Opirus windshield
شیشه اپیروس
آگوست 28, 2021
Sportage 2008 windshield
قیمت شیشه اسپورتیج 2008
آگوست 28, 2021

شیشه اسپورتیج ۲۰۱۷ ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو کیا در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در مورد شیشه جلو اسپورتیج ۲۰۱۷ : از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند . شیشه جلو این خودرو با توجه به سطح امکانات ، متنوع می باشد و در فولترین حالت دارای سنسور باران ، دوربین بین خطوط و هیتر می باشد. در ادامه با شیشه های این خودرو بیشتر آشنا خواهید شد.


شیشه جلو اسپورتیج ۲۰۱۷

شیشه جلو این خودرو ، با توجه به سطح امکانات ، در سه مدل عرضه می شود. تصویر زیر مدل فول آن را به نمایش گذاشته است. دوربین رادار در پایین پایه آینه داخلی ، سنسور باران از نوع گرد. برای خرید شیشه جلو برای این مدل اسپورتیج 2017 نیاز است که نوع شیشه ابتدا مشخص شود.

شیشه جلو اسپورتیج ۲۰۱۷ ، اصلی است یا متفرقه ؟ چه برندهای داخلی یا خارجی این محصول را تولید و عرضه کرده اند؟ و در بازار ایران چه برندهایی موجود است؟ و آیا شیشه اصلی نیز قابل عرضه می باشد یا خیر؟ بله ، شیشه جلو اصلی کره جنیون نیز موجود می باشد که نسبت به برندهای ایرانی و چینی ، قیمت و کیفیت به مراتب بالاتری دارند.

شیشه جلو اسپورتیج 2017
شیشه جلو اسپورتیج ۲۰۱۷

قیمت شیشه جلو اسپورتیج ۲۰۱۷

جدول زیر نحوه ی محاسبه قیمت فروش و نصب شیشه جلو اسپورتیج را به نمایش گذاشته است. توجه بفرمایید که قیمت ها متغیر است و برای اطلاع از قیمت روز محصول ، نیاز است بصورت تلفنی استعلام بگیرید. ( بروز رسانی قیمت : مهرماه 1402 )

قیمت شیشه جلو اسپورتیج ۲۰۱۷هزینه نصب چسب پلی یورتان خارجی مورد استفادههزینه نصب شیشه جلوقیمت تمام شده با نصب
ایرانی29,000,0002,000,0006,000,00037,000,000

تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودرو را به نمایش گذاشته که شیشه دارای سنسور باران و دوربین در کنار پایه آینه و هیتر در پایین شیشه است. البته این در مدل فول آپشن مشاهده می شود. در تیپ دیگر این خودرو ، شیشه جلو دارای سنسور باران است و خبری از دوربین نیست . در نمونه لوآپشن ، شیشه امکانات خاصی ندارد و فقط پایه آینه روی شیشه قرار دارد.

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این خودرو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید و یا شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی کره ای این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت. البته توجه داشته باشید که برندهای مختلفی از چین وارد می شود که قیمت و کیفیت متفاوتی دارند. لذا نیاز است که با مشاورین ما در تماس باشید.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.


قیمت شیشه بغل اسپورتیج ۲۰۱۷

قیمت شیشه درب بغل اسپورتیج 2017
شیشه بغل اسپورتیج ۲۰۱۷

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی درب عقب است.

تصویر بالا شیشه های درب جلو و درب عقب این خودرو را نشان میدهد که همگی از جنس سکوریت ( نشکن ) ساخته شده اند و لازم به ذکر است که معمولا شیشه های کابین عقب مثل شیشه درب عقب بصورت دودی سولار عرضه می شوند . این شیشه توسط شرکت های داخلی ( همچون شرکت شیشه آسیا ) با قیمت پایینتر از محصول اصلی ( وارداتی ) تولید و عرضه شده اند ولی در بازار نمونه چینی و اصلی نیز وجود دارد تا تمام سلایق را تحت پوشش قرار دهد.

میتوانید برای یک دست شدن ، شیشه درب جلو را با چسب دودی سولار با کیفیت دودی کنید.


شیشه عقب اسپورتیج ۲۰۱۷

نگاهی به شیشه عقب این خودروی شسی بلند داشته باشیم.

شیشه عقب اسپورتیج ۲۰۱۷
شیشه عقب اسپورتیج ۲۰۱۷

شیشه عقب این خودرو شاسی کیا ، از جنس سکوریت ، دورمشکی ، دارای خطوط هیتر و سوراخ برف پاک کن عقب می باشد. این شیشه به صورت سبز و یا دودی سولار عرضه می شود. در ایران نیز این شیشه توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه امید یا شرکت آسیا با کیفیت متوسط تولید و عرضه شده است.

البته نمونه چینی و اصلی کره ای این شیشه نیز در سبد فروش با قیمت بالاتر قرار گرفته است. البته بهتر است این شیشه حتی المقدور بصورت اصلی جنیون و دودی سولار تهیه شود که قطعا نسبت به نمونه های ایرانی و چینی از هر نظر کیفیت بهتری دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود.


Kia Sportage QL 2017-18

کیا اسپورتیج ، نام محصول کراس اوور کامپکت شرکت کیا است که اولین بار در سال 1993 ، نسل اول آن رونمایی شد و در این مقاله قصد داریم در مورد نسل چهارم آن صحبت کنیم. اسپورتیج QL ، اولین بار در سال 2015 رونمایی شد و از سال 2016 به بازار جهانی عرضه گردید. این محصول توسط شکرت اطلس موتور به بازار ایران نیز راه پیدا کرد.

از لحاظ فنی ، کیا اسپورتیج 2016 ، از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ ، با حجم موتور 2.4 لیتر تنفس طبیعی بهره می برد که قادر است ، 181 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته خودکار ، این نیرو را به هر چهار چرخ خودرو انتقال دهد. حداکثر سرعت اسمی این خودرو در حدود 183 کیلومتر بر ساعت می باشد و شتاب صفر تا صد این خودرو ، 8.3 ثانیه اعلام شده است.

ابعاد این خودرو : طول خودرو : 4480 میلیمتر ، عرض خودرو : 1855 میلیمتر و ارتفاع آن : 1655 میلیمتر است.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه کیا اسپورتیج QL

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو اسپورتیج ۲۰۱۷

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: کیا اسپورتیج QL
  • مدل سال خودرو : 2017
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس