Prado 2007 windshield
قیمت شیشه پرادو
نوامبر 10, 2022
Peugeot 508 windshield
شیشه پژو 508
ژانویه 22, 2023

شیشه لکسوس nx ، معرفی انواع آن ، چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو لوکس شرکت تویوتا و نحوه ی تهیه و نصب آن در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو لکسوس nx از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شود و از نظر امکانات ، شیشه جلو این خودرو دارای سنسور باران ، دوربین بین خطوط ( رادار ) ، هیتر و هدآپ می باشد . در ادامه بیشتر خواهید خواند.


LEXUS NX200 2015-2017

لکسوس nx نام محصول لوکس ژاپنی است که اولین بار در سال 2014 معرفی شد . این محصول شاسی بلند جذاب توسط شرکت ایرتویا و در دو نسخه NX200t و NX300H به ایران عرضه شده است یعنی موتور توربو و موتور هیبریدی.

از لحاظ فنی ، نسخه  NX200t از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ توربو با حجم موتور 2 لیتر بهره می برد که قادر است 235 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ، این نیرو را به هر چهار چرخ انتقال دهد.

از لحاظ ابعاد خودرو : طول خودرو : 4630 میلیمتر ، عرض خودرو : 1844 میلمیتر و ارتفاع آن : 1646 میلمیتر است .


شیشه جلو لکسوس nx

حال به سراغ بررسی شیشه های این خودرو برویم. به تصویر ذیل توجه فرمایید. نمایی واضح از شیشه جلو این خودرو را مشاهده می فرمایید.

شیشه جلو لکسوس nx300
شیشه جلو لکسوس nx300

قیمت شیشه جلو لکسوس nx300

شیشه جلو این محصول لکسوس ، از جنس لمینت ، دور مشکی بالا رنگی است و از لحاظ امکانات روی شیشه ، دارای سنسور باران ، دوربین رادار ( بین خطوط ) و همچنین دارای هدآپ و خط هیتر است. البته هیتر و هداپ در تمامی مدل ها وجود ندارد.

این محصول به صورت متفرقه ایرانی و چینی و اصلی در بازار موجود است. در مدل فول هداپ دار ، بهتر است شیشه بصورت اصلی تهیه شود. توجه داشته باشید که شیشه ای که تکنولوژی هداپ را نداشته باشد، قطعا آپشن هدآپ روی آن درست عمل نکرده و عملا کاربرد خود را از دست می دهد.

شیشه جلو توسط چسب پلی یورتان اصلی نصب و آب بندی می شود که استفاده از این نوع چسب ، اهمیت زیادی را در آب بندی آن دارد.


شیشه عقب لکسوس nx

شیشه عقب لکسوس nx300
شیشه عقب لکسوس nx300

شیشه عقب لکسوس ، از جنس سکوریت ، دورمشکی دودی رنگ و دارای خط هیتر و ویراخ برف پاک کن است . این شیشه بصورت سبز رنگ و دودی سولار قابل عرضه است و تنها بصورت وارداتی متفرقه و اصلی موجود می باشد. برای نصب و آب بندی شیشه نیز از چسب پلی یورتان استفاده می شود.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل لکسوس

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو لکسوس nx200

قیمت شیشه جلو لکسوس nx300
قیمت شیشه جلو لکسوس nx300
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: لکسوس nx
  • مدل سال خودرو : 2018
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : شیشه دارای هدآپ است.

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


قیمت شیشه جلو لکسوس nx300


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس