Centennial windshield
قیمت شیشه سنتنیال
سپتامبر 3, 2021
Honda Civic windshield
شیشه هوندا سیویک
سپتامبر 3, 2021

شیشه آزرا 2018 ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این خودروی سدان نیم لوکس هیوندای در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو آزرا 2018 ، از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند و شیشه جلوی آن دارای سنسور باران و هیتر نیز می باشد.


Hyundai Azera 2018-2019

هیوندای آزرا 2018 نام محصول سدان سایز بزرگ کره ای است که در سال 2018 معرفی شد و به تعداد محدودی نیز توسط شرکت کرمان موتور به بازار ما راه پیدا کرد. در حال حاضر این خودرو نسل ششم خود را تجربه می کند.

از لحاظ فنی ، این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ تنفس طبیعی با حجم موتور 2.4 لیتر بهره می برد که قادر است 187 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتومات به چرخ های جلو این نیرو را انتقال میدهد. حداکثر سرعت اسمی این خودرو 213 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

ابعائ خودرو : طول خودرو : 4900 میلیمتر ، عرض خودرو : 1680 میلیمتر و ارتفاع آن : 1470 میلیمتر است.

قیمت شیشه جلو آزرا 2018

قیمت شیشه جلو آزرا 2018

نگاهی به نمای شیشه جلو این خودرو داشته باشیم. ، شیشه جلو این خودرو بالا رنگ ، دور مشکی ، سولار و از جنس لمینت می باشد. شیشه این محصول سدان کره ای هیوندای دارای آپشن سنسور باران و هیتر ( گرمکن ) می باشد. این محصول ، تا امروز توسط شرکت های داخلی تولید و عرضه نشده و در دست تولید است . البته نمونه چینی و اصلی کره این محصول در سبد فروش قرار دارد . قبل از خرید شیشه حتما مشاوره لازم را دریافت بفرمایید.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران نیز توسط چسب ژل ای مخصوص سنسور نصب می شود.

قیمت شیشه عقب آزرا 2018
قیمت شیشه عقب آزرا 2018

شیشه آزرا 2018 کرمان موتور

نمای عقب خودرو : شیشه عقب این خودرو مانند سایر خودروهای سدان ، از جنس سکوریت ( نشکن ) ، دور مشکی و سبز رنگ و دارای خطوط هیتر می باشد. این شیشه سولار است که خاصیت آنتی یو وی به شیشه می دهد. این محصول نیز داخلی سازی نشده و تنها بصورت وارداتی ساخت چین و اصلی کره در دسترس مشتریان عزیز می باشد. در کل پیشنهاد می شود که شیشه عقب خودرو اصلی شرکت تهیه شود و از خرید جنس متفرقه حتی المقدور اجتناب بفرمایید.

شیشه عقب نیز به مانند شیشه جلو باید توسط چسب مرغوب پلی اورتان مشکی اروپایی نصب و آب بندی شود تا به مرور زمان مشکل بوجود نیاورد.

قیمت شیشه آزرا 2018

نگاهی به شیشه های بغل این خودرو داشته باشیم. شیشه های بغل ازرا 2018 شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه روستونی عقب است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت و سبز رنگ سولار ساخته شده اند. در حال حاضر نمونه اصلی و متفرقه چینی این محصول در سبد فروش قرار دارد و تولید آن در داخل در دست اقدام است. توجه داشته باشید که شیشه های اصلی این خودروی کره ای سولار هستند و بهتر است بصورت اصلی تهیه شوند.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل هیوندای آزرا 2018

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: هیوندای آزرا
  • مدل سال خودرو : 2018
  • نوع شیشه : شیشه عقب
  • سایر توضیحات تکمیلی : اصلی

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس