Mitsubishi asx windshield
شیشه میتسوبیشی asx
آگوست 31, 2021
arrizo 5 windshield
شیشه آریزو ۵
آگوست 31, 2021

شیشه اکتیون ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این محصول شرکت کره ای در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو اکتیون از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند و از لحاظ آپشن ، شیشه دارای سنسور باران نیز می باشد.

در انتهای این مقاله نمونه ای از ویدئو چگونگی تعویض شیشه این خودرو قرار داده شده است که شما را به دیدن این کلیپ دعوت می نماییم.

شیشه جلو اکتیون

شیشه این خودرو کره ای توسط چه برندهایی تولید و عرضه می شود؟ آیا شیشه اصلی این خودرو نیز در بازار موجود می باشد ؟ شیشه های برندهای دیگر چه تفاوتی با شیشه اصلی دارند؟ سوال هایی از این قبیل توسط مشتریان محترم پرسیده می شود که ما قصد داریم تا حدودی به این سوالات پاسخگو باشیم. در ابتدا باید بگوییم که تمامی شیشه ها ، چه برندهای داخلی ، چه برندهای چینی ، از روی شیشه اصلی کره ای الگو شده اند و از لحاظ ظاهری با شیشه اصلی تفاوتی ندارند. البته این فقط ظاهر شیشه است و باطن آن متفاوت می باشد. به این معنا که ، شیشه های ایرانی و جینی ، از لحاظ رنگ و شفافیت ، تفاوت هایی با جنس اصلی خواهند داشت . زیرا متریال ساخت شیشه متفاوت است.

قیمت شیشه جلو اکتیون

از لحاظ قیمت ، شیشه های ساخت شرکت های داخلی ، قیمت پایین تری نسبت به شیشه های وارداتی دارند. به هر حال ، برای استعلام دقیق و به روز قیمت شیشه ها، نیاز است که با ما در تماس باشید .

توجه : برای استعلام روز قیمت شیشه با ما در تماس باشید .( به روز رسانی قیمت : مهر ماه 1402)

قیمت شیشه جلو اکتیونهزینه چسب پلی یورتان اروپایی مصرفیهزینه نصب شیشه جلوقیمت تمام شده ( ریال )
ایرانی30,000,0002,000,0005,000,00037,000,000
قیمت شیشه جلو نیو اکتیون
قیمت شیشه جلو اکتیون

در تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودروی شاسی بلند کره ای را مشاهده می فرمایید. همانطور که در تصویر نیز واضح است ، این شیشه بالا رنگی ، دور مشکی و دارای سنسور باران و خط هیتر ( گرمکن ) می باشد. در حال حاضر این شیشه توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل امید اصفهان نیز تولید و با کیفیت مناسب عرضه می شود. البته نمونه متفرقه چینی و نیز اصلی این شیشه نیز در سبد فروش قرار گرفته و قابل عرضه می باشد.

شیشه جلو توسط چسب پلی اورتان مشکی اروپایی نصب و آب بندی می شود . در نصب این شیشه ، تجربه نصاب و چسب مورد استفاده اهمیت بسیار زیادی دارد.

قیمت شیشه درب اکتیون
قیمت شیشه درب اکتیون

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه روستونی کابین عقب است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت هستند و معمولا شیشه های کابین عقب بصورت دودی سولار عرضه می شود.

البته برای دودی کردن شیشه میتوانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت نیز بهره ببرید.

تمامی این شیشه ها در ایران نیز تولید و عرضه شده اند که نسبت به نمونه های چینی و اصلی قیمت پایینتری دارند.


شیشه عقب اکتیون

شیشه عقب اکتیون
شیشه عقب اکتیون

شیشه عقب این خودرو نیز از جنس سکوریت ، دور مشکی و سبز رنگ است و در حال حاضر بصورت چینی و اصلی قابل عرضه می باشد. این شیشه با چسب پلی یورتان اصلی ، نصب و آب بندی می شود.


مشخصات فنی اکتیون

اکتیون نام محصول کراس اوور کامپکت شرکت سانگ یانگ کره است که اولین بار در سال 2008 نسل اول آن رونمایی شد و در ادامه در سال 2010 اولین فیس لیفت روی این خودرو اعمال شد . نسل دوم این خودرو در سال 2012 رونمایی شد که تصویر زیر نمونه ای از مدل اکتیون 2013 ( نیو اکتیون) را نمایش می دهد. ایم خودرو اولین بار در سال 2014 توسط شرکت رامک خودرو به بازار ایران راه پیدا کرد که البته در مقابل رقبایی همچون هیوندای توسان و یا کیا اسپورتیج محکوم به شکست بود.

از لحاظ فنی ، سانگ یانگ نیو اکتیون از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2.3 لیتری بهره می برد که توانایی تولید تنها 148 اسب بخار قدرت و 214 نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت به وسیله گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ انتقال پیدا می‌کند. 

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4465 میلیمتر ، عرض خودرو : 1880 میلیمتر و ارتفاع آن : 1735 میلیمتر می باشد.


قیمت شیشه اکتیون 2014-2010

شیشه اکتیون

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه درب جلو اکتیون

شیشه درب جلو اکتیون
شیشه درب جلو اکتیون

قیمت شیشه جلو اکتیون

قیمت شیشه جلو اکتیون
قیمت شیشه جلو اکتیون
قیمت شیشه جلو نیو اکتیون
قیمت شیشه جلو نیو اکتیون

متن ارسالی نمونه:

  • نام خودرو: نیو اکتیون
  • مدل سال خودرو : 2015
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : ترجیحا اصلی

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


شیشه درب جلو اکتیون


شیشه جلو اکتیون


قیمت شیشه عقب اکتیون


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس