تعویض شیشه ساینا
شیشه ساینا
آگوست 26, 2021
تعویض شیشه سمند
قیمت شیشه سمند
آگوست 26, 2021

شیشه تیبا ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودرو سایپا در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو تیبا ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ تولید می شوند و فاقد آپشن های خاص همچون سنسور باران و یا هیتر می باشند. به زبان دیگر شیشه بسیار ساده ای دارند.


تیبا سایپا – Tiba

تیبا نام محصول ملی شرکت سایپا است که اولین بار در سال 1387 با نام مینیاتور معرفی شد و در دو تیپ بدنه سدان و هاچ بک به بازار عرضه گردید.

این سدان کوچک شهری از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری بهره میبرد که قادر است تنها 87 اسب بخار نیرو تولید کند و توسط جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های جلو ، این قدرت را انتقال دهد.

شیشه جلو تیبا قیمت

شیشه جلو تیبا قیمت
شیشه جلو تیبا قیمت

قیمت شیشه جلو تیبا ۲

شیشه جلو تیبا ۲
شیشه جلو تیبا ۲

در تصویر بالا نمونه ای از شیشه جلو این خودروی ملی سایپا را مشاهده می فرمایید که نشان از سادگی شیشه را دارد. این شیشه تمام رنگ و فاقد آپشن هایی همچون سنسور باران یا هیتر و … است و تنها پایه آینه روی شیشه قرار می گیرد. این شیشه توسط شرکت های مختلفی از جمله : شرکت سایپا شیشه ، شرکت شیشه بهنور و شرکت سپهر گیلان بصورت فابریک تولید و عرضه می شود. هر کدام از برندهای نام برده فابریک و اصلی محسوب می شوند و از لحاظ قیمت در یک رنج قرار می گیرند. شیشه های تیبا صندوق دار و تیبا 2 ( بغیر از شیشه عقب صندوق ) کاملا یکسان بوده و تقاوتی ندارند.


تصویر ذیل ، نمونه ای از شیشه جلو با سنسور را نشان می دهد که این سنسور باران می باشد.

شیشه جلو تیبا سنسوردار
شیشه جلو تیبا سنسوردار

نصب شیشه : شیشه جلو خودرو توسط چسب پلی یورتان مشکی رنگ اصلی نصب و آب بندی می شود که فاکتور مهمی در نصب شیشه محسوب شده و باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

شیشه عقب تیبا قیمت

شیشه عقب تیبا صندوقدار
شیشه عقب تیبا صندوقدار

نگاهی به نمای عقب خودرو داشته باشیم. شیشه عقب این خودروی سدان از جنس سکوریت ، دور مشکی و سبز رنگ و دارای خطوط گرمکن است. مدل هاچ بک نیز دارای برف پاک کن عقب است.

این شیشه توسط شرکت هایی همچون شرکت شیشه سایپا بصورت فابریک عرضه شده است . شیشه عقب نیز با چسب پلی اورتان اروپایی نصب و آب بندی می شود. برای دودی کردن نیز می توانید از برچسب دودی سولار با کیفیت استفاده فرمایید که درصد های متنوعی هم دارد.

شیشه عقب تیبا 2

شیشه عقب تیبا 2
قیمت شیشه بغل تیبا
قیمت شیشه بغل تیبا

شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه لچکی عقب است. تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت ( نشکن ) تولید می شوند و سبز رنگ هستند. این شیشه ها نیز توسط شرکت های متعدد در ایران تولید و عرضه می شوند. شرکت هایی همچون : سایپا شیشه و یا سپهر و امید.

این شیشه ها سبز رنگ هستند و برای داشتن شیشه های دودی می توانید از برچسب های دودی سولار با کیفیت با درصدهای متنوع استفاده فرمایید. البته شیشه های دودی نیز در سبد فروش قرار دارند که قابل عرضه می باشند.



آینه بغل تیبا

قیمت اینه بغل تیبا شرکتی
قیمت اینه بغل تیبا شرکتی

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه عقب تیبا 2 قیمت

نمونه تعویض شیشه عقب این خودرو : شیشه عقب فابریک سایپا ( شرکت سایپا شیشه ) نصب شده است. همانطور که در تصویر مشخص می باشد ، این شیشه سبز رنگ و دور مشکی و دارای خط هیتر ( گرمکن ) است. برای نصب شیشه و آب بندی صحیح آن ، از چسب پلی یورتان مشکی رنگی خارجی استفاده می شود تا شیشه بدون نقص ، نصب و آب بندی شود. این شیشه بدون سوراخ است . برای دودی کردن شیشه ، یا از برچسب های دودی با کیفیت استفاده فرمایید و یا از شیشه های دودی فابریک.

شیشه عقب تیبا 2
شیشه عقب تیبا 2

تعویض شیشه عقب تیبا صندوقدار

قیمت شیشه عقب تیبا صندوقدار

تعویض شیشه جلوی تیبا

شیشه جلو تیبا
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: تیبا
  • مدل سال خودرو : 1397
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی :….

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس