 میلیمتر ، عرض خودرو : 1804 میلیمتر و ارتفاع آن : 1490 میلیمتر می باشد.

شیشه جلو ام جی 360

شیشه جلو ام جی 360
شیشه جلو ام جی 360

نمای جلو خودرو : شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت ، تمام رنگ دور مشکی می باشد. این شیشه در ایران نیز توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه امید تولید و عرضه شده است. این شیشه ساده است و فاقد آپشن هایی همچون سنسور باران و یا هیتر می باشد. به هر حال نمونه وارداتی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد.

برای نصب این شیشه ، از چسب پلی اورتان اصلی استفاده می شود که در نصب شیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قیمت شیشه عقب ام جی 360

شیشه عقب ام جی 360
شیشه عقب ام جی 360

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی می باشد. تمامی این شیشه از جنس سکوریت سبز رنگ هستند. این شیشه ها نیز بصورت اصلی وارداتی و داخلی عرضه میشوند.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل ام جی 360

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: ام جی 360
  • مدل سال خودرو : 1397
  • نوع شیشه : شیشه درب جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس