Lifan x50 windshield
شیشه لیفان x50
آگوست 31, 2021
Lifan 520 windshield
شیشه لیفان 520
آگوست 31, 2021

شیشه لیفان x60 ، معرفی انواع شیشه آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این محصول شاسی بلند چینی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو لیفان x60 از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران یا هیتر یا رادار می باشند.

توجه : در انتهای این مقاله ، ویدئوهای نمونه از چگونگی تعویض شیشه لیفان ایکس 60 قرار داده شده است، که شما را به دیدن این ویدئوها دعوت می کنیم.

Lifan x60

لیفان x60 نام محصول شاسی بلند شرکت لیفان چین است که اولین بار در سال 2011 رونمایی شد و این خودرو توسط شرکت کرمان موتور ، از سال 92 تا 97 به بازار ایران عرضه شد.

از لحاظ فنی ، این خودرو از یک پیشرانه 1.8 لیتر بهره می برد که قادر است 131 اسب بخار نیرو تولید کند و توسط گیربکس 5 دنده دستی و یا اتومات CVT ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4325 میلیمتر ، عرض خودرو : 1790 میلیمتر و ارتفاع خودرو : 1690 میلیمتر

شیشه جلو لیفان x60

قیمت شیشه جلو لیفان x60

در تصویر بالا نمونه ای از نمای شیشه جلو این خودروی شاسی بلند را مشاهده می فرمایید. این شیشه تمام رنگ و فاقد آپشن هایی همچون سنسور باران و یا هیتر می باشد.

این محصول توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا و یا امید با کیفیت مطلوب و قابل قبول تولید و عرضه شده اند که در مقایسه با نمونه های وارداتی چینی قیمت مناسب تری دارند.

شیشه جلو توسط چسب پلی اورتان مشکی اروپایی نصب و آب بندی می شود . توجه داشته باشید که استفاده از چسب متفرقه ارزان قیمت کمکی به آب بندی شیشه نخواهد کرد و مشکلاتی را برای صاحب خودرو بوجود می آورد . برخی از همکاران برای پایین آمدن قیمت تمام شده نصب شیشه ، از چسب های ارزان قیمت و نامطلوب استفاده می کنند !

شیشه عقب لیفان x60
شیشه عقب لیفان x60

قیمت شیشه صندوق عقب لیفان x60

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت ، دور مشکی سبز رنگ و دارای خطوط هیتر و نیز سوراخ برف پاک کن عقب است. این شیشه نیز در ایران و توسط شرکتهایی مثل شرکت شیشه اتومبیل امید اصفهان تولید و عرضه شده است. البته نمونه اصلی چینی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد. این شیشه را می توانید بصورت دودی نیز تهیه فرمایید.

شیشه لیفان ایکس 60
شیشه لیفان ایکس 60

نگاهی به شیشه های بغل لیفان ایکس 60 داشته باشیم. شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب ، شیشه لچکی و شیشه روستونی کابین عقب است .

تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت و سبز رنگ ساخته می شوند . شیشه های مذکور در ایران نیز تولید و عرضه شده اند ولی برای مشتریان خاص ، شیشه های اصلی این خودرو نیز در سبد فروش قرار گرفته ، که این شیشه های اصلی کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به نمونه های متفرقه دارند.

برای دودی کردن شیشه ها ، برچسب های دودی سولار با کیفیت پیشنهاد می شود که در صدهای متفاوتی دارند. البته درصد استاندارد 35 درصد است.

قیمت شیشه سانروف لیفان x60

قیمت شیشه سانروف لیفان x60

شیشه سانروف بهتر است اصلی تهیه شود . برخی مشتریان عزیز بخاطر پایین بودن قیمت شیشه سانروف ایرانی و متفرقه ، از خرید شیشه اصلی سانروف منصرف می شوند که قطعا این کار پیشنهاد نمی شود.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل لیفان x60

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه عقب لیفان x60

شیشه عقب لیفان x60
شیشه عقب لیفان x60

تعویض شیشه درب عقب لیفان ایکس 60

شیشه بغل لیفان x60
شیشه بغل لیفان x60

قیمت شیشه جلو لیفان ایکس 60

شیشه جلو لیفان x60
شیشه جلو لیفان x60
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: لیفان x60
  • مدل سال خودرو : 1396
  • نوع شیشه : شیشه درب عقب چپ
  • سایر توضیحات تکمیلی :. دودی

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.

شیشه عقب لیفان x60
شیشه عقب لیفان x60

ویدئو تعویض شیشه جلو


ویدئو تعویض شیشه عقب


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس