Toyota Yaris windshield
شیشه تویوتا یاریس
آگوست 29, 2021
Renault Latitude windshield
شیشه رنو لتیتود
آگوست 29, 2021

شیشه ساندرو استپ وی ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو پارس خودرو در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو ساندرو استپ وی ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران و یا هیتر بطور فابریک می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند.


Renault Sandero Stepway

رنو ساندرو استپ وی ، نام محصول هاچ بک شهری ( البته به علت ارتفاع بیشتر نسبت به ساندرو معمولی ، می توان آن را در دسته کراس اوور کوچک شهری نیز قرار داد) و البته اقتصادی شرکت رنو فرانسه است که از سال 95 توسط شرکت پارس خودرو به بازار ایران راه پیدا کرد که تجربه بسیار خوبی را در زمینه فروش به همراه داشت و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

ساندرو استپ وی به مانند ساندرو ، از یک موتور 4 سیلندر با حجم موتور 1.6 لیتری بهره می برد که قادر است 105 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 4 سرعته خودکار و یا 5 دنده دستی ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو در حدود 170 کیلومتر بر ساعت و شتابی برابر با 10.5 ثانیه دارد ( البته در نسخه دستی )

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4020 میلیمتر ، عرض خودرو : 1746 میلیمتر و ارتفاع آن در حدود 1534 میلیمتر می باشد.

در ادامه به موضوع اصلی می پردازیم که همان بررسی شیشه این خودرو می باشد.

شیشه جلو ساندرو استپ وی

شیشه جلو ساندرو استپ وی

در تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودرو را مشاهده می فرمایید . این شیشه دور مشکی و تمام رنگ و بسیار ساده و بدون آپشن است و توسط شرکت های ایرانی همچون شرکت شیشه بهنور بصورت فابریک تولید و عرضه می کنند. البته شرکت های متعددی همچون شرکت شیشه آسیا و یا شرکت ونوس این محصول را تولید و عرضه می کنند.

این شیشه توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود که در نصب شیشه از اهمیت ویژه ای بر خوردار است. توجه داشته باشید که برای آب بندی بهتر و نصب صحیح ، از این چسب استفاده شود و از استفاده چسب های ارزان قیمت متفرقه و یا چسب آکواریوم جدا خودداری شود.

شیشه عقب ساندرو استپ وی

قیمت شیشه عقب ساندرو استپ وی

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت ، دور مشکی سبز رنگ و دارای خطوط هیتر و نیز برف پاک کن می باشد. این شیشه نیز فقط توسط شرکت های داخلی همچون بهنور تولید و عرضه می شود . برای دودی کردن این شیشه می توانید از برچسب های دودی سولار استفاده فرمایید.

قیمت شیشه بغل ساندرو استپ وی
قیمت شیشه بغل ساندرو استپ وی

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت و سبز رنگ هستند. این شیشه ها تمام ایرانی هستند . شیشه های بغل سبز رنگ هستند لذا برای دودی کردن نیاز به برچسب های دودی سولار است. البته میتوانید از شیشه های دودی نیز استفاده فرمایید.

قیمت شیشه آینه بغل ساندرو استپ وی

یکی دیگر از محصولات ما ، شیشه آینه بغل این خودرو است که با کفی و یا بدون کفی عرضه می شود.

شیشه آینه بغل ساندرو با کفی
شیشه آینه بغل ساندرو با کفی

آینه بغل ساندرو استپ وی

اینه ساندرو راهنما دار
اینه ساندرو راهنما دار

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل ساندرو استپ وی

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو ساندرو استپ وی
قیمت شیشه جلو ساندرو استپ وی
قیمت شیشه جلو ساندرو استپ وی
قیمت شیشه جلو ساندرو استپ وی
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: ساندرو استپ وی
  • مدل سال خودرو : 1398
  • نوع شیشه : شیشه درب جلو چپ
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس