قیمت شیشه توسان 2008

Hyundai Sonata yf windshield
شیشه سوناتا وای اف
آگوست 26, 2021
Hyundai Sonata lf windshield
شیشه سوناتا ال اف
آگوست 26, 2021

قیمت شیشه جلو توسان 2008 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در مورد شیشه جلو توسان 2008 : از جنس لمینت ، دور مشکی و بالا رنگی تولید می شوند . شیشه جلو این خودرو دارای سنسور باران نیست ولی در پایین شیشه از هیتر استفاده شده است . این شیشه تنها پایه آینه دارد.


قیمت شیشه جلو توسان ۲۰۱۰

برای اطلاع از قیمت شیشه جلو این خودرو ، در ابتدا باید اطلاعاتی در مورد شرکت و برند تولید کننده این محصول داشته باشید. اینکه شیشه جلو این خودرو توسط چه برندهای داخلی و خارجی تولید می شود و چه تفاوتی با هم دارند؟ و اینکه آیا شیشه اصلی این خودرو نیز موجود می باشد یا خیر؟

شیشه جلو توسان 2008

شیشه جلو توسان 2008

تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودرو را به نمایش گذاشته که شیشه دارای هیتر در پایین آن است.

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این خودرو ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید و یا شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی و اصلی کره ای این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.


شیشه عقب توسان 2008

شیشه عقب توسان 2008
شیشه عقب توسان 2008

در مورد شیشه عقب این خودرو : شیشه عقب این خودرو شاسی ، از جنس سکوریت ، دورمشکی ، دارای خطوط هیتر و سوراخ برف پاک کن عقب می باشد. این شیشه به صورت سبز و یا دودی سولار عرضه می شود. در ایران نیز این شیشه توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه امید با کیفیت مطلوب تولید و عرضه شده است. این شیشه بصورت جکی نصب می شود و سوراخ های روی شیشه برای همین است.

البته نمونه چینی و اصلی کره ای این شیشه نیز در سبد فروش با قیمت بالاتر قرار گرفته است. البته بهتر است این شیشه حتی المقدور بصورت اصلی جنیون تهیه شود که قطعا نسبت به نمونه های ایرانی و چینی از هر نظر کیفیت بهتری دارد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.


شیشه بغل توسان 2008

قیمت شیشه توسان 2008
قیمت شیشه توسان 2008

نمای بغل خودرو : تصویر بالا شیشه های درب جلو و درب عقب این خودرو را نشان میدهد که همگی از جنس سکوریت ( نشکن ) ساخته شده اند و لازم به ذکر است که معمولا شیشه های کابین عقب مثل شیشه درب عقب بصورت دودی سولار عرضه می شوند . این شیشه توسط شرکت های داخلی ( همچون شرکت شیشه آسیا ) با قیمت پایینتر از محصول اصلی ( وارداتی ) تولید و عرضه شده اند ولی در بازار نمونه چینی و اصلی نیز وجود دارد تا تمام سلایق را تحت پوشش قرار دهد.

تصویر زیر نمونه شیشه روستونی این خودرو را نشان میدهد.

شیشه روستونی توسان
شیشه روستونی توسان

Hyundai Tucson 2007 – 2010

توسان نام محصول کراس اوور شرکت هیوندای کره است که این نسل از خودرو در سال 2007 برای اولین بار معرفی و عرضه شد و از سال 2008 تا 2010 به بازار ایران نیز راه پیدا کرد. از لحاظ ظاهری این خودرو حرفی برای گفتن ندارد و از لحاظ آپشن : امکاناتی همچون شیشه سانروف برقی ، شیشه های دودی عقب ، شیشه بالابرهای برقی هر چهار درب و کروز کنترل دارد که در کل ماشین کم آپشنی محسوب می شود.

توسان 2007 از لحاظ فنی ، از یک موتور 6 سیلندر24 سوپاپ با حجم موتور 2.7 لیتر بهره می برد که قادر است 175 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 4 سرعته اتومات تیپ ترونیک ، این نیرو را به هر چهار چرخ انتقال دهد. حداکثر سرعت اسمی این خودرو در حدود 175 کیلومتر بر ساعت می باشد .

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4325 میلیمتر ، عرض خودرو: 1831 میلیمتر و ارتفاع آن 1729 میلیمتر می باشد.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب و شیشه روستونی توسان
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل توسان 2007
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل توسان
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو توسان
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر سانروف انواع خودرو توسان
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل هیوندای توسان
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه توسان 2010

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه عقب توسان 2008

شیشه عقب توسان 2008
شیشه عقب توسان 2008
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: هیوندای توسان
  • مدل سال خودرو : 2010
  • نوع شیشه : شیشه عقب
  • سایر توضیحات تکمیلی : دودی سولار
برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات را در اختیار مراجعه کنندگان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس