Daewoo Cielo windshield
قیمت شیشه دوو
سپتامبر 19, 2021
Tiggo 8 windshield
شیشه تیگو ۸ پرو
سپتامبر 20, 2021

شیشه کی ام سی k7 ، انواع آن و نحوه ی تهیه محصولات شیشه اتومبیل این خودرو شاسی بلند چینی کرمان موتور در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.  شیشه جلو کی ام سی k7 ، از جنس لمینت ، دورمشکی و تمام رنگ و فاقد آپشن خاص همچون سنسور باران می باشد.


kMC k7 dct

کی ام سی k7 نام محصول جدید کرمان موتور است که با لوگو KMC عرضه می شود . این خودرو کراس اوور سایز متوسط در اصل همان جک s7  که در ایران با این نام عرضه می شود .  این خودرو از یک پیشرانه 1.5 لیتر توربوشارژر بهره می برد. این خودرو دیفرانسیل جلو است.

قیمت شیشه جلو کی ام سی k7

از لحاظ فنی ، کی ام سی k7 از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.5 لیتر بهره می برد که قادر است 171 اسب بخار نیرو تولید کرده و این نیرو  را توسط گیربکس 6 سرعته اتومات دو کلاچه به چرخ های جلو انتقال دهد.

حداکثر سرعت این خودرو 160 کیلومتر بر ساعت اعلام شده و شتابی در حدود 11.5 ثانیه دارد.

قیمت شیشه جلو کی ام سی k7

شیشه جلو کی ام سی k7
شیشه جلو کی ام سی k7

همانطور که قبلا هم اشاره شد، شیشه جلو این خودرو تمام رنگ و طبق اطلاعات شرکت مونتاژ فاقد آپشن سنسور باران یا رادار است . یعنی این شیشه تنها دارای پایه آینه می باشد. در حال حاضر شیشه های این خودرو تازه وارد ، در داخل تولید نشده اند و تنها بصورت وارداتی از چین قابل عرضه می باشند. برای نصب شیشه از چسب پلی یورتان مشکی اروپایی استفاده می شود که در آب بندی شیشه ، نقش مهمی را بازی می کند.

قیمت شیشه درب kmc k7

قیمت شیشه کی ام سی k7
قیمت شیشه کی ام سی k7

شیشه های بغل این خودروی لوکس چینی ، شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه روستونی ثابت کابین عقب است. شیشه درب عقب یک تکه است و فاقد لچکی که این خود باعث می شود دید مناسب برای سرنشینان عقب ایجاد کند.

تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت ( نشکن) ساخته می شوند. در خیلی از خودروهای شاسی بلند شیشه های کابین عقب بصورت دودی عرضه می شوند که البته این خودرو نیز به همین شکل است یعنی شیشه درب جلو سبز رنگ و شیشه درب عقب دودی سولار می باشد.

برای دودی کردن شیشه درب جلو می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت استفاده کنید که زیبایی خاصی به خودرو می دهند ولی طول عمر مشخص و محدودی دارند. در مقاله شیشه دودی بطور کامل به این مسئله پرداخت شده است.

شیشه عقب کی ام سی k7

قیمت شیشه عقب کی ام سی k7
قیمت شیشه عقب کی ام سی k7

شیشه عقب kmc k7 در تصویر بالا به نمایش در آمده است. این شیشه دودی سولار می باشد. شیشه عقب این خودرو شاسی بلند چینی ، دورمشکی ، دارای خط هیتر و سوراخ دار است. جنس این شیشه سکوریت می باشد و در اثر ضربه شدید کاملا خرد می شود و به قطعات ریز تبدیل می شود. این شیشه نیز به مانند شیشه جلو با چسب پلی یورتان اروپایی نصب و آب بندی می شود.

ابعاد خودرو:

از نظر ابعاد : طول این خودرو : 4776 میلیمتر ، عرض خودرو : 1900 میلیمتر و ارتفاع خودرو : 1760 میلیمتر است .

برخی امکانات این خودرو : آینه وسط الکتروکرومیک ، آینه بغل تاشو برقی اتومات به همراه گرمکن و راهنمادار ، شیشه بالابر های برقی درب ها ، شیشه سانروف پانوراما ، دوربین 360 درجه ، صفحه مانیتور 12.3 اینچی لمسی ،  اتوهلد و …


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل کی ام سی k7

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتیکه شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. در صورتیکه در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه عقب kmc k7

قیمت شیشه عقب kmc k7
قیمت شیشه عقب kmc k7

قیمت شیشه کی 7

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: کی ام سی k7
  • مدل سال خودرو : –
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس