شیشه فیدلیتی

dignity windshield
شیشه دیگنیتی
سپتامبر 18, 2021
DS windshield
شیشه دی اس
سپتامبر 18, 2021

شیشه فیدلیتی ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه این کراس اوور جدید چینی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این خودرو از محصولات جدید گروه بهمن محسوب می شود. برای اطلاعات بیشتر روی هر یک از تصاویر مربوطه کلیک بفرمایید. شیشه جلو فیدلیتی ، از جنس لمینت ، دور مشکی بالا رنگ تولید می شوند و از نظر امکانات شیشه جلو دارای سنسور باران Rain Sensor است.


در ابتدا به سراغ شیشه جلو این خودرو می رویم. مهمترین شیشه در هر خودرویی، شیشه جلو آن خودرو است که در دید راننده و در نهایت امنیت خودرو بسیار اهمیت زیادی دارد. این شیشه ، در استاندارد جهانی ، همیشه از نوع شیشه لمنیت می باشد. هزینه نصب شیشه جلو ، شامل قیمت شیشه ، قیمت چسب مصرفی و اجرت نصب آن است.

شیشه جلو فیدلیتی ، در حال حاضر ، بصورت فابریک ایرانی است و طبق قرارداد با شرکت بهمن خودرو ، توسط شرکت شیشه ونوس تولید و عرضه می شود و مورد تایید کارخانه مبدا می باشد . برای نصب شیشه ، باید از چسب مناسب ، یعنی چسب پلی یورتان خارجی استفاده شود تا آب بندی شیشه به خوبی انجام شود. بنابراین قیمت چسب مصرفی به هزینه نهایی نصب شیشه اضافه می شود. در آخر ، اجرت نصب شیشه محاسبه می شود که برای هر ماشین ، با توجه به سختی کار و ظرافت کار متفاوت است.

قیمت شیشه جلو فیدلیتی

( قیمت بروز شده : مهر 1402)

قیمت شیشه جلو فیدلیتی هزینه چسب ( ریال )اجرت نصب ( ریال )قیمت نهایی با نصب (ریال )
35,000,0002,000,0006,000,00043,000,000
شیشه جلو فیدلیتی
شیشه جلو فیدلیتی

همانطور که در تصاویر نیز مشخص می باشد ، شیشه جلو فیدلیتی از جنس لمینت ساخته شده ، دور مشکی و بالا رنگی است. از لحاظ امکانات روی شیشه ، این شیشه دارای سنسور باران و نور نیز می باشد. با توجه به اینکه این خودرو در بهمن خودرو مونتاژ می شود ، شیشه جلو نیز توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه ونوس تهیه و عرضه می شود و در سبد فروش نیز قرار گرفته است. البته این شیشه بصورت وارداتی چینی نیز قابل عرضه است که البته قیمت بالاتری نسبت به نمونه ایرانی آن خواهد داشت. به هر حال مشتریان عزیز ، بدنبال شیشه وارداتی چینی نباشند زیرا شیشه فابریک این خودرو ایرانی و برند شیشه ونوس است و کیفیت قابل قبولی دارد.

برای نصب شیشه و آب بندی صحیح آن ، از چسب پلی یورتان اروپایی استفاده می شود که در نصب صحیح شیشه و آب بندی اصولی آن ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دقت بفرمایید که چسب های متفرقه ، قیمت پایین تری دارند و در قیمت نهایی موثر هستند لذا هر ارزانی ، بی حکمت نیست.


شیشه عقب فیدلیتی

نگاهی به نمای عقب این خودرو داشته باشیم. شیشه عقب این خودرو، از جنس سکوریت ، دور مشکی ساخته می شود و از لحاظ رنگ شیشه سبز رنگ و یا دودی سولار می باشد. این شیشه دارای برف پاک کن عقب نیز می باشد و به همین دلیل شیشه سوراخ دار است. این محصول شیشه توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه ونوس نیز تولید و عرضه شده است. البته امکان عرضه شیشه وارداتی نیز وجود دارد که البته از لحاظ قیمت بالاتر است ولی شیشه های نصب شده در بهمن خودرو ، نمونه ایرانی ونوس آن می باشد.

شیشه عقب نیز به مانند شیشه جلو ، با چسب پلی یورتان اصلی نصب و آب بندی می شود. استفاده از چسب اصلی پلی یورتان در نصب شیشه خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قیمت شیشه عقب فیدلیتی

شیشه عقب دودی سولار اصلی ( لطفا برای استعلام قیمت روز این محصول، تماس بگیرید)

( قیمت بروز شده : مهر 1402)

قیمت شیشه عقب فیدلیتی هزینه چسب ( ریال )اجرت نصب ( ریال )قیمت نهایی با نصب (ریال )
34,000,0002,000,0005,000,00041,000,000

قیمت شیشه فیدلیتی
قیمت شیشه فیدلیتی

حال نگاهی به شیشه های بغل این خودرو داشته باشیم. همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه های بغل شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه روستونی عقب است . معمولا شیشه های کابین عقب بصورت دودی سولار عرضه می شوند و در مورد این خودروی کراس اوور نیز به همین شکل می باشد. شیشه درب عقب دودی سولار است . این شیشه ها بصورت فابریک توسط شرکت شیشه ونوس تولید و عرضه می شوند.

برای استعلام قیمت روز این محصولات ، با ما تماس بگیرید . ( قیمت بروز شده : مهر 1402)

شیشه بغل فیدلیتیقیمت شیشه اجرت نصب شیشه قیمت نهایی با نصب
شیشه درب جلو اصلی سبز10,000,0003,000,00013,000,000
شیشه درب عقب اصلی دودی سولار15,500,0003,000,00018,500,000

شیشه های درب این خودرو از جنس سکوریت و یا نشکن ساخته می شود و شیشه درب جلو سبز رنگ است و برای یک دست شدن رنگ شیشه ها می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده کنید. این شیشه ها نیز توسط شرکت های داخلی تولید و عرضه شده اند.


Fidelity

برند جتور نام شرکت تازه تاسیس چینی است که در سال 2018 تاسیس شده و در اصل زیر مجموعه ای از برند معتبر و قدیمی چری می باشد. جتور x70 نام یکی از محصولات این شرکت است که در ایران با نام فیدلیتی معرفی و عرضه شده است . البته این خودرو توسط شرکت بهمن خودرو عرضه شده است.

فیدلیتی نام محصول کراس اوور نسبتا بزرگ شرکت چینی است که در دو مدل 5 نفره و 7 نفره قابل عرضه می باشد. این خودرو از سال 2018 رونمایی و عرضه شده است و از سال 1400 به بازار ایران نیز راه پیدا کرده است.

از لحاظ فنی ، این خودرو از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.5 لیتر توربوشارژر بهره می برد که قادر است 155 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس شش سرعته دو کلاچه ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت اسمی این خودرو 180 کیلومتر بر ساعت است و شتابی معادل 10 ثانیه دارد .

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4735 میلیمتر ، عرض خودرو : 1900 میلیمتر و ارتفاع آن : 1710 میلیمتر است

از لحاظ امکانات این خودرو دارای شیشه سانروف برقی پانوراما ، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب ، آینه بغل تاشو برقی راهنمادار و گرمکن دار ، دوربین 360 درجه ، آینه داخلی با عملکرد خودکار ضد انعکاس نور و … می باشد. شیشه های کابین عقب این خودرو بصورت دودی سولار است .

حال نگاهی به شیشه های این خودرو کراس اوور داشته باشیم.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلوی فیدلیتی

شیشه جلو فیدلیتی
شیشه جلو فیدلیتی

شیشه درب جلو فیدلیتی

توضیحات تکمیلی : شیشه درب جلو این خودرو سبز رنگ و از جنس سکوریت ( یا نشکن ) می باشد. این شیشه بصورت فابریک توسط شرکت شیشه ونوس تولید و عرضه می شود و نیازی به تهیه شیشه وارداتی نیست. البته این شیشه سبز سولار است و نسبت به شیشه های غیر سولار و متفرقه قیمت بالاتری خواهد داشت . برای اطلاع از قیمت شیشه تماس بگیرید.

شیشه درب جلو فیدلیتی
شیشه درب جلو فیدلیتی

شیشه درب عقب فیدلیتی

توضیحات تکمیلی : شیشه درب عقب این خودرو بصورت دودی سولار عرضه می شود . این شیشه از جنس سکوریت بوده و به صورت فابریک توسط شرکت ونوس تولید و عرضه می شود.

شیشه درب عقب فیدلیتی

قیمت شیشه عقب فیدلیتی

بریم به سراغ نمای عقب این خودرو. شیشه عقب این خودروی شاسی بلند بهمن خودرو از جنس سکوریت و دور مشکی و دودی رنگ است . البته شیشه عقب دودی سولار است. این شیشه در حال حاضر ، بصورت فابریک ، توسط شرکت شیشه ونوس تولید و عرضه می شود . برای نصب صحیح و آب بندی اصولی ، استفاده از چسب مخصوص پلی یورتان مشکی توصیه می شود.

شیشه عقب فیدلیتی
شیشه عقب فیدلیتی
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: فیدلیتی
  • مدل سال خودرو : 1400
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئو تعویض شیشه درب جلو


شیشه جلو فیدلیتی


تعویض شیشه عقب


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس