Brilliance v5 windshield
شیشه برلیانس v5
دسامبر 30, 2021
mg 6 windshield
قیمت شیشه ام جی 6
ژانویه 17, 2022

شیشه ام جی 550 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این محصول سدان چینی کمپانی سایک در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو ام جی 550 از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و دارای آپشن سنسور باران نیز می باشد.


MG 550

ام جی 550 نام محصول سدان شرکت سایک چین است که بین سال های 2010 الی 2014 ، توسط شرکت مدیا موتورز به بازار ایران نیز عرضه شد. این خودرو در سال 2008 برای اولین بار رونمایی شد.

از لحاظ فنی ، ام جی 550 از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ توربو شارژ با حجم موتور 1.8 لیتر بهره می برد که قادر است 160 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 5 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک ، این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد. حداکثر سرعت این خودرو 205 کیلومتر بر ساعت و شتابی برابر با 11 ثانیه برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دارد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4624 میلیمتر ، عرض خودرو : 1827 میلیمتر و ارتفاع آن : 1483 میلیمتر می باشد.

شیشه سانروف برقی ، آینه وسط الکتروکرومیک ، آینه بغل تاشو برقی راهنمادار ، شیشه جلو مجهز به سنسور باران و شیشه بالابر های برقی جلو و عقب شماری از امکانات این خودرو می باشد.

قیمت شیشه جلو ام جی 550

قیمت شیشه جلو ام جی 550
قیمت شیشه جلو ام جی 550

شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت بالارنگی دورمشکی و دارای آپشنی همچون سنسور باران می باشد. این محصول شیشه در ایران نیز توسط شرکت هایی همچون شرکت امید و یا شرکت شیشه آسیا تولید و عرضه می شود ولی نمونه های وارداتی چینی نیز در سبد فروش با قیمت بالاتر قرار گرفته و قابل عرضه می باشد.

این شیشه توسط چسب پلی اورتان اصلی نصب و آب بندی می شود که در نصب شیشه و آب بندی صحیح شیشه ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لطفا از استفاده چسب های متفرقه ارزان قیمت و یا آکواریوم در نصب شیشه جدا خودداری فرمایید.

قیمت شیشه عقب ام جی 550

قیمت شیشه عقب ام جی 550
قیمت شیشه عقب ام جی 550

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب می باشد. این شیشه ها تماما از جنس سکوریت سبز رنگ می باشد. این شیشه ها نیز توسط شرکت های داخلی تولید و عرضه شده است که کیفیت نسبتا مطلوبی هم دارند .البته نمونه های وارداتی چینی نیز در سبد فروش قرار دارد که نسبت به محصولات ایرانی قیمت بالاتری دارند.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل ام جی 550

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو ام جی 550

شیشه جلو این خودروی سدان ، بالا رنگی و دارای سنسور باران می باشد. سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور ، زیر پایه آینه وسط خودرو نصب می شود. این محصول بصورت ایرانی و چینی قابل عرضه است که قیمت محصول ایرانی پایین تر از نمونه چینی آن است.

قیمت شیشه جلو ام جی 550
قیمت شیشه جلو ام جی 550

شیشه عقب ام جی 550

قیمت شیشه عقب ام جی 550
قیمت شیشه عقب ام جی 550
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: ام جی 550
  • مدل سال خودرو : 2014
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


شیشه جلو MG 550


شیشه عقب MG 550

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.
شیشه جلو ام جی 550
شیشه جلو ام جی 550

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس