Honda CR-V windshield
قیمت شیشه هوندا crv
سپتامبر 3, 2021
Kia Carens windshield
قیمت شیشه کیا کارنز
سپتامبر 4, 2021

شیشه هوندا اکورد ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این محصول سدان ژاپنی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو هوندا اکورد ، از جنس لمینت ، دور مشکی و دو رنگ تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران و یا هیتر می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند.


Honda Accord

هوندا آکورد نام محصول سدان لوکس سایز متوسط شرکت هوندا است که از مشهورترین محصولات سدان سایز متوسط در سطح جهان نیز می باشد که اولین بار در سال 1976 معرفی و تولید و تا امروز ده نسل از آن عرضه شده است. نسل نهم این خودرو در سال 2013 و توسط شرکت گلرنگ موتور فامیلی به بازار ایران عرضه گردید .

اکورد عرضه شده به بازار ایران ، از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2.4 لیتر بهره می برد که قادر است 185 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 5 دنده اتومات به چرخ های جلو این نیرو را انتقال دهد.

هوندا آکورد 2014-2013

شیشه جلو هوندا اکورد 2013
شیشه جلو هوندا اکورد 2013

شیشه جلو هوندا اکورد

در بالا نمای جلوی خودرو هوندا اکورد را مشاهده می فرمایید. شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت و دو رنگ دور مشکی می باشد. این شیشه فاقد آپشن هایی همچون : سنسور باران و یا دوربین بین خطوط است و در کل جز شیشه های لو آپشن و ساده محسوب می شود.

این محصول توسط شرکت های داخلی با کیفیت متوسط تولید و عرضه شده است ولی نمونه های وارداتی چینی و اروپایی آن نیز ، با کیفیت و البته قیمت بالاتر قابل عرضه هستند.

شیشه عقب هوندا اکورد

نمای عقب خودرو : شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت ، دور مشکی سبز رنگ و دارای خطوط هیتر ( گرمکن ) می باشد. این شیشه در ایران تولید نشده و تنها نمونه های اصلی و وارداتی چینی در سبد فروش قرار دارد.

لازم به ذکر است که ، شیشه جلو و نیز شیشه عقب خودرو توسط چسب پلی اورتان مشکی رنگ اروپایی نصب و آب بندی می شود. استفاده از چسب های متفرقه ارزان قیمت ، باعث عدم آب بندی صحیح شیشه می شود و قطعا صاحب خودرو را با مشکلات متعدد مواجه خواهد کرد. لذا توجه ویژه به این نکته داشته باشید.

شیشه عقب هوندا اکورد
شیشه عقب هوندا اکورد

هوندا آکورد 2016-2015

شیشه جلو هوندا اکورد

شیشه جلو هوندا اکورد 2015
شیشه جلو هوندا اکورد 2015
شیشه عقب هوندا اکورد 2015

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل هوندا اکورد

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه درب جلو هوندا اکورد
شیشه درب جلو هوندا اکورد

شیشه لچکی هوندا آکورد

قیمت شیشه لچکی هوندا آکورد
قیمت شیشه لچکی هوندا آکورد

شیشه جلو هوندا اکورد

شیشه جلو هوندا اکورد
شیشه جلو هوندا اکورد
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: هوندا اکورد
  • مدل سال خودرو : 2016
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


نصب شیشه لچکی هوندا اکورد


شیشه جلو هوندا آکورد

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس