BMW 528 windshield
قیمت شیشه بی ام و 528
دسامبر 15, 2021
passat windshield
شیشه فولکس پاسات
دسامبر 25, 2021

قیمت شیشه جلو سراتو 2017 ، بسته به اینکه وارداتی باشد یا تولید داخل باشد متفاوت است. این محصول بصورت ایرانی و چینی و اصلی کره قابل عرضه است که از لحاظ قیمت و کیفیت کاملا متفاوت هستند. شیشه جلو سراتو 2017 از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند و از لحاظ آپشن ، بدون و یا با سنسور باران عرضه می شود.

معرفی انواع شیشه سراتو نیو و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این محصول شرکت کره ای کیا در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


kia cerato 2014 – 2018

سراتو نیو نام محصول سدان سایز متوسط شهری شرکت کره ای کیا می باشد . سراتو نسل سوم برای اولین بار در سال 2014 رونمایی شد و در ایران نیز توسط شرکت اطلس خودرو عرضه شد. این خودرو بین سال های 2014 الی 2018 وارد بازار ما شد که از استقبال خوبی هم برخوردار است.

از لحاظ فنی ،سراتو نیو از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2 لیتر بهره می برد که قادر است 161 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو در حدود 210 کیلومتر بر ساعت است و شتابی در حدود 10.5 ثانیه دارد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4560 میلیمتر ، عرض خودرو : 1780 میلیمتر و ارتفاع آن : 1435 میلیمتر است .

شیشه جلو سراتو 2017

شیشه جلو سراتو 2017
شیشه جلو سراتو 2017

قیمت شیشه جلو سراتو 2017

در تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو سراتو 2014 را مشاهده می فرمایید. همانطور که در تصویر نیز مشخص است ، شیشه بالارنگی است و دارای سنسور.

  • نصب شیشه جلو این خودرو حدود یک ساعت زمان می برد.
  • برای نصب این شیشه از چسب پلی یورتان اروپایی استفاده می شود که در نصب و آب بندی شیشه اهمیت زیادی دارد.
  • نصب شیشه جلو در شیشه اتومبیل پرشین ضمانت و گارانتی کتبی دارد بنابراین نگران آب بندی شیشه نباشید.
  • بعد از نصب شیشه ، می توانید خودرو را حرکت دهید و نیازی به ساکن بودن ماشین نیست.
  • به مدت 48 ساعت بعد از نصب شیشه ، به کارواش مراجعه نفرمایید. لذا در صورت نیاز ، قبل از مراجعه برای نصب شیشه ، خودروی خود را بشویید.
  • برای فیکس کردن شیشه جلو روی خودرو، از چسب های پهن شیشه ای 5 سانتی استفاده می شود که تا 24 ساعت لازم است روی شیشه و خودرو باقی بماند.

این شیشه توسط شرکت های ایرانی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا ، با کیفیت متوسط ، تولید و عرضه می شود ولی به هر حال نمونه های متفرقه خارجی و نیز اصلی نیز قابل عرضه است . توجه داشته باشید که شیشه های ساخت ایران قیمت مقرون به صرفه تری در مقایسه با شیشه های وارداتی دارند. قیمت شیشه های چینی بالاتر از نمونه ایرانی است و از لحاظ کیفیت نیز در رده بالاتری قرار می گیرند.

شیشه جلو با چسب پلی اورتان خارجی نصب و آب بندی صحیح می شود که نکته ای مهم در نصب شیشه است. بنابراین از نصب شیشه با چسب های متفرقه و یا چسب های آکواریوم به جای چسب پلی اورتان خودداری فرمایید.

شیشه عقب سراتو 2017
شیشه عقب سراتو 2017

شیشه عقب سراتو 2017

نمای عقب خودرو : شیشه عقب سراتو 2015 ، از جنس سکوریت ( یا به عبارتی نشکن ) ، دورمشکی ، تمام سبز تولید شده و دارای خطوط هیتر ( گرمکن) می باشد. این شیشه نیز در ایران با کیفیت متوسط ، توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه امید تولید و عرضه می شود ولی شیشه های اصلی و نیز متفرقه چینی هم در سبد فروش قرار دارد تا تمام سلایق مشتری را در بر بگیرد.

شیشه ی عقب خودرو ، بعد از تمیز کردن زیر کار ، با چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود که در امر نصب شیشه اهمیت بسیار زیادی دارد.

در خیلی از موارد ، شیشه های بعد از نصب ، خوب آب بندی نمی شوند که یکی از دلایل آن ، استفاده از چسب نامناسب است .

قیمت شیشه درب سراتو 2017
قیمت شیشه درب سراتو 2017

نگاهی به بغل سراتو نیو داشته باشیم . شیشه های بغل سراتو 2016 ، شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب می باشد. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت هستند و به رنگ سبز ( اصطلاحا به شیشه های اتومبیل سبز می گویند)

این شیشه ها نیز توسط شرکت های داخلی تولید شده اند که کیفیت متوسطی دارند ولی قیمت آنها نسبت به شیشه وارداتی بسیار مقرون به صرفه است. برای خرید ، شما می توانید بین شیشه های ساخت داخل ، شیشه وارداتی متفرقه چینی و نیز محصولات اصلی کره ای حق انتخاب داشته باشید.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل سراتو 2014 الی 2017

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو سراتو 2017
قیمت شیشه جلو سراتو 2017
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: کیا سراتو
  • مدل سال خودرو : 2016
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس