sandero stepway windshield
شیشه ساندرو استپ وی
آگوست 29, 2021
Maxima windshield
شیشه ماکسیما
آگوست 30, 2021

شیشه رنو لتیتود ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این خودروی سدان شرکت رنو در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو رنو لتیتود ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از لحاظ امکانات روی شیشه ، شیشه جلوی آن دارای سنسور باران نیز می باشد.


Renault Latitude 2012

رنو لتیتود نام محصول سدان نیم لوکس فرانسوی است که در سال 2010 معرفی شد و در سال 2012 به تعداد محدودی توسط نگین خودرو به بازار ایران عرضه گردید. این خودرو در سال 2015 نیز فیس لیفت اول را تجربه کرد که در ایران این نمونه وارد نشده است.

این خودروی رنو از یک موتور 6 سیلندر 24 سوپاپ با حجم موتور 3.5 لیتری بهره می برد که قادر است 233 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو این نیرو را انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو در حدود 234 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4897 میلیمتر ، عرض خودرو : 1832 میلیمتر و ارتفاع خودرو : 1483 میلیمتر است.

شیشه جلو رنو لتیتود

قیمت شیشه جلو رنو لتیتود

تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این محصول رنو را نشان می دهد. شیشه جلو این سدان فرانسوی ، تمام رنگ و دارای سنسور باران گرد در زیر پایه آینه وسط است. البته مدل بدون سنسور این شیشه نیز وجود دارد . یعنی لو آپشن .

این شیشه توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا با کیفیت قابل قبول تولید و عرضه شده است ولی در سبد فروش نمونه های چینی و اروپایی این محصول نیز قرار گرفته و قاب عرضه می باشد.. البته شیشه های ایرانی از نمونه های وارداتی قیمت پایین تری دارند.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور نیز با چسب مخصوص ژله ای سنسور نصب می شود تا عملکرد درستی داشته باشد.

شیشه عقب رنو لتیتود
شیشه عقب رنو لتیتود

شیشه عقب رنو لتیتود

نگاهی به نمای عقب این خودروی سدان خانوادگی رنو داشته باشیم. به تصویر بالا دقت بفرمایید. شیشه عقب این خودروی صندوقدار ، از جنس سکوریت و دورمشکی و به رنگ سبز ساخته می شود. این شیشه دارای خطوط هیتر یا گرمکن روی شیشه است. البته این مشخصات مربوط به تمامی شیشه های عقب خودروهای سدان می باشد.

در حال حاضر نمونه های وارداتی چینی و اروپایی این محصول در سبد فروش قرار دارد و تولید این محصول توسط شرکت های داخلی در دست اقدام است .

برای دودی کردن شیشه می توانید از برچسب های دودی سولار اصلی و با کیفیت استفاده فرمایید. لازم به ذکر است که بعد از نصب برچسب دودی روی شیشه عقب ، بهتر است این برچسب کنده نشود زیرا احتمال صدمه دیدن هیتر بسیار زیاد است. بنابراین انتخاب برچسب با کیفیت و نیز تجربه نصاب اهمیت زیادی دارد.

شیشه های بغل رنو لتیتود شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب می باشد. تمامی این شیشه ها بصورت فابریک از جنس سکوریت و سبز رنگ هستند و برای خرید می توانید بین محصولات شرکت های ایرانی و متفرقه چینی و اروپایی حق انتخاب داشته باشید.

به هر حال اگر نیاز به اطلاعات تکمیلی و یا مشاوره داشتید ، با شماره های درج شده در سایت در تماس باشید .


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل رنو لتیتود

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو رنو لتیتود
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: رنو لتیتود
  • مدل سال خودرو : –
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس