Coupa Rigan windshield
قیمت شیشه کوپا
سپتامبر 1, 2021
Besturn b50f windshield
شیشه بسترن b50f
سپتامبر 1, 2021

شیشه بسترن b30 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه شیشه اتومبیل این محصول سدان چینی گروه بهمن در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو بسترن b30 از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند.


Besturn b30

بسترن b30 برای اولین بار در سال 2015 رونمایی شد. این خودرو توسط گروه بهمن از سال 1396 تا امروز عرضه شده است که در فروش نیز موفق عمل کرده است.

از لحاظ فنی ، این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.6 لیتر بهره می برد که قادر است 107 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس اتومات 6 سرعته به چرخ های جلو این نیرو را انتقال دهد. حداکثر سرعت اسمی این خودرو 180 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

از نظر ابعاد : طول خودرو 4625 میلیمتر ، عرض خودرو : 1790 میلیمتر و ارتفاع آن : 1500 میلیمتر است.

شیشه جلو بسترن b30
شیشه جلو بسترن b30

قیمت شیشه جلو بسترن b30

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این محصول سدان تمام رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این خودرو ساده و فاقد آپشن خاصی می باشد. این محصول ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.

شیشه درب بسترن b30
شیشه درب بسترن b30

نگاهی به نمای بغل خودرو داشته باشیم. شیشه های جانبی این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه رو ستونی عقب است .تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت و سبز رنگ هستند و توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا با کیفیت مطلوب تولید و عرضه شده اند. از آنجایی که این شیشه ها سبز رنگ هستند ، لذا برای دودی کردن شیشه های این خودرو می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید که از لحاظ درصد دودی و کیفیت متنوع هستند.


قیمت شیشه عقب بسترن b30

قیمت شیشه عقب بسترن b30
قیمت شیشه عقب بسترن b30

شیشه عقب بسترن بی 30 از جنس سکوریت ، دور مشکی و سبز رنگ و دارای خطوط گرمکن است. این شیشه توسط شرکت های داخلی تولید و عرضه شده است ولی به هر حال ، نمونه چینی این محصول نیز با کیفیت متفاوت و قیمت بالاتر در سبد فروش قرار دارد. شیشه عقب نیز با چسب پلی اورتان اروپایی نصب و آب بندی می شود.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل فاو بسترن b30

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو بسترن b30

قیمت شیشه جلو بسترن b30
قیمت شیشه جلو بسترن b30


تعویض شیشه عقب بسترن

قیمت شیشه عقب بسترن b30
قیمت شیشه عقب بسترن b30
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: بسترن b30
  • مدل سال خودرو : –
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : –

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئو تعویض شیشه جلو


ویدئو تعویض شیشه عقب بسترن


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.
قیمت شیشه عقب بسترن b30
قیمت شیشه عقب بسترن b30

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس