cerato 2017 windshield
قیمت شیشه سراتو 2017
دسامبر 16, 2021
Brilliance v5 windshield
شیشه برلیانس v5
دسامبر 30, 2021

شیشه فولکس پاسات ، معرفی انواع شیشه آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این محصول سدان لوکس کمپانی فولکس واگن آلمان در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو فولکس پاسات 2018 از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از لحاظ آپشن ، دارای سنسور باران نیز می باشد.


Volkswagen Passat

پاسات نام محصول سدان جذاب شرکت فولکس واگن می باشد که توسط شرکت ماموت خودرو به ایران راه پیدا کرد. پاسات 2018 هشتمین نسل از این خودرو است که در این صفحه مورد بررسی قرار می گیرد.

اولین نسل از این خودرو در سال 1973 رونمایی شد.

از لحاظ فنی ، پاسات از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ توربو شارژر با حجم موتور 1.8 لیتر بهره می برد که قادر است 180 اسب بخار نیرو تولید کرده و این نیرو را توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت اسمی این خودرو در حدود 232 کیلومتر بر ساعت است و شتابی معادل 8 ثانیه دارد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4767 میلیمتر ، عرض خودرو : 1832 میلیمتر و ارتفاع آن 1456 میلیمتر می باشد.


حال نگاهی به شیشه های این خودرو داشته باشیم.

شیشه جلو فولکس پاسات

شیشه جلو فولکس پاسات
شیشه جلو فولکس پاسات

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید ، شیشه جلو این خودروی لوکس آلمانی ، تمام رنگ و دورمشکی است و از لحاظ آپشن ، دارای سنسور باران نیز می باشد. در حال حاضر ، این شیشه توسط شرکت های داخلی تولید و عرضه نشده و نمونه های وارداتی متفرقه و اصلی این شیشه موجود است.

این شیشه نیز توسط چسب های پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود که در نصب شیشه از اهمیت زیادی برخوردار است .

شیشه عقب فولکس پاسات

قیمت شیشه عقب پاسات
قیمت شیشه عقب پاسات

شیشه های بغل ابن خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب می باشد. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت و سبز رنگ ساخته می شوند. هیچ یک از این شیشه ها در داخل تولید نشده و تنها نمونه های وارداتی آن موجود است.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل فولکس واگن پاسات

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

تعویض شیشه جلو پاسات

شیشه جلو پاسات
شیشه جلو پاسات

قیمت شیشه جلو پاسات

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: فولکس واگن پاسات
  • مدل سال خودرو : 2018
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : …….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.



تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس