Citroen c5 windshield
شیشه سیتروئن c5
سپتامبر 1, 2021
Azera Grandeur windshield
شیشه ازرا گرنجور
سپتامبر 3, 2021

شیشه تیگوان ، معرفی انواع شیشه آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این خودروی شاسی بلند آلمانی در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو تیگوان از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگی تولید می شوند و از لحاظ آپشن ، دارای سنسور باران روی شیشه جلو است.


Volkswagen Tiguan

تیگوان نام محصول شاسی بلند برند فولکس واگن می باشد که نسل اول آن در سال 2007 رونمایی شد. شرکت ماموت در ایران نسل دوم این خودرو را وارد و عرضه کرد که این نسل ، در سال 2016 معرفی شد.

 فولکس واگن تیگوان ، از لحاظ فنی ، از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2 لیتری توربو شارژ ، بهره می برد که قادر است 180 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه ، این نیرو را به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می کند.

قیمت شیشه جلو تیگوان

قیمت شیشه جلو تیگوان

شیشه جلو این خودرو ، از جنس لمینت ، دورمشکی و تمام رنگ است و از لحاظ امکانات روی شیشه ، دارای حسگر باران ( سنسور باران ) می باشد. این محصول، در حال حاضر بصورت متفرقه چینی و اصلی قابل عرضه است . البته نمونه ایرانی نیز با کیفیت پایینتر تولید شده و قابل عرضه است.

برای نصب شیشه ، از چسب پلی یورتان مشکی رنگ اروپایی استفاده می شود که در آب بندی صحیح شیشه ، اهمیت ویژه ای دارد. در انتهای این مقاله ، یک ویدئو نمونه از نحوه ی تعویض شیشه جلو این خودرو به نمایش در آمده که شما را به دیدن این کلیپ کوتاه دعوت می کنیم تا با روند تعویض شیشه جلو این خودرو بیشتر آشنا شوید.

قیمت شیشه عقب تیگوان

قیمت شیشه عقب تیگوان

در ادامه به سراغ شیشه عقب این خودرو می رویم. این شیشه بصورت سکوریت تولید می شود و دارای خط گرمکن و سوراخ برف پاککن است. از لحاظ رنگ نیز ، دورمشکی و دودی رنگ است. البته بصورت سبز رنگ نیز عرضه می شود. این محصول فقط بصورت چینی و اصلی موجود می باشد.

نگاهی به نمای بغل خودرو داشته باشیم. شیشه های بغل شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب ، شیشه لچکی و شیشه روستونی عقب است . تمامی این شیشه ها بصورت وارداتی چینی موجود هستند.


خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل تیگوان

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات اداری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

شیشه جلو تیگوان

شیشه جلو تیگوان
شیشه جلو تیگوان
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: تیگوان
  • مدل سال خودرو : 2018
  • نوع شیشه : شیشه عقب
  • سایر توضیحات تکمیلی : دودی

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئو تعویض شیشه جلو

تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس