JAC S5 windshield
شیشه جک s5
آگوست 30, 2021
JAC j5 windshield
قیمت شیشه جک j5
آگوست 30, 2021

شیشه جک s3 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این محصول شاسی چینی شرکت کرمان موتور در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو جک s3 ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران و یا هیتر می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند.

در انتهای این مقاله ، ویدئویی کوتاه از چگونگی نصب شیشه این خودرو را قرار داده ایم که شما را به دیدن این کلیپ دعوت می نماییم.

JAC S3

جک اس 3 نام محصول کراس اوور کوچک شهری شرکت کرمان موتور است که از سال 96 به بازار ایران عرضه شد که از استقبال خوبی هم برخوردار است. این خودرو دومین کراس اوور شرکت جک چین است که توسط کرمان موتور مونتاژ و عرضه شده است. جک اس 3 در اصل برادر کوچکتر جک اس 5 است که به بازار عرضه شده .

این خودرو از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.6 لیتر بهره می برد که قادر است 107 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس اتوماتیک cvt تیپ ترونیک ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4325 میلیمتر ، عرض خودرو : 1765 میلیمتر ، طول خودرو : 1660 میلیمتر است.

قیمت شیشه جلو جک s3

قیمت شیشه جلو جک s3

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو تمام رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو جک اس 3 ساده و فاقد آپشن خاصی می باشد. شیشه جلو این خودرو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه ونوس و شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی اصلی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.

شیشه بغل جک s3
شیشه بغل جک s3

شیشه های بغل جک اس 3 شامل : شیشه لچکی جلو ، شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه روستونی مثلثی عقب .

تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت سبز رنگ هستند. شیشه های درب این خودرو نیز توسط شرکت های ونوس و آسیا تولید و عرضه می شوند و کیفیت بسیار خوبی دارند و از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشند. البته نمونه های وارداتی چینی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد و قابل عرضه می باشد.

از آنجایی که این شیشه ها سبز رنگ هستند ، برای دودی کردن شیشه می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده کنید که از لحاظ درصد دودی تنوع دارند.

شیشه دودی جک s3

قیمت شیشه عقب جک s3
قیمت شیشه عقب جک s3

قیمت شیشه عقب جک s3

شیشه عقب این خودروی شاسی بلند ، از جنس سکوریت ، دورمشکی و دارای خطوط هیتر ( گرمکن ) و نیز برف پاک کن می باشد. این شیشه بصورت سبز و دوی عرضه می شود. این کالا نیز توسط شرکت شیشه ونوس بصورت فابریک سبز رنگ تولید و عرضه می شود ولی نمونه چینی اصلی نیز با قیمت بالاتر در سبد فروش قرار گرفته است. شیشه عقب نیز مانند شیشه جلو با چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.

شیشه آینه بغل جک اس 3

شیشه آینه بغل جک S3

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و شیشه درب عقب و شیشه روستونی جک s3
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل جک s3
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل جک s3
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو جک اس 3
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو جک s3
  • تعمیر سانروف انواع خودرو جک s3
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل جک اس 3
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای
  • تعمیرات قفل خودرو ( قفل درب و قفل مرکزی )

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل جک اس 3

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو جک s3

شیشه جلو جک s3
شیشه جلو جک s3

تصویر تعویض شیشه عقب جک اس 3

قیمت شیشه عقب جک s3
قیمت شیشه عقب جک s3

تعویض شیشه درب جلو جک اس 3

شیشه درب جلو جک s3
شیشه درب جلو جک s3

تعویض شیشه درب عقب جک اس 3

قیمت شیشه بغل جک s3
قیمت شیشه بغل جک s3
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: جک s3
  • مدل سال خودرو : –
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تعویض شیشه عقب جک اس 3


تعویض شیشه جلو جک اس 3


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

1 دیدگاه

  1. […] ال 90 ، شیشه اتومبیل پژو 2008 برای شرکت ایران خودرو ، شیشه اتومبیل جک s3 برای کرمان موتور ، شیشه اتومبیل سراتو مونتاژ برای شرکت […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس