فروش شیشه خودرو

برای اطلاعات بیشتر در مورد شیشه خودرو ، روی تصویر برند مورد نظرتان کلیک بفرمایید:


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و شیشه درب عقب ، شیشه لچکی و شیشه روستونی خودرو
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل خودرو
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل اتومبیل
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر اتومبیل
  • تعمیر سانروف انواع خودرو
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. در صورتیکه در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: هیوندای وراکروز ix55
  • مدل سال خودرو : 2010
  • نوع شیشه : شیشه درب عقب چپ
  • سایر توضیحات تکمیلی : دودی سولار
برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

آیا خرید و نصب شیشه اتومبیل ساخت ایران برای خودروهای وارداتی توصیه می شود؟

نمی توان پاسخ کلی و ثابت به این پرسش داشت ولی بطور کلی می توان گفت که ، با توجه به پیشرفت صنعت شیشه در ایران ، خرید شیشه جلو و شیشه های درب برای اکثر خودروهای وارداتی ( با توجه به اختلاف قیمت با محصول وارداتی ) قطعا توصیه می شود . البته نام برند داخلی هم اهمیت دارد. هر برندی خرید نشود.

محاسبه قیمت شیشه اتومبیل چگونه است ؟

برای قیمت گذاری نصب شیشه اتومبیل سه فاکتور وجود دارد: قیمت خود شیشه خودرو مدنظر که با توجه به متفرقه بودن و اصلی بودن آن ، اختلاف زیادی بوجود می آورد. بحث مقدار اجرت نصاب که تجربه و کیفیت کار نصاب نیز تعیین کننده است . فاکتور 3 : برای شیشه جلو و شیشه عقب که نیاز به استفاده از چسب شیشه می باشد، قیمت و کیفیت و برند چسب مورد استفاده بسیار اهمیت پیدا می کند. جمع این سه فاکتور مطرح شده ، قیمت نهایی را تعیین می کند.

چگونگی نصب شیشه اتومبیل و زمان مورد نیاز ؟

بسته به تجربه نصاب و وسایل مورد استفاده به هنگام نصب و نوع شیشه خریداری شده ، متفاوت خواهد بود. در برخی موارد ، خرید شیشه متفرقه باعث اتلاف زمان و پایین آمدن کیفیت خروجی کار خواهد شد لذا قبل از خرید قطعا مشاوره لازم را اخذ نمایید و پس از آن تصمیم به خرید کلا نمایید.

برچسب دودی بهتر است یا شیشه دودی فابریک ؟

اگر صاحب خودرویی هستید که شیشه دودی فابریک آن در بازار موجود است ، بهتر است خرید شیشه دودی سولار فابریک را در اولویت خرید قرار دهید. دقت بفرمایید که شیشه دودی سولار باشد در غیر این صورت بهتر است از برچسب دودی سولار اصلی استفاده فرمایید. در مقاله دودی کردن شیشه اتومبیل بطور کامل توضیح خواهیم داد.