Toyota Rav4 windshield
قیمت شیشه راوفور
آگوست 29, 2021
Toyota Prius windshield
شیشه پریوس
آگوست 29, 2021

شیشه تویوتا اف جی کروز ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این محصول کراس اوور ژاپنی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو تویوتا اف جی کروز از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند.


Toyota fj cruiser

تویوتا اف جی کروز ، نام محصول شاسی بلند محبوب شرکت ژاپنی تویوتا است که اولین بار در سال 2005 رونمایی و عرضه آن از سال 2006 شروع شد و تولید آن تا سال 2016 ادامه پیدا کرد. این خودرو از سال 2011 و توسط شرکت ایرتویا به بازار ایران راه پیدا کرد و با استقبال خوبی هم مواجه شد و خودرویی محبوب برای آفرود بازها محسوب می شود. در ضمن ، مردم ، این خودرو را هامر کوچک نیز می خوانند.

بریم به سراغ مشخصات فنی این خودرو، اف جی کروز از یک پیشرانه 6 سیلندر 24 سوپاپ با حجم موتور 4 لیتر بهره می برد که قادر است 260 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 5 دنده اتوماتیک ، این نیرو را به هر چهار چرخ انتقال دهد. شتاب صفر تا صد این خودرو با وزن 1900 کیلوگرم ، 8.3 ثانیه می باشد .

ابعاد خودرو : طول خودرو ک 4670 میلیمتر ، عرض خودرو : 1905 میلیمتر و ارتفاع آن : 1830 میلیمتر


قیمت شیشه جلو اف جی کروز

شیشه جلو اف جی کروز
شیشه جلو اف جی کروز

شیشه جلو این خودروی شاسی بلند ژاپنی ، از جنس لمینت ، دورمشکی و تمام رنگ است و از لحاظ امکانات روی شیشه ، فاقد آپشن خاصی است و بسیار شیشه ساده ای دارد. این محصول در ایران نیز ، توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه امید اصفهان تولید و عرضه شده است ولی نمونه های وارداتی چینی و اصلی نیز در سبد فروش قرار دارند و قابل عرضه هستند.

توجه داشته باشید که استفاده از چسب مناسب خارجی ( چسب پلی یورتان اروپایی) در نصب شیشه جلو از اهمیت خاصی برخوردار است و در آب بندی شیشه ، نقش مهمی را بازی می کند.

شیشه بغل اف جی کروز
شیشه بغل اف جی کروز

در اف جی کروز ما سه مدل شیشه بغل داریم که همگی از جنس سکوریت می باشند. شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه روستونی عقب که خم زیادی دارد. این شیشه ها بصورت وارداتی چینی و اصلی موجود است.

قیمت شیشه عقب اف جی کروز

شیشه-روستونی-اف-جی-کروز
شیشه-روستونی-اف-جی-کروز

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو اف جی کروز

قیمت شیشه جلو اف جی کروز
قیمت شیشه جلو اف جی کروز

قیمت شیشه جلو اف جی کروز
شیشه جلو اف جی کروز

قیمت شیشه درب جلو اف جی کروز
قیمت شیشه درب جلو اف جی کروز

قیمت شیشه درب عقب اف جی کروز
قیمت شیشه درب عقب اف جی کروز
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو : تویوتا اف جی کروز
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


شیشه جلو اف جی کروز


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس