tiguan windshield
شیشه تیگوان
سپتامبر 1, 2021
Centennial windshield
قیمت شیشه سنتنیال
سپتامبر 3, 2021

شیشه ازرا گرنجور ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این محصول سدان شرکت هیوندای کره در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو ازرا گرنجور ، از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگ تولید می شوند و از نظر آپشن ، دارای آپشن سنسور باران و هیتر می باشد.


Hyundai Azera Grandeur

هیوندای آزرا نام محصول سدان شرکت هیوندای است که اولین بار در سال 1986 رونمایی شد و تا کنون 6 نسل از آن تولید شده است که در این صفحه نسل پنجم آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این نسل از ازرا در سال 2012 رونمایی شد که تا 2017 تولید آن ادامه داشت. متاسفانه به خاطر منع واردات خودروهای بالای 2.5 لیتری ، این خودرو تا سال 2013 به بازار ایران توسط شرکت آسان موتور ، عرضه شد .

ازرا 2012 از یک موتور 6 سیلندر 24 سوپاپ با حجم موتور 3 لیتر بهره می برد که قادر است 250 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 سرعته اتومات تیپ ترونیک این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4910 میلیمتر ، عرض خودرو : 1860 میلیمتر و ارتفاع آن : 1470 میلیمتر است .

برخی امکانات خودرو شامل : شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب ، آینه بغل تاشو برقی به همراه راهنما و گرمکن ، شیشه سانروف پانوراما ، شیشه های سولار خودرو

شیشه جلو ازرا گرنجور
شیشه جلو آزرا گرنجور

شیشه جلو ازرا گرنجور

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید ، شیشه جلو این خودرو دارای سنسور باران و نیز هیتر در پایین شیشه است. این محصول به صورت دور مشکی و بالا رنگی بصورت فابریک عرضه می شود. شیشه جلو آزرا 2012 توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا و یا شرکت شیشه امید نیز ، با کیفیت مطلوب و قابل تایید ، تولید و عرضه می شود ولی محصولات وارداتی نیز در سبد فروش قرار گرفته است. شیشه های متفرقه چینی با درجه کیفیت های متنوع و نیز اصلی کره که قیمت و کیفیت متفاوتی نسبت به نمونه های داخلی دارند.

لازم به ذکر است که ، برای نصب و آب بندی اصولی شیشه های جلو و عقب ، از چسب پلی اورتان خارجی استفاده می شود که در نصب شیشه از اهمیت زیادی برخوردار است . لذا از استفاده چسب های ارزان قیمت متفرقه و چسب آکواریوم جدا خودداری بفرمایید.

قیمت شیشه ازرا گرنجور
قیمت شیشه آزرا گرنجور

شیشه های بغل آزرا 2012 شامل : شیشه های درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه روستونی عقب می باشد. تمامی این شیشه های بصورت فابریک سبز رنگ سولار هستند و از لحاظ جنس ، سکوریت تولید می شوند. تمامی این شیشه ها نیز در ایران ، با کیفیت متوسط ، تولید شده و قابل عرضه هستند و از لحاظ قیمت ، نسبت به شیشه های وارداتی ، مقرون به صرفه تر هستند.

به هر حال ، شیشه های متفرقه خارجی و نیز اصلی کره نیز در سبد فروش قرار گرفته و قابل عرضه است.

قیمت شیشه عقب ازرا گرنجور
قیمت شیشه عقب ازرا گرنجور

قیمت شیشه عقب ازرا گرنجور

شیشه عقب این خودرو ، از جنس سکوریت ( نشکن) ، دور مشکی و سبز رنگ است . این محصول توسط شرکت های داخلی نیز با کیفیت متوسط تولید و عرضه شده است ولی نمونه های وارداتی چینی ( متفرقه ) و اصلی نیز در سبد فروش قرار گرفته است . در مورد شیشه عقب ، بهتر است ، حتی المقدور شیشه بصورت فابریک و اصلی تهیه شود. چون از نظر هیتر ( گرمکن) و جنس سکوریت شیشه و رنگ با نمونه های متفرقه تفاوت های اساسی دارند.

این شیشه نیز با چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود که قبلا در مورد آن توضیحات تکمیلی ارائه شده است.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل آزرا گرنجور

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو ازرا گرنجور
شیشه جلو ازرا گرنجور
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: ازرا گرنجور
  • مدل سال خودرو : 2012
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : ترجیحا اصلی

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.



تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس