Lifan 520 windshield
شیشه لیفان 520
آگوست 31, 2021
قیمت شیشه تیوولی
آگوست 31, 2021

شیشه اوتلندر ، معرفی انواع شیشه آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودروی شاسی بلند ژاپنی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو اوتلندر از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از لحاظ امکانات روی شیشه ، دارای سنسور باران و نور و نیز خطوط هیتر در پایین شیشه است.

در انتهای این مقاله نمونه ای از ویدئو چگونگی تعویض شیشه این خودرو قرار داده شده است که شما را به دیدن این کلیپ دعوت می نماییم.

Mitsubishi Outlander

نمایندگی و عاملیت فروش میتسوبیشی در ایران : شرکت آرین موتورز

میتسوبیشی اوتلندر نام محصول شاسی بلند ژاپنی است که در سال 2013 نسل سوم آن رونمایی شد و بین سال های 2014 الی 2015 توسط شرکت آرین موتور ، وارد بازار ایران نیز شد که البته به خاطر ظاهر نه چندان دلچسب و بخاطر رقبای کره ای ، نتوانست توفیقی در بازار ایران پیدا کند.

این نسل از اوتلندر ، از لحاظ فنی ، از یک موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2.4 لیتر بهره می برد که قادر است 170 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس اتوماتیک CVT ، این نیرو را به هر چهار چرخ انتقال دهد.

حداکثر سرعت این خودرو 190 اسب بخار تخمین زده شده و شتابی در حدود 11 ثانیه برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دارد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4655 میلیمتر ، عرض خودرو : 1800 میلیمتر و ارتفاع آن : 1679 میلیتر است .

شیشه جلو اوتلندر

شیشه اوتلندر ۲۰۱۴
شیشه اوتلندر ۲۰۱۴

در تصویر ذیل تصویر نسل چهارم این شاسی بلند ژاپنی را مشاهده می فرمایید که در سال 2016 رونمایی و عرضه شد . ظاهر جدید و جذاب این خودرو، آن را به خودرویی بی رقیب در کلاس بدنه ی خود تبدیل کرد .

آینه الکتروکرومیک ، شیشه بالابر های برقی ، شیشه سانروف پاناروما ، سنسور باران و آینه های بغل تاشو برقی و راهنمادار نمونه ای کوچک از امکانات این خودرو می باشد.

شیشه اوتلندر ۲۰۱۶
قیمت شیشه جلو میتسوبیشی اوتلندر

قیمت شیشه جلو اوتلندر

در تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلوی این خودروی ژاپنی را مشاهده می فرمایید. شیشه این خودرو ، تمام رنگ است و دارای سنسور باران وخطوط هیتر در پایین شیشه می باشد. شیشه اصلی این خودرو ( در برخی موارد ) دارای خطوط هیتر داخل خود شیشه نیز می باشد که فقط در نمونه ژاپنی آن این تکنولوژی به کار رفته است.

این شیشه در ایران نیز تولید شده و توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا با کیفیت قابل قبول عرضه می شود. البته نمونه های متفرقه چینی و نیز اصلی هم در سبد فروش قرار دارد که قیمت بالاتری نسبت به نمونه محصول ایرانی دارند.

این شیشه توسط چسب پلی اورتان مشکی اروپایی نصب و آب بندی خواهد شد. برای نصب سنسور باران نیز از چسب ژله ای مخصوص استفاده می شود تا سنسور عملکرد درستی داشته باشد.


قیمت شیشه عقب میتسوبیشی اوتلندر

شیشه عقب میتسوبیشی اوتلندر
شیشه عقب اوتلندر

شیشه عقب اوتلندر

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت ، دور مشکی و دارای خط گرمکن و سوراخ برف پاک کن عقب است. از لحاظ رنگ ، این شیشه بصورت سبز رنگ و دودی رنگ سولار عرضه می شود. در حال حاضر این محصول به صورت اصلی و وارداتی چینی قابل عرضه می باشد. البته این شیشه بصورت ایرانی نیز موجود است که کیفیت لازم را ندارد.

برای نصب این شیشه از چسب پلی یورتان اصلی استفاده می شود که در نصب و آب بندی شیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


تصویر ذیل نمونه ای شیشه های درب جلو و درب عقب این خودرو را نشان می دهد که این شیشه از جنس سکوریت و سبز رنگ است . این شیشه بصورت وارداتی متفرقه و اصلی در سبد فروش قرار گرفته است . البته شیشه درب عقب این خودرو توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل امید با کیفیت متوسط تولید و عرضه شده ولی نمونه های وارداتی این شیشه نیز در سبد فروش قرار دارد و. قابل عرضه است.

قیمت شیشه اوتلندر
قیمت شیشه اوتلندر

لازم به ذکر است که ، شیشه های کابین عقب بسیاری از خودروهای شاسی بلند ( منظور شیشه های درب عقب ، شیشه لچکی و روستونی و شیشه صندوق عقب ) ، بصورت دودی سولار عرضه می شوند. لذا خرید و نصب شیشه های دودی معمولی که توسط شرکت های متفرقه تولید می شوند ، اصلا توصیه نمی شود و لازم است شیشه حتی المقدور بصورت اصلی تهیه شود تا تقارن شیشه ها بهم نخورد.

شیشه درب اوتلندر

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل میتسوبیشی

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.

شیشه جلو میتسوبیشی اوتلندر
شیشه جلو میتسوبیشی اوتلندر

در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو میتسوبیشی اوتلندر

تصویر زیر نمونه ای از تعویض شیشه جلو این خودروی شاسی بلند ژاپنی را نشان می دهد. این شیشه تمام رنگ دورمشکی است و از لحاظ امکانات روی شیشه ، دارای سنسور باران و خط هیتر است . سنسور باران توسط ژل مخصوص سنسور نصب می شود تا عملکرد صحیحی را در هنگام بارندگی ارائه دهد.

شیشه جلو اوتلندر
شیشه جلو اوتلندر

قیمت شیشه عقب اوتلندر

شیشه عقب این خودرو به دو صورت سبز رنگ و دودی سولار قابل عرضه می باشد. این محصول بصورت ایرانی و چینی قابل عرضه است.

شیشه عقب اوتلندر
شیشه عقب اوتلندر
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: اوتلندر
  • مدل سال خودرو : 2017
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : دارای سنسور باران

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


قیمت شیشه جلو اوتلندر


قیمت شیشه عقب اوتلندر


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس