شیشه لاماری

dayun y5 windshield
شیشه دایون y5
می 16, 2022
خرید آنلاین شیشه اتومبیل
می 23, 2022

شیشه جلو لاماری از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شود و از لحاظ آپشن دارای سنسور باران و دوربین رادار یا دوربین بین خطوط می باشد. شیشه جلو این خودرو بصورت فابریک و با لوازم توسط شرکت شیشه ونوس تولید و عرضه می شود. البته این شیشه بصورت وارداتی چینی نیز قابل عرضه است.


lamary

لاماری ایما ، نام محصول کراس اوور جدید شرکت آرین موتور است که به بازار ایران عرضه می شود. این محصول با نام دانگ فنگ T5 Evo در کشورهای دیگر عرضه می شود. لاماری برای اولین بار در سال 2021 توسط یکی از زیرمجموعه های دانگ فنگ معرفی و عرضه شده است.

نکته جالب اینجاست که دانگ فنگ T5 توسط شرکت خودروسازی فردا عرضه شده است که طراحی این خودرو مربوط به سال 2018 می باشد. لاماری نسخه اصلاح شده این خودرو است.

خب بریم سراغ مشخصات فنی این خودروی زیبا . لاماری از یک موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ توربو با حجم موتور 1.5 لیتر بهره می برد که قادر است 195 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه WDCT ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. شتاب این خودرو برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت ، 9.5 ثانیه می باشد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4565 میلیمتر ، عرض خودرو : 1860 میلیمتر و ارتفاع آن : 1690 میلیمتر می باشد.

قیمت شیشه جلو لاماری

شیشه جلو لاماری
شیشه جلو لاماری

در تصویر بالا نمونه ای از نمای شیشه جلو این خودروی شاسی بلند را مشاهده می فرمایید. این شیشه تمام رنگ و دارای آپشن دوربین بین خطوط می باشد.

در حال حاضر این شیشه توسط شرکت های داخلی تولید شده است و شرکت شیشه ونوس ، این شیشه را بصورت فابریک تولید و عرضه کرده است . البته نمونه وارداتی این شیشه نیز در سبد فروش قرار داشته و قابل عرضه است .

شیشه جلو توسط چسب پلی اورتان مشکی اروپایی نصب و آب بندی می شود . توجه داشته باشید که استفاده از چسب متفرقه ارزان قیمت کمکی به آب بندی شیشه نخواهد کرد و مشکلاتی را برای صاحب خودرو بوجود می آورد . برخی از همکاران برای پایین آمدن قیمت تمام شده نصب شیشه ، از چسب های ارزان قیمت و نامطلوب استفاده می کنند !

قیمت شیشه عقب لاماری

شیشه عقب لاماری
شیشه عقب لاماری

شیشه عقب این خودرو شاسی بلند جذاب ، از جنس سکوریت ، دور مشکی و دارای خط هیتر و سوراخ برف پاک کن می باشد. این شیشه بصورت فابریک دودی سولار می باشد. این محصول بصورت چینی موجود است و نمونه ایرانی این محصول نیز تولید و عرضه شده است .

این شیشه توسط چسب پلی یورتان اصلی نصب و آب بندی می شود و استفاده از این نوع چسب در نصب شیشه و آب بندی صحیح آن اهمیت زیادی دارد.


شیشه بغل لاماری

نگاهی به نمای بغل لاماری داشته باشیم. شیشه های بغل این خودرو نیز شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه رو ستونی می باشد. معمولا شیشه های کابین عقب بصورت دودی عرضه می شوند. شیشه های جانبی از جنس سکوریت ساخته می شوند. در تصویر زیر نمایی از شیشه های عقب این خودرو را مشاهده می فرمایید که دودی سولار است.

شیشه درب لاماری
شیشه درب لاماری

شیشه درب جلو لاماری سبز رنگ است و از جنس سکوریت . این شیشه نیز بصورت چینی موجود است و به زودی توسط شرکت ونوس نیز عرضه خواهد شد. تصویر پایین نمونه ای از نصب شیشه درب جلو لاماری را نشان می دهد. لازم به ذکر است که شیشه های سکوریت یا نشکن ، نوعی از شیشه هستند که بر اثر ضربه شدید به ذره های ریز تبدیل می شوند که لبه های تیز برنده ندارند و نسبت به شیشه های معمولی خطر کمتری دارند.

شیشه در جلو لاماری
شیشه در جلو لاماری

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل لاماری ایما

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو لاماری
قیمت شیشه جلو لاماری

قیمت شیشه لاماری
قیمت شیشه لاماری

شیشه جلو لاماری
شیشه جلو لاماری
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: لاماری ایما
  • مدل سال خودرو : 1401
  • نوع شیشه : شیشه درب جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :. –

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئو نصب شیشه جلو




تعویض شیشه درب جلو لاماری

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس