تعویض شیشه دنا
شیشه دنا پلاس
آگوست 26, 2021
sandero windshield
قیمت شیشه ساندرو
آگوست 26, 2021

شیشه تارا ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این خودرو سدان جدید شرکت ایران خودرو در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو تارا ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ تولید می شوند و از لحاظ امکانات روی شیشه ، دو نوع آپشنال و بدون آپشن است. مدل اتومات این خودرو دارای سنسور باران است و در مدل دنده دستی ، شیشه جلو فاقد آپشن است و تنها پایه آینه دارد.


تارا

تارا نام محصول سدان خانوادگی شرکت ایران خودرو است که به نوعی می توان گرفت ایرانی شده ی پژو 301 است. موتور به کار رفته در این خودرو در حال حاضر موتور TU5 پلاس است که دارای حجم موتور 1.6 لیتر بوده و قادر است 113 اسب بخار نیرو تولید کند و توسط گیربکس 5 سرعته دستی و یا گیربکس 6 سرعته اتومات به چرخ های جلو این نیرو را انتقال دهد.

شیشه جلو تارا

قیمت شیشه جلو تارا

شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت دور مشکی تمام رنگ است که به دو صورت سنسور دار و بدون سنسور ( منظور سنسور باران ) عرضه می شود. در مدل گیربکس اتومات ، شیشه جلو دارای سنسور باران است و در مدل گیربکس دنده دستی ، شیشه جلو فاقد آپشن سنسور باران می باشد و تنها پایه آینه روی شیشه قرار دارد.

این شیشه بصورت فابریک توسط شرکت هایی همچون شرکت سپهر گیلان و نیز آسیا عرضه می شود . این شیشه توسط چسب پلی یورتان مشکی رنگ اصلی نصب و آب بندی می شود که استفاده از این نوع چسب اهمیت زیادی دارد .


قیمت شیشه عقب تارا

قیمت شیشه عقب تارا

خب بریم به سراغ شیشه عقب این خودروی سدان . این شیشه بصورت فابریک دورمشکی سبز رنگ است و دارای خط گرمکن. این محصول نیز توسط شرکت سپهر گیلان بصورت فابریک تولید و عرضه می شود . البته نمونه دودی این محصول نیز قابل عرضه می باشد. برای نصب این شیشه نیز از چسب پلی یورتان اصلی استفاده می شود.

قیمت شیشه تارا


قیمت شیشه تارا
قیمت شیشه تارا

نگاهی به نمای جانبی این خودرو داشته باشیم. شیشه های بغل تارا شامل : شیشه درب جلو شیشه درب عقب است و خبری از شیشه های لچکی و یا شیشه روستونی نیست. این شیشه ها نیز بصورت فابریک سبز رنگ هستند و از لحاظ جنس شیشه ، سکوریت یا نشکن می باشند. این محصول نیز توسط شرکت سپهر و یا آسیا تولید و عرضه می شوند.

برای دودی کردن این شیشه ها می توانید از برچسب های دودی سولار استفاده کنید که در رنگ و درصد دودی تنوع بالایی دارند.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو تارا

متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: تارا
  • مدل سال خودرو : 1400
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : تارا اتومات و دارای سنسور باران

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس