MVM x33 windshield
شیشه ام وی ام x33
آگوست 31, 2021
mvm 110 windshield
شیشه ام وی ام 110
آگوست 31, 2021

شیشه ام وی ام x55 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این محصول جدید چری در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در مورد شیشه جلو ام وی ام x55 : از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند . شیشه جلو دارای سنسور باران است . البته در نمونه ام وی ام ایکس 55 پرو ، شیشه جلو دارای سنسور باران و دوربین بین خطوط ( دوربین رادار ) می باشد.


MVM x55

ام وی ام ایکس 55 نام محصول کراس اوور جمع و جور و کوچک شرکت چری است که اولین بار در سال 2017 رونمایی شد و در اصل نسخه به روز شده تیگو 4 است .  این خودرو در کشورهای مختلف با نام هاییی نظیر چری تیگو 4 و 5X هم شناخته می شود اما در ایران توسط شرکت مدیران خودرو و با نام ام وی ام X55 به بازار عرضه شده است.

از لحاظ فنی ، ام وی ام x55 از یک موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.5 لیتر توربو شارژر بهره می برد که قادر است 147 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد . حداکثر سرعت اسمی این خودرو ، 175 کیلومتر بر ساعت تخمین زده شده است.

ابعاد این خودرو : طول خودرو : 4358 میلیمتر ، عرض خودرو : 1830 میلیمتر و ارتفاع آن : 1670 میلیمتر می باشد.

شیشه جلو ام وی ام x55

قیمت شیشه جلو ام وی ام x55

همانطور که قبلا هم اشاره شد ، شیشه جلو این خودرو تمام رنگ و دور مشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این خودرو دارای سنسور باران نیز می باشد. این محصول ، تا امروز در ایران تولید نشده و در آینده نزدیک روی خط تولید خواهد رفت. البته نمونه چینی اصلی این محصول در سبد فروش قرار دارد و در آینده نمونه ایرانی نیز به سبد فروش اضافه خواهد شد.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.

MVM X55 pro

در تصویر زیر ، نمایی از شیشه جلو mvm x55 pro را مشاهده می فرمایید. این شیشه دارای سنسور باران و دوربین رادار می باشد و از این جهت با مدل قبلی خود تفاوت دارد. در حال حاضر این شیشه توسط شرکت های داخلی چون شرکت شیشه آسیا تولید و عرضه شده است و در سبد فروش قرار دارد. این شیشه نصبت به نمونه وارداتی چینی قیمت پایین تری دارد و البته کیفیت قابل قبولی دارد.

شیشه جلو x55 pro

شیشه جلو ام وی ام x55 پرو
شیشه جلو ام وی ام x55 پرو

شیشه عقب ام وی ام x55

شیشه عقب ام وی ام x55
شیشه عقب ام وی ام x55

شیشه عقب x55 pro

شیشه عقب این محصول کراس اوور جدید چری ، از جنس سکوریت ، دورمشکی ، دارای خطوط هیتر و سوراخ برف پاک کن عقب می باشد. این شیشه به صورت سبز و یا دودی عرضه می شود. در حال حاضر این شیشه بصورت اصلی در سبد فروش قرار دارد و در آینده نزدیک نمونه ایرانی آن نیز عرضه خواهد شد.

شیشه درب ام وی ام x55

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.

شیشه های بغل این خودرو ، شامل : شیشه درب جلو و شیشه درب عقب می باشد. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت می باشد و سبز رنگ هستند. برای دودی کردن شیشه ، می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید. در ضمن شیشه های درب عقب این خودرو بصورت اصلی و شیشه محصول ایرانی موجود و قابل عرضه می باشد.

شیشه بغل ام وی ام x55 پرو
شیشه بغل ام وی ام x55 پرو

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل ام وی ام x55

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه درب ام وی ام x55

شیشه درب جلو ام وی ام x55 پرو

شیشه درب جلو این خودرو از جنس سکوریت و از لحاظ رنگ ، شیشه سبز رنگ است. این شیشه در حال حاضر بصورت اصلی وارداتی موجود است و به زودی نمونه ایرانی آن تولید و عرضه خواهد شد.

شیشه درب جلو ام وی ام x55 پرو
شیشه درب جلو ام وی ام x55 پرو

شیشه جلو ام وی ام x55 پرو

شیشه جلو این خودرو در مدل ام وی ام ایکس 55 پرو ، دارای سنسور باران و جای دوربین رادار است. در مدل قبلی، روی شیشه جلو تنها سنسور باران نصب می شود. این محصول بصورت اصلی قابل عرضه می باشد و بزودی نمونه ایرانی این شیشه نیز قابل عرضه خواهد بود.

شیشه جلو ام وی ام x55 پرو
شیشه جلو ام وی ام x55 پرو
قیمت شیشه جلو ام وی ام x55 پرو
قیمت شیشه جلو ام وی ام x55 پرو
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: ام وی ام x55
  • مدل سال خودرو : 1400
  • نوع شیشه : شیشه عقب
  • سایر توضیحات تکمیلی : دودی

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تعویض شیشه جلو ام وی ام ایکس 55 پرو

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس