arrizo 5 windshield
شیشه آریزو ۵
آگوست 31, 2021
Tiggo 7 windshield
قیمت شیشه تیگو 7
آگوست 31, 2021

شیشه تیگو 5 ، معرفی انواع آن و چگونگی طرز تهیه محصولات شیشه این محصول شاسی بلند شرکت چری چین در این صفحه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. شیشه جلو تیگو 5 ، از جنس لمینت ، دور مشکی و تمام رنگ تولید می شوند و از نظر آپشن ، دارای آپشن سنسور باران می باشد.

در انتهای این مقاله ، ویدیوهایی کوتاه از چگونگی تعویض شیشه این خودرو را قرار داده ایم که شما را به دیدن این کلیپ ها دعوت می نماییم.

Chery Tiggo 5

تیگو 5 محصول شاسی بلند شرکت چینی چری است که توسط شرکت مدیران خودرو در ایران عرضه می شود.

چری تیگو 5 نام محصول کراس اوور شرکت چینی است که اولین در سال 2013 رونمایی شد و از سال 1395 توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران راه پیدا کرد. البته این خودرو دچار تغییرات ظاهری شد ولی از لحاظ فنی و امکانات تغییری نداشت.

تیگو 5 از لحاظ فنی از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2 لیتر بهره می برد که قادر است 139 اسب بخار نیرو تولید کرده و توسط گیربکس 7 سرعته اتوماتیک این نیرو را به چرخ های جلو انتقال دهد.

ابعاد خودرو : طول خودرو : 4506 میلیمتر ، عرض خودرو : 1841 میلیمتر ، ارتفاع خودرو : 1740 میلیمتر

امکانات خودرو : شیشه جلو دارای سنسور باران ، شیشه بالابر برقی هر چهار درب ، شیشه سانروف ، آینه بغل تاشو برقی دارای راهنما

قیمت شیشه جلو تیگو 5

قیمت شیشه جلو تیگو 5

همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می فرمایید، شیشه جلو این خودرو تمام رنگ و دورمشکی و از جنس لمینت می باشد. شیشه جلو این خودرو از نظر آپشن دارای سنسور باران است. البته در مدل لوآپشن ، شیشه جلو بدون سنسور باران نیز می باشد.

این محصول ، توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه امید اصفهان و شرکت شیشه آسیا تولید و با کیفیت مطلوب عرضه شده اند. البته نمونه چینی این محصول نیز در سبد فروش قرار دارد ولی نسبت به نمونه داخلی قیمت بالاتری خواهد داشت.

توجه فرمایید که سنسور باران با چسب ژله ای مخصوص نصب می شود و نصب آن نیاز به تجربه فنی دارد. برای آب بندی صحیح این شیشه از چسب پلی اورتان اصلی مشکی استفاده می شود که در آب بندی ( در کنار تجربه نصاب ) اهمیت بسیار بالایی دارد.

قیمت شیشه عقب تیگو 5
قیمت شیشه عقب تیگو 5

قیمت شیشه عقب تیگو 5

تصویر بالا نمونه ای از شیشه عقب این خودرو را به نمایش گذاشته است. این شیشه دو رمشکی ، سبز رنگ و دارای خطوط گرم کن و سوراخ برف پاک کن عقب می باشد. برای دودی کردن این شیشه می توانید از برچسب های دودی سولار استفاده فرمایید که درصد های مختلفی از نظر رنگ دودی دارند. برای خرید این شیشه ، گزینه ایرانی و گزینه اصلی چینی پیش روی مشتریان عزیز می باشد. البته شیشه عقب اصلی از کیفیت و البته قیمت بالاتری برخوردار است.

این شیشه نیز توسط چسب پلی اورتان مشکی اروپایی نصب و آب بندی می شود.

قیمت شیشه بغل تیگو 5
قیمت شیشه بغل تیگو 5

نگاهی به قسمت جانبی خودرو داشته باشیم. شیشه های بغل این خودرو شامل : شیشه درب جلو ، شیشه درب عقب و شیشه رو ستونی کابین عقب است که تمامی این شیشه ها از جنس سکوریت تولید و عرضه می شوند. تمامی این شیشه ها بصورت فابریک سبز رنگ قابل عرضه هستند و توسط شرکت های داخلی همچون شرکت شیشه آسیا تولید و عرضه شده اند و در کنار شیشه های اصلی چینی در سبد فروش قرار گرفته اند.

از آنجایی که این شیشه های جانبی تیگو 5 سبز رنگ هستند و برخی صاحبان خودرو تمایل دارند شیشه های خودروشان دودی باشد، لذا استفاده از برچسب های دودی سولار با کیفیت پیشنهاد می شود که از لحاظ رنگ و درصد دودی و همچنین کیفیت جنس متنوع هستند.

شیشه درب جلو تیگو 5
شیشه درب جلو تیگو 5

در تصویر بالا نمونه ای از تعویض شیشه درب جلو تیگو 5 را مشاهده می فرمایید. در تصویر سمت راست ، شیشه شکسته و خرد شده است ولی بخاطر وجود برچسب دودی روی شیشه درب ، خرد شیشه ها سرجای خود باقی مانده و به اطراف پرتاب نشده اند. این یک مثال از محاسن برچسب دودی روی شیشه است.

قیمت شیشه لچکی تیگو 5

خدمات شیشه اتومبیل پرشین

مشتریان عزیز می توانند برای مشاوره و استعلام قیمت های شیشه های اتومبیل مذکور و سایر خدمات مربوطه ، از طرق زیر که در ادامه توضیح خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشند.

برخی از خدمات ما :

جهت ارسال انواع شیشه اتومبیل داخلی و خارجی به سایر شهرها ، اینجا کلیک کنید.

،

نحوه ی تهیه انواع شیشه اتومبیل تیگو 5

لازم به ذکر است که ، به دلیل تورم و نوسانات شدید بازار ، از درج  قیمت قطعی کالاهای موجود در خدمات شیشه اتومبیل ، خودداری نموده ایم . بابت این امر پوزش می طلبیم.


در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته و بصورت اورژانس نیاز به خدمات شیشه اتومبیل دارید ، در ساعات کاری می توانید با شماره همراه : 09122721364 تماس حاصل فرمایید. اگر در ساعات غیر از زمان کاری و دیر وقت،  نیاز به مشاوره دارید  و یا تمایلی به تماس تلفنی ندارید ، می توانید متنی را مشابه مثال زیر به شماره همراه مذکور واتساپ و یا پیامک بفرمایید . در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود.

تعویض شیشه عقب تیگو 5

شیشه عقب تیگو 5
شیشه عقب تیگو

تعویض شیشه جلو تیگو 5

قیمت شیشه جلو تیگو 5
قیمت شیشه جلو تیگو 5

شیشه لچکی تیگو 5
شیشه لچکی تیگو 5
متن ارسالی نمونه:
  • نام خودرو: چری تیگو 5
  • مدل سال خودرو : 2017
  • نوع شیشه : شیشه جلو
  • سایر توضیحات تکمیلی : –

برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس دقیق اینجا کلیک فرمایید.

برای رفاه حال مشتریان عزیز ، خدمات سرویس سیار در محل شما نیز راه اندازی شده است.


ویدئو تعویض شیشه عقب


ویدئو تعویض شیشه جلو


تمام تلاش ما بر آن است که دور از تبلیغات کذب ، بهترین خدمات ممکن را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم تا رضایت مراجعین عزیز جلب شده و خاطره ای خوش در ذهن این عزیزان شکل گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
شیشه اتومبیل پرشین
تماس