قیمت شیشه جلو لیفان x70
شیشه لیفان x70
آوریل 17, 2022
benz e class windshield
شیشه بنز e250
آوریل 19, 2022

شیشه بنز c200 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه این محصول سدان شرکت مرسدس بنز در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو بنز c200 ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ یا بالا رنگ تولید می شوند و از نظر آپشن ( مانند سنسور باران و دوربین یا رادار ) متفاوت می باشند یعنی شیشه جلو بنز c کلاس بسته به مدل سال آن متفاوت می باشد.


Benz C Class

مرسدس بنز C class ، مدل 2005 که با اتاق w203 شناخته می شود و در ایران بسیار مشهور است زیرا به عنوان خودروی پلیس مورد استفاده قرار گرفته است و بنز مدل پلیسی نیز معروف است. این خودرو در کلاس بدنه سدان کوچک نیم لوکس قرار میگیرد که تجهیزات و امکانات مورد قبولی نیز دارد . اتاق w203 ، در دو مدل گیربکس دستی و اتومات و در چهار تیپ تجهیزاتی مختلف عرضه شده است.

مرسدس بنز c200 مدل 2005 -2009

قیمت شیشه جلو بنز c200
قیمت شیشه جلو بنز c200

شیشه جلو بنز c200

شیشه درب بنز c200
شیشه درب بنز c200
قیمت شیشه عقب بنز c200
قیمت شیشه عقب بنز c200

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل بنز c200

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: مرسدس بنز c200
  • مدل سال خودرو : 2006
  • نوع شیشه : شیشه درب جلو چپ
  • سایر توضیحات تکمیلی : …….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس