MVM 550 windshield
شیشه ام وی ام 550
آگوست 31, 2021
MVM x33 windshield
شیشه ام وی ام x33
آگوست 31, 2021

شیشه ام وی ام x22 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو شاسی بلند کوچک چینی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو ام وی ام x22 از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران می باشند. به زبان دیگر شیشه جلو بسیار ساده ای دارند .

در انتهای این مقاله ، شما را به تماشای ویدئو کوتاه از نحوه تعویض شیشه این خودرو دعوت میکنیم.


MVM x22

ام وی ام x22 کوچکترین محصول شاسی بلند شرکت چری است که توسط مدیران خودرو در ایران عرضه می شود. این خودرو از سال 1395 وارد بازار ایران شده و تا به امروز عرضه آن ادامه دارد. این خودرو در شش تیپ مختلف به بازار ارائه شده است . ( مانند: لاکچری ، اکسلنت اسپرت ، اسپرت و با دو مدل گیربکس دستی و اتومات )

از لحاظ فنی ، این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.5 لیتر بهره می برد که قادر است 105 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 5 دنده دستی و یا 4 سرعته اتومات به چرخ های جلو انتقال دهد.

شیشه mvm x22

قیمت شیشه جلو ام وی ام x22

قیمت شیشه جلو ام وی ام x22

در تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودروی کراس اوور کوچک را مشاهده می فرمایید . همانطور که مشخص است ، این شیشه فاقد امکاناتی همچون سنسور باران و یا هیتر یا رادار می باشد و تنها پایه آینه روی آن نصب می شود. این شیشه در ایران نیز توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و عرضه شده است . البته نمونه اصلی آن نیز در سبد فروش قرار دارد که نسبت به نمونه ایرانی قیمت بالاتری دارد.

شیشه جلو توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود که استفاده آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قیمت شیشه عقب ام وی ام x22

قیمت شیشه عقب ام وی ام x22
قیمت شیشه عقب ام وی ام x22

تصویر بالا نمونه ای از شیشه عقب این خودرو را به نمایش گذاشته است. این شیشه دو رمشکی ، سبز رنگ و دارای خطوط هیتر و سوراخ برف پاک کن عقب می باشد. برای دودی کردن این شیشه می توانید از برچسب های دودی سولار استفاده فرمایید که درصد های مختلفی از نظر رنگ دودی دارند. برای خرید این شیشه ، گزینه ایرانی و گزینه اصلی چینی پیش روی مشتریان عزیز می باشد. البته شیشه عقب اصلی از کیفیت و البته قیمت بالاتری برخوردار است.

این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان مشکی اروپایی نصب و آب بندی می شود.

قیمت شیشه درب عقب x22

قیمت شیشه بغل ام وی ام x22
قیمت شیشه بغل ام وی ام x22

نگاهی به شیشه های بغل این خودرو هاچ بک داشته باشیم. شیشه های بغل شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه مثلثی عقب ( شیشه روستونی) در کابین عقب .

تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت ، سبز رنگ تولید و عرضه می شوند. این شیشه ها توسط شرکت های داخلی همچون : شرکت شیشه آسیا نیز تولید و عرضه می شوند ولی نمونه های وارداتی اصلی نیز در سبد فروش قرار گرفته و قابل عرضه هستند.


mvm x22 pro

ام وی ام x22 پرو نام محصول هاچ بک کراس جدید شرکت چری است که در اصل نسخه بهبود یافته ام وی ام ایکس 22 می باشد. این محصول در برخی کشورها با نام چری تیگو 2 معروف می باشد. نسل جدید این خودرو در نمای جلو و کابین دچار تغییرات زیادی شده است که در تصویر شاهد آن هستید.

از لحاظ فنی نیز تغییرات زیادی در این خودرو بوجود آمده است که نشان می دهد خودروساز کاملا نگاهی اقتصادی به پیشرانه این خودرو داشته است. در این خودرو از یک پیشرانه توربو سه سیلندر 12 سوپاپ با حجم موتور 1 لیتر بهره گرفته شده است که قادر است 102 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس اتومات 9 دنده cvt این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو به 170 کیلومتر بر ساعت می رسد و شتابی معدل 14 ثانیه دارد .

قیمت شیشه جلو ام وی ام x22 پرو
قیمت شیشه جلو ام وی ام x22 پرو

شیشه جلو این نسخه از ام وی ام ایکس 22 ، نیز تغییراتی داشته و جای سنسور نور به آن اضافه شده است. این شیشه از جنس لمینت ، دورمشکی تمام رنگ و دارای خط آنتن می باشد.

در حال حاضر این شیشه فقط بصورت اصلی موجود است و به زودی نمونه ایرانی آن نیز عرضه خواهد شد.

شیشه جلو x22
شیشه جلو x22 پرو

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل ام وی ام x22

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو ام وی ام ایکس ۲۲

شیشه جلو ام وی ام x22

قیمت شیشه جلو ام وی ام ایکس ۲۲

قیمت شیشه عقب ام وی ام x22

شیشه جلو ام وی ام ایکس 22 پرو

قیمت شیشه جلو ام وی ام x22 پرو
قیمت شیشه جلو ام وی ام x22 پرو
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: ام وی ام x22
  • مدل سال خودرو : 1397
  • نوع شیشه : شیشه عقب
  • سایر توضیحات تکمیلی :-

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


قیمت شیشه جلو ام وی ام x22


ویدئو تعویض شیشه عقب mvm x22


شیشه جلو ام وی ام x22 پرو


ویدئو دوم از تعویض شیشه جلو


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس