شیشه توسان ۲۰۱۷

Hyundai Sonata lf windshield
شیشه سوناتا ال اف
آگوست 26, 2021
تعویض شیشه کوییک
قیمت شیشه کوییک
آگوست 26, 2021

شیشه توسان ۲۰۱۷ ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو کراس اوور هیوندای در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در مورد شیشه جلو توسان ۲۰۱۷ : از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند . شیشه جلو این خودرو با توجه به سطح امکانات ، متنوع می باشد و در فولترین حالت دارای سنسور باران ، دوربین بین خطوط و هیتر می باشد.

در انتهای این مقاله ، ویدئویی کوتاه از چگونگی تعویض شیشه این خودرو را قرار داده ایم که شما را به دیدن این کلیپ کوتاه دعوت می نماییم.

شیشه جلو توسان ۲۰۱۷

تصویر زیر نمونه ای از شیشه جلو این خودرو را به نمایش گذاشته که شیشه دارای سنسور باران و دوربین در کنار پایه آینه است. شیشه جلو توسان TL از لحاظ سطح امکانات به سه مدل مختلف تقسیم می شود. تصویر زیر ، فولترین مدل را به نمایش گذاشته است . در حالت لو آپشن ، شیشه نه سنسور باران دارد و نه دوربین رادار.

حال سوال اینجاست که این محصول توسط چه برندهایی تولید و عرضه می شود و آیا شیشه اصلی آن نیز موجود است یا خیر؟ و اینکه شیشه های متفرقه چه تفاوتی با شیشه اصلی دارند؟ بطور کلی ، شیشه های متفرقه از روی شیشه اصلی الگو شده اند و از لحاظ ظاهری بسیار شبیه هستند ولی از لحاظ رنگ و شفافیت شیشه ، اختلاف خواهند داشت.

قیمت شیشه جلو توسان 2017

شیشه جلو هیوندای توسان 2016
شیشه جلو توسان 2016

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این خودرو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید و یا شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت نسبتا مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی ( با درجه کیفیت های متنوع ) و اصلی کره ای این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت و البته کیفیت بالاتری خواهند داشت.

قیمت شیشه جلو توسان ۲۰۱۷

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.


شیشه عقب توسان ۲۰۱۷

شیشه عقب توسان TL ، از جنس سکوریت ، دورمشکی ، دارای خطوط هیتر و سوراخ برف پاک کن عقب می باشد. این شیشه به صورت سبز و یا دودی سولار عرضه می شود. در ایران نیز این شیشه توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه امید اصفهان با کیفیت متوسط تولید و عرضه شده است.

قیمت شیشه عقب هیوندای توسان 2017
قیمت شیشه عقب توسان 2017

قیمت شیشه عقب توسان ۲۰۱۷

البته نمونه چینی و اصلی کره ای این شیشه نیز در سبد فروش با قیمت بالاتر قرار گرفته است. بهتر است این شیشه حتی المقدور بصورت اصلی جنیون و دودی سولار تهیه شود که قطعا نسبت به نمونه های ایرانی و چینی از هر نظر کیفیت بهتری دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.


شیشه بغل توسان 2017

قیمت شیشه هیوندای توسان 2017
قیمت شیشه توسان 2017

نمای عقب این خودرو را بررسی کنیم. تصویر بالا شیشه های درب جلو و درب عقب این خودرو را نشان میدهد که همگی از جنس سکوریت ( نشکن ) ساخته شده اند و لازم به ذکر است که معمولا شیشه های کابین عقب مثل شیشه درب عقب بصورت دودی سولار عرضه می شوند . این شیشه توسط شرکت های داخلی ( همچون شرکت شیشه آسیا ) با قیمت پایینتر از محصول اصلی ( وارداتی ) تولید و عرضه شده اند ولی در بازار نمونه چینی و اصلی نیز وجود دارد تا تمام سلایق را تحت پوشش قرار دهد. در کابین عقب نیز شیشه روستونی قرار دارد و خبری از شیشه لچکی نیست. شیشه ی روستونی بهتر است اصلی و با فرم تهیه شود و البته قیمت بالایی هم دارد.


( Hyundai Tucson Tl (2016 – 2018

توسان نام محصول شاسی بلند شرکت کره ای هیوندای است که نسل اول آن ، اولین بار در سال 2005 رونمایی شد و در این مقاله سعی بر آن است که نسل سوم آن را مورد بررسی قرار دهیم. توسان از جمله محبوب ترین محصولات شرکت آسان موتور است که به بازار ایران عرضه شده است. نسل سوم آن در سال 2016 با نام توسان tl رونمایی و عرضه شده است.

هیوندای توسان از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2.0 لیتر بهره می برد که قادر است 164 اسب بخار قدرت و 204 نیوتن متر گشتاور تولید کرده و این قدرت را به وسیله گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ انتقال دهد.

ابعاد این خودرو : طول خودرو : 4475 میلیمتر ، عرض خودرو : 1850 میلی متر و ارتفاع آن 1655 میلیمتر می باشد.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب و شیشه روستونی هیوندای توسان tl
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل هیوندای توسان 2017
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل هیوندای توسان 2016
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو هیوندا توسان
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر سانروف انواع خودرو هیوندای توسان
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل هیوندای توسان 2016 , 2017
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه هیوندای توسان tl

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه عقب توسان ۲۰۱۷

شیشه عقب توسان ۲۰۱۷
شیشه عقب توسان ۲۰۱۷

تعویض شیشه درب جلو توسان ۲۰۱۷

شیشه در جلو توسان ۲۰۱۷
شیشه در جلو توسان ۲۰۱۷
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: هیوندای توسان tl
  • مدل سال خودرو : 2016
  • نوع شیشه : شیشه عقب
  • سایر توضیحات تکمیلی : دودی سولار
برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


قیمت شیشه عقب توسان ۲۰۱۷

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس