geely emgrand 7 windshield
شیشه جیلی امگرند
سپتامبر 1, 2021
xantia windshield
شیشه زانتیا
سپتامبر 1, 2021

شیشه سیتروئن c3 ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این خودروی هاچ بک اسپرت فرانسوی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو سیتروئن c3 ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و شیشه جلوی آن دارای سنسور باران نیز می باشد.


Citroen c3

سیتروئن c3 نام محصول سوپرمینی شرکت سیتروئن فرانسه است که اولین نسل آن در سال 2002 معرفی شد و ما در این مقاله در مورد نسل سوم آن که در سال 2016 رونمایی شد صحبت خواهیم کرد. این خودرو توسط شرکت سایپا – سیتروئن به بازار ایران راه پیدا کرد.

سیتروئن c3 از یک موتور 4 سیلندر با حجم موتور 1.6 لیتر بهره می برد که قادر است 165 اسب بخار نیرو تولید کند و توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو این قدرت را انتقال دهد.

شیشه جلو سیتروئن c3
شیشه جلو سیتروئن c3

قیمت شیشه جلو سیتروئن c3

شیشه جلو این خودروی اسپرت سیتروئن ، تمام رنگ دورمشکی و دارای آپشن سنسور باران است. در حال حاضر این شیشه توسط شرکت های داخلی مانند ونوس در دست تولید است ولی نمونه های وارداتی چینی و اروپایی آن نیز در سبد فروش قرار گرفته و قابل عرضه است.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران نیز توسط چسب ژل ای مخصوص سنسور نصب می شود.

شیشه درب سیتروئن c3
شیشه درب سیتروئن c3

نگاهی به شیشه های بغل این ها خودروی هاچ بک داشته باشیم .با 4 تکه شیشه متفاوت سر و کار داریم که همگی از جنس سکوریت هستند. شیشه لچکی جلو ، شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب. شیشه ها بصورت سولار سبز رنگ و همچنین سولار دودی قابل عرضه هستند. خوشبختانه این شیشه ها توسط شرکت شیشه اتومبیل ونوس نیز تولید شده اند ولی نمونه های وارداتی چینی و اروپایی نیز در سبد فرو قرار گرفته اند.

شیشه عقب سیتروئن c3

شیشه عقب سیتروئن c3
شیشه عقب سیتروئن c3

نمای عقب خودرو : شیشه عقب این خودرو به مانند سایر خودروهای هاچ بک ، از جنس سکوریت، دورمشکی ، سبز رنگ و یا دودی سولار عرضه شده اند. این شیشه دارای خطوط هیتر روی شیشه و نیز برف پاک کن عقب است که روی خود شیشه قرار میگیرد. این شیشه نیز توسط شرکت ونوس تولید شده و قابل دسترس است. البته نمونه های چینی و اروپایی نیز قابل عرضه می باشند.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل سیتروئن c3

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و به صورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه عقب سیتروئن c3

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت سبز رنگ می باشد و دارای سوراخ برف پاک کن و خط هیتر می باشد. این شیشه بصورت وارداتی چینی موجود می باشد که کیفیت نسبتا مطلوبی هم دارد.

شیشه عقب سیتروئن c3
شیشه عقب سیتروئن c3

تعویض شیشه درب عقب

شیشه در عقب سیتروئن c3
شیشه در عقب سیتروئن c3

تعویض شیشه درب جلو

شیشه درب جلو این خودروی هاچ بک توسط شرکت سپهر در ایران تولید می شود که فابریک نیز محسوب می شود. این شیشه سبز رنگ و سکوریت می باشد.

شیشه در جلو سیتروئن c3

تعویض شیشه جلو

شیشه جلو سیتروئن c3
شیشه جلو سیتروئن c3
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: شیشه سیتروئن c3
  • مدل سال خودرو : –
  • نوع شیشه : شیشه عقب
  • سایر توضیحات تکمیلی : دودی

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئو تعویض شیشه عقب خودرو


تعویض شیشه درب جلو سیتروئن c3


تعویض شیشه جلو سیتروئن c3

نصب شیشه جلو سیتروئن سی 3


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس