Toyota chr windshield
قیمت شیشه تویوتا chr
آگوست 29, 2021
Toyota Yaris windshield
شیشه تویوتا یاریس
آگوست 29, 2021

شیشه کرولا ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این سدان ژاپنی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو کرولا ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از لحاظ امکانات روی شیشه ، شیشه فاقد آپشن هایی همچون سنسور باران و یا رادار و یا هیتر است. آینه وسط این خودرو روی سقف نصب می شود و شیشه جلو فاقد پایه آینه است.

در این صفحه دو نسل از تویوتا کرولا را مورد بررسی قرار می دهیم. کرولا 2005 نسل نهم و کرولا 2008 نسل دهم آن.


سوالی که همیشه ذهن مخاطب را درگیر میکند این است که محصول خریداری شده ساخت کدام کمپانی و کشور می باشد و چه قیمت و کیفیتی دارد؟ و یا اینکه با محصول اصلی چه تفاوت هایی دارد؟ یا اینکه جنس اصلی مورد نظر در بازار موجود است یا خیر؟ در این مقاله سعی داریم به این سوالات پاسخ لازم داده شود .

لازم به ذکر است که شیشه های اصلی از لحاظ قیمت و کیفیت و شفافیت نسبت به شیشه های دیگر برندها ، در جایگاه بالاتری قرار می گیرند.

شیشه جلو کرولا

قیمت شیشه جلو کرولا
قیمت شیشه جلو کرولا

شیشه جلو این خودرو بسیار ساده است . یک شیشه از جنس لمینت ، دورمشکی تمام رنگ که آپشن خاصی ندارد. در تصویر بالا نمونه ای از این شیشه را مشاهده می فرمایید.

این محصول شیشه خودروی کرولا ، توسط شرکت های داخلی همچون : شرکت شیشه آسیا ،با کیفیت نسبتا مطلوب ، تولید و عرضه شده است ولی نمونه های وارداتی چینی نیز در سبد فروش قرار دارد. توجه داشته باشید که شیشه های وارداتی چینی ، نسبت به شیشه های ساخت داخل قیمت و کیفیت بالاتری خواهند داشت. در حال حاضر برای این خودرو شیشه جلو اصلی موجود نمی باشد و شما با گزینه های ایرانی و چینی روبرو هستید.

این شیشه توسط چسب پلی یورتان اصلی مشکی رنگ خارجی ، نصب و آب بندی می شود. استفاده از چسب اصلی پلی یورتان ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است . استفاده از چسب های ارزان قیمت متفرقه آکواریوم برای نصب شیشه جلو و شیشه عقب ، قطعا نصب شیشه را با مشکلات آب بندی مواجه خواهد کرد.


شیشه بغل کرولا

شیشه تویوتا کرولا 2005
شیشه کرولا 2005

خب بریم سراغ شیشه های بغل این خودرو. شیشه های بغل تویوتا کرولا 2005 شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب می باشد. تمامی این شیشه ها سبز رنگ و از جنس سکوریت می باشند. این شیشه ها ، بصورت وارداتی متفرقه چینی و یا ایرانی موجود است. البته شاید شیشه های اصلی استوک نیز یافت بشود.


شیشه عقب کرولا

شیشه عقب تویوتا کرولا
شیشه عقب تویوتا کرولا

شیشه ی بعدی که بررسی می شود ، شیشه عقب این خودروی سدان ژاپنی می باشد. شیشه ی عقب کرولا 2005 از جنس سکوریت ، دور مشکی ، سبز رنگ می باشد. این شیشه فقط بصورت وارداتی موجود است . اصلی استوک ویا متفرقه چینی.

این شیشه نیز توسط چسب پلی یورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.


برخی مشخصات فنی کرولا 2005

تویوتا کرولا ، نام محصول سدان شهری شرکت تویوتا است که اولین بار در سال 1966 رونمایی شد و تا امروز 12 نسل از آن رونمایی و تولید شده است. تویوتا کرولا مدل 2005 ، یکی از ساده ترین و اقتصادی ترین محصولات سدان شرکت تویوتا ژاپن می باشد که به بازار ایران نیز راه پیدا کرد که ظاهر جذابی ندارد ولی باید توجه داشته باشید که طراحی این خودرو به سال 2000 بر می گردد و تویوتا دنبال طراحی یک خودروی سدان کوچک کم خرج و اقتصادی بوده است. تولید نسل نهم کرولا که در مورد آن صحبت می کنیم ، در سال 2007 به پایان رسید .یعنی نسل نهم این خودرو بین سال های 2005 تا 2007 تولید و عرضه شد و بعد از آن وارد نسل جدید خود شد.

تویوتا کرولا 2005 از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.8 لیتر بهره می برد که قادر است 126 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 5 سرعته دستی ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت اسمی این خودرو 195 کیلومتر بر ساعت می باشد و شتابی معادل 10.5 ثانیه، برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت ، دارد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4410 میلیمتر ، عرض خودرو : 1695 میلیمتر و ارتفاع آن : 1490 میلیمتر می باشد.



شیشه کرولا 2008 الی 2012 ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این سدان جذاب ژاپنی در ادامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو کرولا 2008 الی 2012 ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از لحاظ امکانات روی شیشه ، شیشه فاقد آپشن هایی همچون سنسور باران و یا رادار است و تنها پایه آینه دارد.

قیمت شیشه جلو کرولا

قیمت شیشه جلو تویوتا کرولا
قیمت شیشه جلو تویوتا کرولا

شیشه جلو این خودرو سدان ژاپنی بسیار ساده است و فقط پایه آینه دارد. یک شیشه از جنس لمینت ، دور مشکی تمام رنگ که آپشن خاصی ندارد. در تصویر بالا نمونه ای از این شیشه را مشاهده می فرمایید.

این محصول شیشه خودروی کرولا مدل 2008 ( نسل دهم ) ، توسط شرکتهای داخلی همچون : شرکت شیشه آسیا و یا شرکت امید ،با کیفیت نسبتا مطلوب ، تولید و عرضه شده است ولی نمونه های وارداتی چینی نیز در سبد فروش قرار دارد. توجه داشته باشید که شیشه های وارداتی چینی ، نسبت به شیشه های ساخت داخل قیمت بالاتری خواهند داشت.

این شیشه توسط چسب پلی یورتان اصلی مشکی رنگ خارجی ، نصب و آب بندی می شود. استفاده از چسب اصلی پلی یورتان ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است . استفاده از چسب های ارزان قیمت متفرقه آکواریوم برای نصب شیشه جلو و شیشه عقب ، قطعا نصب شیشه را با مشکلات آب بندی مواجه خواهد کرد.

قیمت شیشه عقب کرولا

قیمت شیشه عقب کرولا 2008
قیمت شیشه عقب کرولا 2008

شیشه ی بعدی که بررسی می شود ، شیشه عقب این خودروی سدان ژاپنی می باشد. شیشه ی عقب کرولا 2008 از جنس سکوریت ، دور مشکی ، سبز رنگ می باشد. این محصول شیشه توسط شرکت های داخلی همچون شرکت امید نیز تولید و عرضه شده است ولی نمونه های وارداتی چینی و اصلی نیز در سبد فروش قرار داشته و قابل عرضه می باشد.

این شیشه نیز توسط چسب پلی یورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.

شیشه سانروف کرولا

شیشه تویوتا کرولا 2008
شیشه تویوتا کرولا 2008

خب بریم سراغ شیشه های بغل این خودرو. شیشه های بغل تویوتا کرولا 2008 شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب می باشد. تمامی این شیشه ها سبز رنگ و از جنس سکوریت می باشند.

این شیشه ها ، بصورت وارداتی متفرقه ایرانی و چینی در سبد فروش موجود است. البته شاید شیشه های اصلی استوک نیز یافت بشود.


برخی مشخصات فنی کرولا 2008

در ادامه به معرفی نسل دهم این خودرو می پردازیم که اولین بار در سال 2006 رونمایی شد و تولید آن تا سال 2013 ادامه پیدا کرد. اصولا کرولا پرفروش ترین خودرو در جهان می باشد که دلیل اصلی آن کم استهلاک بودن این خودرو می باشد.

تویوتا کرولا 2008 از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.8 لیتر بهره می برد که قادر است 130 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 4 سرعته خودکار ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت اسمی این خودرو 195 کیلومتر بر ساعت می باشد و شتابی معادل 12 ثانیه، برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت ، دارد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4540 میلیمتر ، عرض خودرو : 1530 میلیمتر و ارتفاع آن : 1465 میلیمتر می باشد.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل کرولا

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو کرولا 2005

شیشه جلو کرولا
شیشه جلو کرولا

شیشه جلو کرولا 2008

قیمت شیشه جلو کرولا
قیمت شیشه جلو کرولا
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: تویوتا کرولا
  • مدل سال خودرو : 2007
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


کرولا 2008


کرولا 2005

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس