new Korando windshield
قیمت شیشه کوراندو
سپتامبر 5, 2021
قیمت شیشه فولکس گل
سپتامبر 5, 2021

شیشه لکسوس rx350 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این محصول لوکس ژاپنی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو لکسوس rx350 ، از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگ تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران و یا هیتر می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند.


Lexus RX 350

در این صفحه به بررسی خودروی لوکس شاسی بلند شرکت تویوتا می پردازیم. با برند لکسوس

لکسوس rx350 مدل 2007-2008

برای اولین بار ، بین سال های 2007 الی 2009 ، دومین نسل از این خودروی لوکس به بازار ایران راه پیدا کرد. این خودرو ابتدا در سال 2003 رونمایی شد.

از لحاظ فنی ، این خودرو از یک پیشرانه 6 سیلندر 24 سوپاپ با حجم موتور 3.5 لیتر بهره می برد که قادر است 270 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته هوشمند اتومات تیپ ترونیک ، این نیرو را به هر چهار چرخ انتقال دهد. حداکثر سرعت اسمی این خودرو 200 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

از لحاظ ابعاد : طول خودرو : 4740 میلیمتر ، عرض خودرو : 1845 میلیمتر و ارتفاع آن : 1670 میلیمتر می باشد.

شیشه جلو لکسوس rx350

شیشه جلو لکسوس rx350
شیشه جلو لکسوس rx350

قیمت شیشه جلو لکسوس rx350

در مورد شیشه جلو این خودرو : از جنس لمینت و البته بصورت بالارنگی عرضه می شود. این شیشه در ایران نیز توسط شرکت هایی همچون : شرکت شیشه امید و یا شرکت شیشه آسیا تولید و عرضه می شود . البته نمونه های وارداتی متفرقه چینی و نیز اصلی هم در سبد فروش قرار دارد که نسبت به نمونه های داخلی قیمت و کیفیت بالاتری دارند.

این شیشه ها با چسب پلی اورتان اصلی مشکی رنگ نصب و اب بندی اصولی می شوند که انتخاب چسب مطلوب در نصب شیشه ، اهمیت ویژه ای دارد.

شیشه عقب لکسوس rx350
شیشه عقب لکسوس rx350

نگاهی به شیشه های بغل این خودرو داشته باشیم. شیشه های بغل این نسل از لکسوس rx شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب ، شیشه لچکی و شیشه روستونی عقب می باشد.

این شیشه ها معمولا از جنس سکوریت تولید و عرضه می شوند ولی در برخی موارد این شیشه ها ، بصورت طلقی نیز عرضه می شوند. منظور از طلقی یعنی از جنس لمینت .

شیشه های کابین عقب هم به صورت دودی و هم سبز رنگ عرضه می شوند.

شیشه عقب این خودرو، از جنس سکوریت ، دور مشکی و دارای هیتر و سوراخ برف پاک کن عقب است . این شیشه بصورت سبز رنگ و دودی سولار قابل عرضه است.

این محصول شیشه ، بصورت وارداتی متفرقه و اصلی ژاپنی در سبد فروش قرار گرفته و قابل عرضه است.


لکسوس rx350 مدل 2013-2009

نسل سوم این خودرو بین سال های 2010 الی 2013 عرضه شده است.

از لحاظ شیشه خودرو کاملا نسبت به نسل قبل تغییر کرده و متفاوت است.

شیشه جلو لکسوس rx350
شیشه جلو لکسوس

شیشه جلو این مدل از لکسوس ، بالا رنگی ، دور مشکی و از جنس لمینت تولید و عرضه می شود. این شیشه توسط شرکت های داخلی نیز تولید و عرضه می شود. البته نمونه های وارداتی متفرقه و اصلی نیز در سبد فروش قرار دارد که قیمت و البته کیفیت بالاتری دارند.

قیمت شیشه عقب لکسوس rx350

شیشه عقب لکسوس rx350
شیشه عقب لکسوس rx350

شیشه های بغل این نسل از لکسوس RX ، شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب ، شیشه روستونی عقب است و در مقایسه با مدل پایینتر ، شیشه لچکی درب عقب ندارد.

این شیشه ها بصورت طلقی و نیز سکوریت تولید و عرضه می شوند.

شیشه عقب لکسوس rx350 مدل ۲۰۱۰

شیشه عقب این خودرو، از جنس سکوریت ، دور مشکی و دارای خط هیتر می باشد. این شیشه بصورت سبز رنگ و دودی سولار عرضه می شود. البته برف پاک کن روی شیشه قرار نمی گیرید و شیشه بدون سوراخ است. این شیشه نیز در ایران تولید نشده و تنها نمونه های وارداتی متفرقه و اصلی در سبد فروش قرار دارد. البته که نمونه اصلی آن قیمت و کیفیت به مراتب بالاتری خواهد داشت.


لکسوس rx350 مدل 2018-2017

قیمت شیشه جلو لکسوس rx350

شیشه جلو لکسوس rx350

شیشه عقب لکسوس rx350

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل لکسوس rx350

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه عقب لکسوس rx350
قیمت شیشه عقب لکسوس rx350

شیشه جلو لکسوس rx350 مدل 2009

قیمت شیشه جلو لکسوس rx350
قیمت شیشه جلو لکسوس rx350

شیشه درب جلو لکسوس rx350 مدل 2012

شیشه درب جلو لکسوس rx350
شیشه درب جلو لکسوس rx350
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: لکسوس rx350
  • مدل سال خودرو : 2010
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئو کوتاه از نصب شیشه اتومبیل


ویدئو تعویض شیشه جلو لکسوس


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس