camry 2007 windshield
قیمت شیشه کمری
آگوست 29, 2021
Toyota Corolla 2005 windshield
شیشه کرولا
آگوست 29, 2021

شیشه تویوتا chr ، معرفی انواع شیشه های آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه اتومبیل این شاسی بلند جذاب شرکت تویوتا در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو تویوتا chr از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از لحاظ امکانات ، این شیشه دارای سنسور باران ، دوربین بین خطوط یا رادار نیز می باشد.


Toyota CHR

تویوتا chr نام محصول کراس اوور کوچک شهری و پر مخاطب کمپانی تویوتا است که در دو نسخه بنزینی و هیبریدی از سال 2017 و توسط شرکت ایرتویا به بازار ایران عرضه گردیده است.

تویوتا chr توربو از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژر با حجم موتور 1197 سی سی بهره می برد که قادر است 115 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس CVT به چرخ های جلو و یا هر چهار چرخ این نیرو را انتقال دهد. البته نمونه هیبرید دارای حجم موتور 1.8 لیتر است.

شیشه جلو تویوتا chr

نمای جلوی خودرو : شیشه جلو این خودرو شاسی بلند ژاپنی ، در فولترین حالت ، دارای سنسور باران و دوربین بین خطوط ( رادار) است.

به تصویر توجه بفرمایید . شیشه جلو chr تمام رنگ و دور مشکی می باشد. این محصول شیشه ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه اتومبیل آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده است. البته نمونه چینی و اصلی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاترو کیفیت بهتری خواهد داشت.

شیشه جلو تویوتا ، ایرانی و چینی واصلی چه تفاوتی با هم دارند ؟ مسلما تمام این شیشه ها باید از لحاظ ظاهری با هم یکی باشند زیرا از یک الگو استفاده شده است. تفاوت این محصولات به باطن آن است یعنی جنس و کیفیت متریال شیشه . بنابراین کیفیت و قیمت این محصولات متفاوت خواهد بود.

قیمت شیشه جلو تویوتا chr
قیمت شیشه جلو تویوتا chr

توجه فرمایید که برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد. توجه فرمایید که سنسور باران با چسب مخصوص ژله ای نصب می شود و از استفاده از سایر چسب ها باعث اختلال در کار سنسور باران خواهد داشت.

شیشه عقب تویوتا chr
شیشه عقب تویوتا chr

قیمت شیشه عقب تویوتا chr

در تصویر بالا نمونه ای از شیشه عقب این محصول کراس اوور جذاب تویوتا را مشاهده می فرمایید که از جنس سکوریت ، دور مشکی سبز رنگ و دارای برف پاک کن و خطوط هیتر است. این شیشه بصورت دودی سولار و سبز رنگ قابل عرضه می باشد. در حال حاضر نمونه چینی و اصلی این شیشه در یبد فروش قرار دارد و تولید آن در ایران در دست اقدام است.

شیشه عقب نیز با چسب پلی اورتان مشکی رنگ نصب و آب بندی می شود.

قیمت شیشه تویوتا chr
قیمت شیشه تویوتا chr

نگاهی به نمای بغل این خودرو می اندازیم. شیشه های بغل این خودرو شامل: شیشه لچکی درب جلو ، شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب است. این شیشه ها تماما از جنس سکوریت و سبز رنگ هستند. البته شیشه های کابین عقب بصورت دودی نیز عرضه می شوند.

تا امروز هیچ یک از این شیشه ها در داخل تولید نشده اند و تنها نمونه های چینی و اصلی کمپانی در سبد فروش قرار داشته و قابل عرضه می باشند.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل تویوتا chr

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

قیمت شیشه جلو تویوتا chr

شیشه جلو تویوتا chr
شیشه جلو تویوتا chr

قیمت شیشه درب جلو تویوتا chr

شیشه درب جلو این خودرو ، از جنس سکوریت و سبز رنگ است. این شیشه بصورت ایرانی ، چینی و اصلی قابل عرضه می باشد.

شیشه درب جلو تویوتا chr
شیشه درب جلو تویوتا chr
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: تویوتا chr
  • مدل سال خودرو : 2017
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تعویض شیشه جلو تویوتا سی اچ آر


تعویض شیشه درب جلو تویوتا سی اچ آر

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس