شیشه النترا

Hyundai i40 windshield
شیشه هیوندای i40
آگوست 25, 2021
Genesis windshield
قیمت شیشه جنسیس
آگوست 25, 2021

شیشه النترا ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو هیوندای در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در مورد شیشه جلو النترا ۲۰۱۴ : از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند . شیشه جلو این خودرو دارای آپشنی همچون سنسور باران می باشد.

در انتهای این مقاله ، ویدئویی کوتاه از چگونگی تعویض شیشه این خودرو را قرار داده ایم که شما را به دیدن این کلیپ کوتاه دعوت می نماییم.

قیمت شیشه جلو النترا ۲۰۱۴

قیمت شیشه جلو النترا ۲۰۱۴هزینه چسب پلی یورتان اروپایی مصرفی هزینه نصب شیشه جلوقیمت تمام شده با نصب
ایرانی27,000,0002,000,0006,000,00035,000,000
چینیتماس2,000,0006,000,000تماس
اصلی جنیون کرهتماس 2,000,0006,000,000تماس
قیمت ها قابل تغییر است. برای استعلام قیمت روز با ما در تماس باشید.
شیشه جلو النترا ۲۰۱۴
شیشه جلو النترا ۲۰۱۴

شیشه جلو النترا ۲۰۱۵

تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودرو را به نمایش گذاشته که شیشه دارای سنسور باران است.

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این خودرو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید و یا شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند.

شیشه جلو النترا ۲۰۱۵
شیشه جلو النترا ۲۰۱۵

قیمت شیشه جلو النترا ۲۰۱۴

البته نمونه چینی و اصلی کره ای این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود.

قیمت شیشه النترا
قیمت شیشه النترا

قیمت شیشه بغل النترا

قیمت شیشه بغل النتراهزینه نصب شیشه جلوقیمت تمام شده با نصب
شیشه درب جلو ایرانی9,000,0002,500,00011,500,000
شیشه درب عقب ایرانی9,000,0002,500,00011,500,000
قیمت ها قابل تغییر است. برای استعلام قیمت روز با ما در تماس باشید. در ضمن این محصولات بصورت چینی و اصلی نیز موجود می باشد.

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو و شیشه درب عقب است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت سبز رنگ هستند . برای خرید این شیشه ها گزینه های متنوعی پیش روی شما می باشد . شیشه های ساخت ایران مانند شیشه های ساخت شرکت شیشه آسیا و یا شیشه های وارداتی متفرقه چینی و نیز شیشه های اصلی جنیون کره .

به هر حال تمامی این شیشه ها کیفیت لازم را برای نصب دارند ولی اختلاف قیمت و نیز کیفیت شیشه متنوع است و برای همین لازم است قبل از خرید با کارشناسان ما در این امر مشورت داشته باشید.

در ضمن برای دودی کردن این شیشه ها لازم است از برچسب های دودی سولار با کیفیت مناسب استفاده فرمایید که درصدهای متنوعی نیز دارند.


قیمت شیشه عقب النترا 2014

قیمت شیشه عقب النترا 2014
قیمت شیشه عقب النترا 2014

شیشه عقب این خودروی سدان کره ای از جنس سکوریت ، دور مشکی و سبز رنگ و دارای خطوط گرمکن است. این شیشه توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه امید اصفهان تولید و عرضه شده است ولی به هر حال ، نمونه چینی و اصلی کره این محصول نیز با کیفیت متفاوت و قیمت بالاتر در سبد فروش قرار دارد.

شیشه عقب نیز با چسب پلی اورتان اروپایی نصب و آب بندی می شود. برای دودی کردن نیز می توانید از برچسب دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید که درصد های متنوعی هم دارد.


Hyundai Elantra 2013-2016

هیوندای النترا نام محصول سدان شرکت کره ای است که اولین بار در سال 1990 و با نام لانترا معرفی شد و تا کنون شش نسل مختلف از این خودرو راهی بازار جهانی شده است . برای اولین بار ، نسل سوم این خودرو با نام آوانته در ایران وارد شد و از سال 1384 توسط کرمان موتور مونتاژ و عرضه گردید. ما در این صفحه با نسل پنجم این خودروی سدان سر و کار داریم .این خودرو بین سال های 2013 الی 2016 وارد ایران شد .

النترا از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1.8 لیتر بهره می برد که قادر است 148 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 6 دنده اتوماتیک ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد . شتاب این خودرو در حدود 10 ثانیه می باشد و حداکثر سرعت این خودرو به 200 کیلومتر بر ساعت می رسد .

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4530 میلیمتر ، عرض خودرو : 1775 میلیمتر و ارتفاع آن در حدود 1415 میلیمتر است .


Hyundai Elantra 2017-2018

تصویر های نسل ششم هیوندای النترا را مشاهده می فرمایید.

قیمت شیشه جلو النترا 2017
قیمت شیشه جلو النترا 2017

شیشه جلو این خودروی سدان را در تصویر بالا به وضوح مشاهده می فرمایید. این شیشه نیز دارای سنسور باران است و از لحاظ رنگ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شود.

این محصول شیشه اتومبیل ؛ در ایران نیز توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه آسیا و یا شرکت امید تولید و عرضه می شود که کیفیت مطلوبی دارند و از لحاظ قیمت ، نسبت به نمونه های وارداتی ، بسیار مقرون به صرفه هستند. البته که نمونه های وارداتی متفرقه و نیز اصلی کره در سبد فروش قرار دارد و قابل عرضه می باشد.

برای نصب این شیشه از چسب پلی یورتان اصلی استفاده می شود که در آب بندی شیشه اهمیت ویژه ای دارد. بطور کلی دو آیتم مهم در نصب و آب بندی شیشه اهمیت دارد: تجربه نصاب و نیز استفاده از چسب با کیفیت .

شیشه جلو النترا 2017
شیشه جلو النترا 2017

در تصویر بالا نمای نزدیک جایگاه سنسور باران روی شیشه جلو را مشاهده می فرمایید .

شیشه عقب النترا

شیشه عقب این مدل از هیوندای النترا ، از جنس سکوریت و سبز رنگ و دارای خطوط گرمکن است. این شیشه بصورت وارداتی متفرقه چینی و نیز اصلی قابل عرضه است. البته لازم به ذکر است که حتی المقدور ، این محصول بصورت اصلی و اورجینال تهیه و نصب شود.

شیشه عقب با چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود که استفاده از آن اهمیت زیادی دارد. از استفاده چسب های متفرقه ارزان قیمت و آکواریوم جدا خودداری فرمایید . بعضا ، مشکلاتی که بعد از نصب شیشه خودرو بوجود می آید ، بخاطر عدم تجربه کافی نصاب و یا استفاده از چسب های متفرقه ارزان قیمت می باشد.

شیشه عقب هیوندای النترا 2018

قیمت شیشه بغل النترا

شیشه های بغل این خودروی سدان هیوندای در مدل 2017 شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب است. تمامی این شیشه ها بصورت فابریک سبز رنگ و سولار و از جنس سکوریت هستند . برای دودی کردن شیشه ها می توانید از برچسب های دودی با درصدهای مختلف استفاده فرمایید. این شیشه ها بصورت فابریک اصلی در سبد فروش قرار گرفته است ولی نمونه های متفرقه خارجی نیز قابل عرضه هستند.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه هیوندای

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو النترا ۲۰۱۴

شیشه جلو النترا
شیشه جلو النترا

قیمت شیشه عقب النترا 2014

شیشه درب عقب النترا
شیشه درب عقب النترا
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: هیوندای النترا
  • مدل سال خودرو : 2015
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : ……………..
برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تعویض شیشه جلو النترا


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس